نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آر. دی. ای بررسی سازگاری قواعد ثبت ویژگی های موجودیت های گروه اول و دوم اف.آر.بی.آر. در RDA با طرح فراداده ای توصیف شیء(MODS) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 119-134]
  • آسیب‌شناسی رشته‏‏ای ضرورت تفکر فرارشته ای در مباحث مربوط به علم اطلاعات [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 11-28]
  • آموزش سواد‏اطلاعاتی در بافت اثربخشی کارگاه‌های آموزشی سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: پژوهشی با رویکرد زمینه‌گرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 201-224]
  • آموزش سواد‏اطلاعاتی زمینه مدار اثربخشی کارگاه‌های آموزشی سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: پژوهشی با رویکرد زمینه‌گرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 201-224]
  • آی اس آی ارزیابی تطبیقی کیفیت محتوای نمایه های استنادی اسکوپوس و آی اس آی (وب آو ساینس) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 225-250]

ا

  • ارزیابی تطبیقی ارزیابی تطبیقی کیفیت محتوای نمایه های استنادی اسکوپوس و آی اس آی (وب آو ساینس) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 225-250]
  • استاندارد "توصیف و دسترسی به منبع "(RDA) بررسی تحلیلی کاربردپذیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در محیط اطلاعاتی جدید: ضرورت بازتعریف روابط و کارکردهای جدید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 99-118]
  • اسکوپوس ارزیابی مدارک علمی نمایه‌شده پژوهشگران پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه‌های استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخص‌های h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
  • اسکوپوس ارزیابی تطبیقی کیفیت محتوای نمایه های استنادی اسکوپوس و آی اس آی (وب آو ساینس) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 225-250]
  • اصطلاحنامه اصفا مقایسه کارآمدی اصطلاحنامه و هستی شناسی در بازنمون دانش [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 219-240]
  • اصطلاحنامه اصفا مقایسه کارآمدی اصطلاحنامه و هستی شناسی در بازیابی مفاهیم موضوعی (مطالعه موردی اصطلاحنامه اصفا ) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-165]
  • اصفهان بررسی میزان کاربست شاخصه های رهبری خدمتگزار در مدیریت کتابخانه های دانشگاه _های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 59-76]
  • اطلاع‏رسانی ضرورت تفکر فرارشته ای در مباحث مربوط به علم اطلاعات [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 11-28]
  • اف. آر. بی. آر بررسی سازگاری قواعد ثبت ویژگی های موجودیت های گروه اول و دوم اف.آر.بی.آر. در RDA با طرح فراداده ای توصیف شیء(MODS) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 119-134]
  • الگوی ملزومات کارکردی پیشینه‏های کتابشناختی دسته‏ بندی و اصطلاح شناسی آثار کتاب شناختی خانواده شاهنامه فردوسی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 77-98]
  • انگیزه آسیب شناسی همکاری‌های جمعی تألیفی و ویرایشی ویکی‌نویس‌‌های فارسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 89-108]
  • ایران تحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]
  • ایران کشش و کوشش با نقش: پژوهشی در پیامدهای مدیریت اعضای هیئت علمی بر کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 45-58]
  • اینترنت بررسی وضعیت وب سایت های مدارس ایران: رویکردی کتابدارانه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 179-200]

ب

  • بازگشت پذیری کارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]
  • بازنمون دانش مقایسه کارآمدی اصطلاحنامه و هستی شناسی در بازنمون دانش [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 219-240]
  • بازیابی مفاهیم موضوعی مقایسه کارآمدی اصطلاحنامه و هستی شناسی در بازیابی مفاهیم موضوعی (مطالعه موردی اصطلاحنامه اصفا ) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-165]
  • برنامه‏های آموزشی زمینه‏گرا اثربخشی کارگاه‌های آموزشی سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: پژوهشی با رویکرد زمینه‌گرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 201-224]

پ

  • پارامتر ام ارزیابی مدارک علمی نمایه‌شده پژوهشگران پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه‌های استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخص‌های h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
  • پایان نامه های تحصیلی بررسی کاربرد پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای علوم کتابداری و اطلاع رسانی در کتابخانه های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 67-88]
  • پیاده ‌سازی مدیریت دانش امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]

ت

  • تحلیل جمعیت شناختی تحلیل جمعیت شناختی هوش معنوی کتابداران. مطالعه موردی : دانشگاه های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-44]
  • تحلیل‏های آماری نشر تحلیل نشر کتاب ایران بین سال ‏های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
  • ترسیم ساختار علم بررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
  • تعارض سازمانی مدیریت تعارض در کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 45-66]
  • تعارض نقش کشش و کوشش با نقش: پژوهشی در پیامدهای مدیریت اعضای هیئت علمی بر کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 45-58]
  • تعامل انسان- رایانه ارزیابی ابعاد و مؤلفه‌های خلاقیت در وب‌سایت کتابخانه ملی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 157-178]
  • تفکر فرارشته‏‏ای ضرورت تفکر فرارشته ای در مباحث مربوط به علم اطلاعات [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 11-28]
  • تولیدات علمی تحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]
  • تولید علم بررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]

خ

  • خانواده کتابشناختی دسته‏ بندی و اصطلاح شناسی آثار کتاب شناختی خانواده شاهنامه فردوسی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 77-98]
  • خلاقیت ارزیابی ابعاد و مؤلفه‌های خلاقیت در وب‌سایت کتابخانه ملی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 157-178]

د

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی اثربخشی کارگاه‌های آموزشی سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: پژوهشی با رویکرد زمینه‌گرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 201-224]
  • دانشگاه اصفهان امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
  • دانشگاه شهید بهشتی ارزیابی مدارک علمی نمایه‌شده پژوهشگران پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه‌های استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخص‌های h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
  • دانشگاه صنعتی اصفهان امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
  • دانشگاه فردوسی مشهد بررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
  • دانشگاه فردوسی مشهد اثربخشی کارگاه‌های آموزشی سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: پژوهشی با رویکرد زمینه‌گرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 201-224]
  • دانشگاه‏های دولتی اصفهان تحلیل جمعیت شناختی هوش معنوی کتابداران. مطالعه موردی : دانشگاه های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-44]
  • درختواره کتابشناختی دسته‏ بندی و اصطلاح شناسی آثار کتاب شناختی خانواده شاهنامه فردوسی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 77-98]

ر

  • رابط کاربر ارزیابی ابعاد و مؤلفه‌های خلاقیت در وب‌سایت کتابخانه ملی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 157-178]
  • ردیف بندی کارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]
  • رشد شناختی کارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]
  • رفتار اطلاع یابی نظریه اجتماعی و محیط استفاده از اطلاعات [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 7-22]
  • رهبری خدمتگزار بررسی میزان کاربست شاخصه های رهبری خدمتگزار در مدیریت کتابخانه های دانشگاه _های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 59-76]
  • روابط کتابشناختی بررسی تحلیلی کاربردپذیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در محیط اطلاعاتی جدید: ضرورت بازتعریف روابط و کارکردهای جدید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 99-118]

ز

  • زنان تحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]

س

  • ساختار فکری بررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
  • سواد‏اطلاعاتی زمینه‏گرا اثربخشی کارگاه‌های آموزشی سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: پژوهشی با رویکرد زمینه‌گرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 201-224]

ش

  • شاخص‌ اچ ارزیابی مدارک علمی نمایه‌شده پژوهشگران پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه‌های استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخص‌های h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
  • شاخص‌‌ جی ارزیابی مدارک علمی نمایه‌شده پژوهشگران پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه‌های استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخص‌های h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
  • شاخص هرش ارزیابی مدارک علمی نمایه‌شده پژوهشگران پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه‌های استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخص‌های h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
  • شاهنامه فردوسی دسته‏ بندی و اصطلاح شناسی آثار کتاب شناختی خانواده شاهنامه فردوسی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 77-98]

ص

  • صنعت نشر تحلیل نشر کتاب ایران بین سال ‏های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]

ط

  • طبقه بندی کارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]
  • طرح فراداده‏ای توصیف شیء بررسی سازگاری قواعد ثبت ویژگی های موجودیت های گروه اول و دوم اف.آر.بی.آر. در RDA با طرح فراداده ای توصیف شیء(MODS) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 119-134]

ع

  • عامل های موثر تحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]
  • علم اطلاعات ضرورت تفکر فرارشته ای در مباحث مربوط به علم اطلاعات [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 11-28]
  • علم‌سنجی ارزیابی مدارک علمی نمایه‌شده پژوهشگران پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه‌های استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخص‌های h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]

ق

  • قاعده برادفورد بررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
  • قاعده لوتکا بررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]

ک

  • کارکردهای پیشینه‌های کتابشناختی بررسی تحلیلی کاربردپذیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در محیط اطلاعاتی جدید: ضرورت بازتعریف روابط و کارکردهای جدید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 99-118]
  • کتابخانه ملی ایران ارزیابی ابعاد و مؤلفه‌های خلاقیت در وب‌سایت کتابخانه ملی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 157-178]
  • کتابخانه های اصفهان (شهر) بررسی کاربرد پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای علوم کتابداری و اطلاع رسانی در کتابخانه های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 67-88]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی میزان کاربست شاخصه های رهبری خدمتگزار در مدیریت کتابخانه های دانشگاه _های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 59-76]
  • کتابخانه‏های دانشگاهی کشش و کوشش با نقش: پژوهشی در پیامدهای مدیریت اعضای هیئت علمی بر کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 45-58]
  • کتابخانه های دانشگاهی امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
  • کتابخانه های دانشگاهی مدیریت تعارض در کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 45-66]
  • کتابداران تحلیل جمعیت شناختی هوش معنوی کتابداران. مطالعه موردی : دانشگاه های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-44]
  • کتابداری و اطلاع رسانی بررسی کاربرد پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای علوم کتابداری و اطلاع رسانی در کتابخانه های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 67-88]
  • کتاب درمانی تأثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده ی دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه ی استثنایی وصال بیرجند [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 197-218]
  • کتابسنجی تحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]
  • کودکان ناشنوا تأثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده ی دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه ی استثنایی وصال بیرجند [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 197-218]
  • کیفیت محتوا ارزیابی تطبیقی کیفیت محتوای نمایه های استنادی اسکوپوس و آی اس آی (وب آو ساینس) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 225-250]

گ

  • گراندد تئوری بررسی کاربرد پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای علوم کتابداری و اطلاع رسانی در کتابخانه های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 67-88]
  • گوگل اسکالر ارزیابی مدارک علمی نمایه‌شده پژوهشگران پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه‌های استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخص‌های h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]

م

  • محیط استفاده اطلاعات نظریه اجتماعی و محیط استفاده از اطلاعات [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 7-22]
  • محیط اطلاعاتی جدید بررسی تحلیلی کاربردپذیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در محیط اطلاعاتی جدید: ضرورت بازتعریف روابط و کارکردهای جدید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 99-118]
  • محیط رابط کاربر بررسی وضعیت وب سایت های مدارس ایران: رویکردی کتابدارانه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 179-200]
  • مدارس ایران بررسی وضعیت وب سایت های مدارس ایران: رویکردی کتابدارانه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 179-200]
  • مدرک های علمی ارزیابی مدارک علمی نمایه‌شده پژوهشگران پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه‌های استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخص‌های h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
  • مدل بکوویتز و ویلیامز امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
  • مدیران مدیریت تعارض در کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 45-66]
  • مدیران کشش و کوشش با نقش: پژوهشی در پیامدهای مدیریت اعضای هیئت علمی بر کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 45-58]
  • مدیریت تعارض مدیریت تعارض در کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 45-66]
  • مدیریت دانش امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
  • مدیریت کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی میزان کاربست شاخصه های رهبری خدمتگزار در مدیریت کتابخانه های دانشگاه _های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 59-76]
  • مشارکت علمی تحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]
  • موجودیت‌های کتابشناختی دسته‏ بندی و اصطلاح شناسی آثار کتاب شناختی خانواده شاهنامه فردوسی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 77-98]
  • موجودیت‏های گروه اول بررسی سازگاری قواعد ثبت ویژگی های موجودیت های گروه اول و دوم اف.آر.بی.آر. در RDA با طرح فراداده ای توصیف شیء(MODS) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 119-134]
  • موجودیت‏های گروه دوم بررسی سازگاری قواعد ثبت ویژگی های موجودیت های گروه اول و دوم اف.آر.بی.آر. در RDA با طرح فراداده ای توصیف شیء(MODS) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 119-134]

ن

  • نشانگان های برونی سازی شده تأثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده ی دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه ی استثنایی وصال بیرجند [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 197-218]
  • نشانگان های درونی سازی شده تأثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده ی دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه ی استثنایی وصال بیرجند [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 197-218]
  • نشر تحلیل نشر کتاب ایران بین سال ‏های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
  • نشر ایران تحلیل نشر کتاب ایران بین سال ‏های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
  • نشر کتاب تحلیل نشر کتاب ایران بین سال ‏های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
  • نشر محلی تحلیل نشر کتاب ایران بین سال ‏های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
  • نظریه اجتماعی نظریه اجتماعی و محیط استفاده از اطلاعات [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 7-22]
  • نظریه ساخت یابی نظریه اجتماعی و محیط استفاده از اطلاعات [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 7-22]
  • نگهداری ذهنی کارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]
  • نمایه‌های استنادی ارزیابی تطبیقی کیفیت محتوای نمایه های استنادی اسکوپوس و آی اس آی (وب آو ساینس) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 225-250]
  • نیم دوره عملیات عینی کارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]

و

  • وب2 آسیب شناسی همکاری‌های جمعی تألیفی و ویرایشی ویکی‌نویس‌‌های فارسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 89-108]
  • وب‌ آو ساینس ارزیابی مدارک علمی نمایه‌شده پژوهشگران پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه‌های استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخص‌های h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
  • وب آو ساینس ارزیابی تطبیقی کیفیت محتوای نمایه های استنادی اسکوپوس و آی اس آی (وب آو ساینس) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 225-250]
  • وب خلاق ارزیابی ابعاد و مؤلفه‌های خلاقیت در وب‌سایت کتابخانه ملی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 157-178]
  • وب‌سایت ارزیابی ابعاد و مؤلفه‌های خلاقیت در وب‌سایت کتابخانه ملی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 157-178]
  • وب سایت کتابخانه ارزیابی ابعاد و مؤلفه‌های خلاقیت در وب‌سایت کتابخانه ملی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 157-178]
  • وب‏سایت مدرسه بررسی وضعیت وب سایت های مدارس ایران: رویکردی کتابدارانه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 179-200]
  • وب سایت های کودکان کارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]
  • وب فارسی آسیب شناسی همکاری‌های جمعی تألیفی و ویرایشی ویکی‌نویس‌‌های فارسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 89-108]
  • ویکی پدیای فارسی آسیب شناسی همکاری‌های جمعی تألیفی و ویرایشی ویکی‌نویس‌‌های فارسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 89-108]
  • ویکی نویس آسیب شناسی همکاری‌های جمعی تألیفی و ویرایشی ویکی‌نویس‌‌های فارسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 89-108]

ه

  • هستی‌شناسی مقایسه کارآمدی اصطلاحنامه و هستی شناسی در بازیابی مفاهیم موضوعی (مطالعه موردی اصطلاحنامه اصفا ) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-165]
  • هستی شناسی مقایسه کارآمدی اصطلاحنامه و هستی شناسی در بازنمون دانش [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 219-240]
  • هسیت سایت بررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
  • همکاری علمی بررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
  • همکاری های جمعی آسیب شناسی همکاری‌های جمعی تألیفی و ویرایشی ویکی‌نویس‌‌های فارسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 89-108]
  • هوش معنوی تحلیل جمعیت شناختی هوش معنوی کتابداران. مطالعه موردی : دانشگاه های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-44]