اثربخشیقشربندی اعضا هیأت علمی علم اطلاعات و دانششناسی ایران از نظر میزان حضور و اثربخشی و عملکرد علمی و حرفهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 285-299]
اجتماعی شدنچگونه وبسایتها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل میکنند؟ رویکردی پیاژهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
ارتباطاتبررسی تاثیر عامل های فردی بر رفتار اشتراک دانش مدرسان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 40-61]
ارزیابی مخازن سازمانیتحلیل عاملهای اثرگذار بر پیاده سازی مخازن سازمانی در دانشگاهها و مراکز علمی برپایه نظریههای سیستمهای اطلاعاتی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 280-300]
استفادهپذیریتأثیر اجرای راهنماهای پیوسته و فیلم های آموزشی بر تمایل به استفاده اعضای هیأت علمی از سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد (ساعد) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 318-330]
استناد درونمتنیبررسی استنادی و محتوایی کتابهای تألیفی فارسی موجود در سرفصل جدید کارشناسی کتابداری و اطلاعرسانی (مصوب 1388) کشور برپایه استنادهای درونمتنی آن کتابها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 138-152]
اصول و ضوابط واژهگزینیبررسی فرایندهای واژهگزینی اصطلاحها و واژگان تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 245-262]
اعتباربررسی نقش کاربران در اعتبارسنجی منابع اطلاعاتی تحت وب از دیدگاه اعضای هیات علمی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-118]
اعتبارسنجیبررسی نقش کاربران در اعتبارسنجی منابع اطلاعاتی تحت وب از دیدگاه اعضای هیات علمی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-118]
اعضای هیأت علمیتوسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
الگوتحلیل و مقایسه برنامههای راهبردی کتابخانههای دانشگاهی: ارائه الگویی پیشنهادی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 84-106]
الگوی رشد علمبررسی الگوی رشد علم ایران بعد از انقلاب اسلامی: حوزه علوم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 28-49]
انفورماتیک روانشناختیچگونه وبسایتها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل میکنند؟ رویکردی پیاژهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
ایاسکوالسنجش کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برپایه مدل تلفیقی لیبکوال، دیجیکوال و ایاسکوال [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 107-126]
ب
بازیابی اطلاعاتارزیابی کارآمدی گوگل پژوهشگر در بازیابی اطلاعات نویسندگان دارای شکلهای گوناگون نام: بررسی ضریب بازیافت و دقت [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 205-220]
بازیابی اطلاعاتبررسی مشکلات جستجو و بازیابی تصاویر در موتورهای کاوش برگزیده مبتنی بر ویژگیهای نگارشی زبان فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 206-222]
بازیابی تصویربررسی مشکلات جستجو و بازیابی تصاویر در موتورهای کاوش برگزیده مبتنی بر ویژگیهای نگارشی زبان فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 206-222]
باورهای خودکارآمدتوسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
باورهای ناکارآمدتوسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
برنامه راهبردیتحلیل و مقایسه برنامههای راهبردی کتابخانههای دانشگاهی: ارائه الگویی پیشنهادی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 84-106]
برنامهریزی راهبردیشناسایی فرایندها و فعالیتهای مرتبط با مدیریت دانش برای اجرای موفق برنامه راهبردی مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه آموزش [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 62-83]
پ
پالایش اطلاعاتآزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]
پایگاه وب آو ساینسبررسی تأثیر خطاهای نظاممند موجود در طبقهبندی موضوعی آیاسآی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشتهها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
پذیرش فناوری اطلاعاتتوسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
پسوند فایلبررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانهگذاری گسترشپذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایهپذیری و پیدانمایی پیشینههای فرادادهای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
پیدانماییبررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانهگذاری گسترشپذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایهپذیری و پیدانمایی پیشینههای فرادادهای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
ت
تحلیل استنادیبررسی استنادی و محتوایی کتابهای تألیفی فارسی موجود در سرفصل جدید کارشناسی کتابداری و اطلاعرسانی (مصوب 1388) کشور برپایه استنادهای درونمتنی آن کتابها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 138-152]
تحلیل پوششی داده هابررسی کارایی و تحلیل حساسیت مدیریت کتابخانه های نهادی در میان استان های کشور [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 331-347]
تحلیل حساسیتبررسی کارایی و تحلیل حساسیت مدیریت کتابخانه های نهادی در میان استان های کشور [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 331-347]
تحلیل محتوابررسی استنادی و محتوایی کتابهای تألیفی فارسی موجود در سرفصل جدید کارشناسی کتابداری و اطلاعرسانی (مصوب 1388) کشور برپایه استنادهای درونمتنی آن کتابها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 138-152]
تحول سازمانیوضعیت سکوت سازمانی و تحول سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 50-76]
تداخل محتواییبررسی تأثیر خطاهای نظاممند موجود در طبقهبندی موضوعی آیاسآی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشتهها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
تسهیم دانشرابطه تسهیم دانش و قابلیت نوآوری در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 22-39]
تعاملچگونه وبسایتها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل میکنند؟ رویکردی پیاژهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
تعلق خاطرچگونه وبسایتها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل میکنند؟ رویکردی پیاژهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
تعهد سازمانیوضعیت سکوت سازمانی و تحول سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 50-76]
تمایل به استفادهتأثیر اجرای راهنماهای پیوسته و فیلم های آموزشی بر تمایل به استفاده اعضای هیأت علمی از سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد (ساعد) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 318-330]
تولید علم ایرانبررسی الگوی رشد علم ایران بعد از انقلاب اسلامی: حوزه علوم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 28-49]
ج
جو کارآفرینیبررسی رابطه ویژگی های شخصیتی کتابداران شاغل در کتابخانه های دانشگاه های شهر بیرجند با دیدگاه آنان در خصوص جو کارآفرینی در کتابخانه (1393) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 144-162]
چ
چارچوب فناوری- سازمان- محیطتحلیل عاملهای اثرگذار بر پیاده سازی مخازن سازمانی در دانشگاهها و مراکز علمی برپایه نظریههای سیستمهای اطلاعاتی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 280-300]
چند جانبه نگریچگونه وبسایتها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل میکنند؟ رویکردی پیاژهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
ح
حضورقشربندی اعضا هیأت علمی علم اطلاعات و دانششناسی ایران از نظر میزان حضور و اثربخشی و عملکرد علمی و حرفهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 285-299]
خ
خدمات کتابخانههای دانشگاهیشناسایی فرایندها و فعالیتهای مرتبط با مدیریت دانش برای اجرای موفق برنامه راهبردی مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه آموزش [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 62-83]
خدمات مرجعنظریه مرجع شیالی راماریتا رانگاناتان در گذر زمان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 223-244]
خط اعلان ایکسامالبررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانهگذاری گسترشپذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایهپذیری و پیدانمایی پیشینههای فرادادهای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
خطای نظاممندبررسی تأثیر خطاهای نظاممند موجود در طبقهبندی موضوعی آیاسآی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشتهها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
د
دانش، سیبرنتیکروند تکامل دانش با توجه به نقش مشاهدهگر در رویکردهای چهارگانه سیبرنتیک [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-21]
دانش فناوری اطلاعاتبررسی تاثیر عامل های فردی بر رفتار اشتراک دانش مدرسان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 40-61]
دانشگاه شیرازمنابع و خدمات کتابخانه دیجیتال دانشگاه شیراز در تقابل با نیازهای کاربران [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 163-181]
دانشگاه علامه طباطباییطراحی مقیاس سنجش توانایی ارائه خدمات مرجع دیجیتال مشترک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 301-317]
دانشگاه علوم پزشکی مشهدتوسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
دانشگاه فردوسیتأثیر اجرای راهنماهای پیوسته و فیلم های آموزشی بر تمایل به استفاده اعضای هیأت علمی از سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد (ساعد) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 318-330]
دانشگاه فردوسی مشهدبررسی رابطه بین عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 235-254]
دانشگاهها و مراکز علمیتحلیل عاملهای اثرگذار بر پیاده سازی مخازن سازمانی در دانشگاهها و مراکز علمی برپایه نظریههای سیستمهای اطلاعاتی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 280-300]
دانشگاه های بیرجندبررسی رابطه ویژگی های شخصیتی کتابداران شاغل در کتابخانه های دانشگاه های شهر بیرجند با دیدگاه آنان در خصوص جو کارآفرینی در کتابخانه (1393) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 144-162]
درگیری مشتریان در خدماتنقش تعدیلکننده درگیری مشتریان در خدمات بر رابطه ارزش ادراکشده و رضایتمندی با وفاداری مشتریان کتابخانههای عمومی (مطالعه موردی: کتابخانههای عمومی غرب کشور) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 221-234]
دیجیکوالسنجش کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برپایه مدل تلفیقی لیبکوال، دیجیکوال و ایاسکوال [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 107-126]
ر
رؤیتپذیریبررسی تأثیر خطاهای نظاممند موجود در طبقهبندی موضوعی آیاسآی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشتهها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
رابط کاربربررسی نقش معیارهای جستجو، صفحهنمایش، صفحه مرور مدارک، نتایج بازیابی شده، انسجام، راهنمایی و راهبری و تصحیح خطا بر کارآمدی رابط کاربر موتورهای جستجوی یکپارچه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 340-356]
رانگاناتاننظریه مرجع شیالی راماریتا رانگاناتان در گذر زمان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 223-244]
راهبرد اصلی دانشگاهانطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 255-279]
راهبردهای عملیاتیانطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 255-279]
راهبردهای وظیفهایانطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 255-279]
راهنماهای پیوستهتأثیر اجرای راهنماهای پیوسته و فیلم های آموزشی بر تمایل به استفاده اعضای هیأت علمی از سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد (ساعد) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 318-330]
رضایتمنابع و خدمات کتابخانه دیجیتال دانشگاه شیراز در تقابل با نیازهای کاربران [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 163-181]
رضایت شغلیوضعیت سکوت سازمانی و تحول سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 50-76]
رفتار اشتراک دانش اعتمادبررسی تاثیر عامل های فردی بر رفتار اشتراک دانش مدرسان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 40-61]
رفتار شهروندی سازمانیبررسی رابطه بین عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 235-254]
رویکرد شناختیآزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]
ز
زبان فارسیبررسی مشکلات جستجو و بازیابی تصاویر در موتورهای کاوش برگزیده مبتنی بر ویژگیهای نگارشی زبان فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 206-222]
س
سامانه اطلاعات علمی دانشگاه (ساعد)تأثیر اجرای راهنماهای پیوسته و فیلم های آموزشی بر تمایل به استفاده اعضای هیأت علمی از سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد (ساعد) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 318-330]
سامانه اطلاعاتی پژوهانتوسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
سایمگوتوصیف مقایسهای رابطۀ تولید علم و پیشرفت فناوری کشورها: آیا افزایش تولید علم به منزلۀ پیشرفت فناوری است؟ [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 192-204]
سرفصل کارشناسیبررسی استنادی و محتوایی کتابهای تألیفی فارسی موجود در سرفصل جدید کارشناسی کتابداری و اطلاعرسانی (مصوب 1388) کشور برپایه استنادهای درونمتنی آن کتابها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 138-152]
سکوت سازمانیوضعیت سکوت سازمانی و تحول سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 50-76]
سلامت سازمانیامکانسنجی پیادهسازی سلامت سازمانی در کتابخانههای عمومی شهرداری اصفهان بر پایه مدل مایلز [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 127-143]
سیبرنتیک اولروند تکامل دانش با توجه به نقش مشاهدهگر در رویکردهای چهارگانه سیبرنتیک [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-21]
سیبرنتیک چهارمروند تکامل دانش با توجه به نقش مشاهدهگر در رویکردهای چهارگانه سیبرنتیک [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-21]
سیبرنتیک دومروند تکامل دانش با توجه به نقش مشاهدهگر در رویکردهای چهارگانه سیبرنتیک [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-21]
سیبرنتیک سومروند تکامل دانش با توجه به نقش مشاهدهگر در رویکردهای چهارگانه سیبرنتیک [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-21]
ش
شاخصهای توسعه فناوریتوصیف مقایسهای رابطۀ تولید علم و پیشرفت فناوری کشورها: آیا افزایش تولید علم به منزلۀ پیشرفت فناوری است؟ [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 192-204]
شاخصهای تولیدعلمتوصیف مقایسهای رابطۀ تولید علم و پیشرفت فناوری کشورها: آیا افزایش تولید علم به منزلۀ پیشرفت فناوری است؟ [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 192-204]
شهرداری اصفهانامکانسنجی پیادهسازی سلامت سازمانی در کتابخانههای عمومی شهرداری اصفهان بر پایه مدل مایلز [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 127-143]
شیوه نگارشبررسی مشکلات جستجو و بازیابی تصاویر در موتورهای کاوش برگزیده مبتنی بر ویژگیهای نگارشی زبان فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 206-222]
ص
صادرات فناوری برترتوصیف مقایسهای رابطۀ تولید علم و پیشرفت فناوری کشورها: آیا افزایش تولید علم به منزلۀ پیشرفت فناوری است؟ [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 192-204]
ط
طبقهبندی موضوعی آیاسآیبررسی تأثیر خطاهای نظاممند موجود در طبقهبندی موضوعی آیاسآی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشتهها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
طراحی سیستمهای اطلاعاتیتحلیل عاملهای اثرگذار بر پیاده سازی مخازن سازمانی در دانشگاهها و مراکز علمی برپایه نظریههای سیستمهای اطلاعاتی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 280-300]
طراحی مقیاسطراحی مقیاس سنجش توانایی ارائه خدمات مرجع دیجیتال مشترک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 301-317]
طرح فرادادهای توصیف شیءبررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانهگذاری گسترشپذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایهپذیری و پیدانمایی پیشینههای فرادادهای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
طرح فرادادهای هسته دوبلینبررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانهگذاری گسترشپذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایهپذیری و پیدانمایی پیشینههای فرادادهای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
ظ
ظرفیت جذبرابطه تسهیم دانش و قابلیت نوآوری در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 22-39]
ع
عدالت سازمانیبررسی رابطه بین عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 235-254]
عدم استفاده اجباریآزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]
عدم استفاده از اطلاعاتآزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]
عدم تحمل بلاتکلیفیآزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]
عدم تعیُّن ارجاعبن مایه های فکری هستی شناسی ها در فلسفۀ کواین [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
عدم تعیُّن معنابن مایه های فکری هستی شناسی ها در فلسفۀ کواین [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 119-137]
علم اطلاعات و دانششناسیبررسی فرایندهای واژهگزینی اصطلاحها و واژگان تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 245-262]
علم اطلاعات و دانششناسیقشربندی اعضا هیأت علمی علم اطلاعات و دانششناسی ایران از نظر میزان حضور و اثربخشی و عملکرد علمی و حرفهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 285-299]
علمسنجیبررسی تأثیر خطاهای نظاممند موجود در طبقهبندی موضوعی آیاسآی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشتهها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
علم سنجیتوصیف مقایسهای رابطۀ تولید علم و پیشرفت فناوری کشورها: آیا افزایش تولید علم به منزلۀ پیشرفت فناوری است؟ [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 192-204]
عناصر ساختاری مخزن سازمانیتعیین عناصر تشکیلدهنده مخزن دانش سازمانی در دانشگاههای کشور و ارائه یک چارچوب مفهومی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 171-191]
عناصر سیاستی مخزن سازمانیتعیین عناصر تشکیلدهنده مخزن دانش سازمانی در دانشگاههای کشور و ارائه یک چارچوب مفهومی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 171-191]
عناصر محتوایی مخزن سازمانیتعیین عناصر تشکیلدهنده مخزن دانش سازمانی در دانشگاههای کشور و ارائه یک چارچوب مفهومی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 171-191]
غ
غرب کشور ایراننقش تعدیلکننده درگیری مشتریان در خدمات بر رابطه ارزش ادراکشده و رضایتمندی با وفاداری مشتریان کتابخانههای عمومی (مطالعه موردی: کتابخانههای عمومی غرب کشور) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 221-234]
ف
فرایندهای واژهسازیبررسی فرایندهای واژهگزینی اصطلاحها و واژگان تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 245-262]
فرصتهای ارتباطیوضعیت سکوت سازمانی و تحول سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 50-76]
فرضیه پرایسبررسی الگوی رشد علم ایران بعد از انقلاب اسلامی: حوزه علوم [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 28-49]
فرهنگ سازمانیانطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 255-279]
فرهنگستان زبان و ادب فارسیبررسی فرایندهای واژهگزینی اصطلاحها و واژگان تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 245-262]
ق
قابلیت نوآوریرابطه تسهیم دانش و قابلیت نوآوری در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 22-39]
قالب فرادادهای مارک 21بررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانهگذاری گسترشپذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایهپذیری و پیدانمایی پیشینههای فرادادهای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
قواعد فهرستنویسیبررسی قابلیتهای یونی مارک و مارک 21 برای فهرستنویسی کتابهای چاپی و منابع الکترونیکی فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 300-318]
قوانین رانگاناتاننظریه مرجع شیالی راماریتا رانگاناتان در گذر زمان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 223-244]
ک
کاراییبررسی کارایی و تحلیل حساسیت مدیریت کتابخانه های نهادی در میان استان های کشور [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 331-347]
کاربرانبررسی نقش کاربران در اعتبارسنجی منابع اطلاعاتی تحت وب از دیدگاه اعضای هیات علمی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-118]
کاربران بالقوهمنابع و خدمات کتابخانه دیجیتال دانشگاه شیراز در تقابل با نیازهای کاربران [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 163-181]
کتاب چاپیبررسی قابلیتهای یونی مارک و مارک 21 برای فهرستنویسی کتابهای چاپی و منابع الکترونیکی فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 300-318]
کتابخانه دیجیتالمنابع و خدمات کتابخانه دیجیتال دانشگاه شیراز در تقابل با نیازهای کاربران [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 163-181]
کتابخانههارابطه تسهیم دانش و قابلیت نوآوری در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 22-39]
کتابخانههای دانشگاه فردوسیسنجش کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برپایه مدل تلفیقی لیبکوال، دیجیکوال و ایاسکوال [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 107-126]
کتابخانههای دانشگاهیانطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 255-279]
کتابخانههای دانشگاهیطراحی مقیاس سنجش توانایی ارائه خدمات مرجع دیجیتال مشترک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 301-317]
کتابخانههای دانشگاهیتحلیل و مقایسه برنامههای راهبردی کتابخانههای دانشگاهی: ارائه الگویی پیشنهادی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 84-106]
کتابخانه های دانشگاهیبررسی رابطه بین عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 235-254]
کتابخانههای عمومینقش تعدیلکننده درگیری مشتریان در خدمات بر رابطه ارزش ادراکشده و رضایتمندی با وفاداری مشتریان کتابخانههای عمومی (مطالعه موردی: کتابخانههای عمومی غرب کشور) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 221-234]
کتابخانه های عمومیامکانسنجی پیادهسازی سلامت سازمانی در کتابخانههای عمومی شهرداری اصفهان بر پایه مدل مایلز [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 127-143]
کتابخانههای عمومی مشهدسنجش نیازهای آموزشی کتابداران متخصص و غیرمتخصص کتابخانههای عمومی مشهد و بررسی نقش تجربه در این نیازها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 153-170]
کتابخانه های نهادیبررسی کارایی و تحلیل حساسیت مدیریت کتابخانه های نهادی در میان استان های کشور [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 331-347]
کتابدارانرابطه تسهیم دانش و قابلیت نوآوری در کتابخانههای دانشگاهی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 22-39]
کتابدارانبررسی رابطه ویژگی های شخصیتی کتابداران شاغل در کتابخانه های دانشگاه های شهر بیرجند با دیدگاه آنان در خصوص جو کارآفرینی در کتابخانه (1393) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 144-162]
کتابداران متخصصسنجش نیازهای آموزشی کتابداران متخصص و غیرمتخصص کتابخانههای عمومی مشهد و بررسی نقش تجربه در این نیازها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 153-170]
کتابداری و اطلاعرسانیبررسی استنادی و محتوایی کتابهای تألیفی فارسی موجود در سرفصل جدید کارشناسی کتابداری و اطلاعرسانی (مصوب 1388) کشور برپایه استنادهای درونمتنی آن کتابها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 138-152]
کم توجهیآزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]
کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانهسنجش کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برپایه مدل تلفیقی لیبکوال، دیجیکوال و ایاسکوال [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 107-126]
گ
گوگل پژوهشگرارزیابی کارآمدی گوگل پژوهشگر در بازیابی اطلاعات نویسندگان دارای شکلهای گوناگون نام: بررسی ضریب بازیافت و دقت [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 205-220]
گوگل پژوهشگرقشربندی اعضا هیأت علمی علم اطلاعات و دانششناسی ایران از نظر میزان حضور و اثربخشی و عملکرد علمی و حرفهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 285-299]
ل
لیبکوالسنجش کیفیت خدمات الکترونیکی کتابخانههای دانشگاه فردوسی مشهد از دیدگاه کتابداران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برپایه مدل تلفیقی لیبکوال، دیجیکوال و ایاسکوال [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 107-126]
م
مؤسسه اطلاعات علمیبررسی تأثیر خطاهای نظاممند موجود در طبقهبندی موضوعی آیاسآی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشتهها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
مارک 21بررسی قابلیتهای یونی مارک و مارک 21 برای فهرستنویسی کتابهای چاپی و منابع الکترونیکی فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 300-318]
مخزن سازمانیتعیین عناصر تشکیلدهنده مخزن دانش سازمانی در دانشگاههای کشور و ارائه یک چارچوب مفهومی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 171-191]
مخزن سازمانیتحلیل عاملهای اثرگذار بر پیاده سازی مخازن سازمانی در دانشگاهها و مراکز علمی برپایه نظریههای سیستمهای اطلاعاتی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 280-300]
مخزن سازمانیتأثیر اجرای راهنماهای پیوسته و فیلم های آموزشی بر تمایل به استفاده اعضای هیأت علمی از سامانه اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد (ساعد) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 318-330]
مدرسان علم اطلاعات و دانش شناسیبررسی تاثیر عامل های فردی بر رفتار اشتراک دانش مدرسان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 40-61]
مدل پذیرش فناوری اطلاعات (TAM)توسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
مدل مایلزامکانسنجی پیادهسازی سلامت سازمانی در کتابخانههای عمومی شهرداری اصفهان بر پایه مدل مایلز [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 127-143]
مدیران عالیوضعیت سکوت سازمانی و تحول سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 50-76]
مدیران میانیوضعیت سکوت سازمانی و تحول سازمانی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 50-76]
مدیریت اطلاعات علمیتحلیل عاملهای اثرگذار بر پیاده سازی مخازن سازمانی در دانشگاهها و مراکز علمی برپایه نظریههای سیستمهای اطلاعاتی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 280-300]
مدیریت دانشانطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 255-279]
مدیریت دانششناسایی فرایندها و فعالیتهای مرتبط با مدیریت دانش برای اجرای موفق برنامه راهبردی مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه آموزش [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 62-83]
مرجع دیجیتال مشترکطراحی مقیاس سنجش توانایی ارائه خدمات مرجع دیجیتال مشترک [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 301-317]
مشاهدهگرروند تکامل دانش با توجه به نقش مشاهدهگر در رویکردهای چهارگانه سیبرنتیک [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 5-21]
معادلیابیبررسی فرایندهای واژهگزینی اصطلاحها و واژگان تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 245-262]
معیارهای رابط کاربربررسی نقش معیارهای جستجو، صفحهنمایش، صفحه مرور مدارک، نتایج بازیابی شده، انسجام، راهنمایی و راهبری و تصحیح خطا بر کارآمدی رابط کاربر موتورهای جستجوی یکپارچه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 340-356]
منابع اطلاعاتیبررسی نقش کاربران در اعتبارسنجی منابع اطلاعاتی تحت وب از دیدگاه اعضای هیات علمی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-118]
منابع الکترونیکیبررسی قابلیتهای یونی مارک و مارک 21 برای فهرستنویسی کتابهای چاپی و منابع الکترونیکی فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 300-318]
موانع شناختیآزمون الگوی روابط میان عدم استفاده اجباری (فراشناختی) اطلاعات و عدم تحمل بلاتکلیفی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 77-100]
موتور جستجوبررسی مشکلات جستجو و بازیابی تصاویر در موتورهای کاوش برگزیده مبتنی بر ویژگیهای نگارشی زبان فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 206-222]
موتورهای جستجوی یکپارچهبررسی نقش معیارهای جستجو، صفحهنمایش، صفحه مرور مدارک، نتایج بازیابی شده، انسجام، راهنمایی و راهبری و تصحیح خطا بر کارآمدی رابط کاربر موتورهای جستجوی یکپارچه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 340-356]
موتورهای کاوشبررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانهگذاری گسترشپذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایهپذیری و پیدانمایی پیشینههای فرادادهای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
ن
نامهای برچسب عناصربررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانهگذاری گسترشپذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایهپذیری و پیدانمایی پیشینههای فرادادهای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
نامهای نویسندگانارزیابی کارآمدی گوگل پژوهشگر در بازیابی اطلاعات نویسندگان دارای شکلهای گوناگون نام: بررسی ضریب بازیافت و دقت [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 205-220]
نظریه رشد شناختی پیاژهچگونه وبسایتها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل میکنند؟ رویکردی پیاژهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
نظریه شناختی-اجتماعیتوسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی-اجتماعی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 319-339]
نظریه فنی- اجتماعیتحلیل عاملهای اثرگذار بر پیاده سازی مخازن سازمانی در دانشگاهها و مراکز علمی برپایه نظریههای سیستمهای اطلاعاتی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 280-300]
نظریه قشربندی اجتماعی در علمقشربندی اعضا هیأت علمی علم اطلاعات و دانششناسی ایران از نظر میزان حضور و اثربخشی و عملکرد علمی و حرفهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 285-299]
نظریه مرجعنظریه مرجع شیالی راماریتا رانگاناتان در گذر زمان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 223-244]
نگارشهای مختلف نام نویسندگانارزیابی کارآمدی گوگل پژوهشگر در بازیابی اطلاعات نویسندگان دارای شکلهای گوناگون نام: بررسی ضریب بازیافت و دقت [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 205-220]
نمایه استنادی علوم ایرانقشربندی اعضا هیأت علمی علم اطلاعات و دانششناسی ایران از نظر میزان حضور و اثربخشی و عملکرد علمی و حرفهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 285-299]
نمایهسازیبررسی تأثیر حذف خط اعلان زبان نشانهگذاری گسترشپذیر (XML) و تغییر پسوند فایل بر افزایش نمایهپذیری و پیدانمایی پیشینههای فرادادهای در محیط موتورهای کاوش وب [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 10-27]
نویسندگان پر استنادارزیابی کارآمدی گوگل پژوهشگر در بازیابی اطلاعات نویسندگان دارای شکلهای گوناگون نام: بررسی ضریب بازیافت و دقت [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 205-220]
نیازسنجی آموزشیسنجش نیازهای آموزشی کتابداران متخصص و غیرمتخصص کتابخانههای عمومی مشهد و بررسی نقش تجربه در این نیازها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 153-170]
نیازهای آموزشیسنجش نیازهای آموزشی کتابداران متخصص و غیرمتخصص کتابخانههای عمومی مشهد و بررسی نقش تجربه در این نیازها [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 153-170]
نیم دوره عملیات عینیچگونه وبسایتها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل میکنند؟ رویکردی پیاژهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
و
واژگان تخصصیبررسی فرایندهای واژهگزینی اصطلاحها و واژگان تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 245-262]
واژهگزینیبررسی فرایندهای واژهگزینی اصطلاحها و واژگان تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 245-262]
وبسایتهای کودکانچگونه وبسایتها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل میکنند؟ رویکردی پیاژهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
وب، مدلهای اعتبارسنجیبررسی نقش کاربران در اعتبارسنجی منابع اطلاعاتی تحت وب از دیدگاه اعضای هیات علمی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-118]
وفاداری مشتریاننقش تعدیلکننده درگیری مشتریان در خدمات بر رابطه ارزش ادراکشده و رضایتمندی با وفاداری مشتریان کتابخانههای عمومی (مطالعه موردی: کتابخانههای عمومی غرب کشور) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 221-234]
ویژگی های شخصیتیبررسی رابطه ویژگی های شخصیتی کتابداران شاغل در کتابخانه های دانشگاه های شهر بیرجند با دیدگاه آنان در خصوص جو کارآفرینی در کتابخانه (1393) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 144-162]
هماهنگیانطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 255-279]
همپوشانی موضوعیبررسی تأثیر خطاهای نظاممند موجود در طبقهبندی موضوعی آیاسآی بر حجم تولیدات علمی و میزان رؤیت پذیری رشتهها [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 263-284]
همکاری هابررسی تاثیر عامل های فردی بر رفتار اشتراک دانش مدرسان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 40-61]
هویتچگونه وبسایتها اجتماعی شدن کودکان را تسهیل میکنند؟ رویکردی پیاژهای [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 182-205]
ی
یونی مارکبررسی قابلیتهای یونی مارک و مارک 21 برای فهرستنویسی کتابهای چاپی و منابع الکترونیکی فارسی [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 300-318]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد