آر. دی. ایبررسی سازگاری قواعد ثبت ویژگی های موجودیت های گروه اول و دوم اف.آر.بی.آر. در RDA با طرح فراداده ای توصیف شیء(MODS) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 119-134]
آسیبشناسی رشتهایضرورت تفکر فرارشته ای در مباحث مربوط به علم اطلاعات [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 11-28]
آموزش سواداطلاعاتی در بافتاثربخشی کارگاههای آموزشی سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: پژوهشی با رویکرد زمینهگرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 201-224]
آموزش سواداطلاعاتی زمینه مداراثربخشی کارگاههای آموزشی سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: پژوهشی با رویکرد زمینهگرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 201-224]
آی اس آیارزیابی تطبیقی کیفیت محتوای نمایه های استنادی اسکوپوس و آی اس آی (وب آو ساینس) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 225-250]
استاندارد "توصیف و دسترسی به منبع "(RDA)بررسی تحلیلی کاربردپذیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در محیط اطلاعاتی جدید: ضرورت بازتعریف روابط و کارکردهای جدید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 99-118]
اسکوپوسارزیابی مدارک علمی نمایهشده پژوهشگران پژوهشکدههای دانشگاه شهید بهشتی در پایگاههای استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخصهای h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
اصفهانبررسی میزان کاربست شاخصه های رهبری خدمتگزار در مدیریت کتابخانه های دانشگاه _های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 59-76]
اطلاعرسانیضرورت تفکر فرارشته ای در مباحث مربوط به علم اطلاعات [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 11-28]
اف. آر. بی. آربررسی سازگاری قواعد ثبت ویژگی های موجودیت های گروه اول و دوم اف.آر.بی.آر. در RDA با طرح فراداده ای توصیف شیء(MODS) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 119-134]
الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختیدسته بندی و اصطلاح شناسی آثار کتاب شناختی خانواده شاهنامه فردوسی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 77-98]
انگیزهآسیب شناسی همکاریهای جمعی تألیفی و ویرایشی ویکینویسهای فارسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 89-108]
ایرانتحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]
ایرانکشش و کوشش با نقش: پژوهشی در پیامدهای مدیریت اعضای هیئت علمی بر کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 45-58]
پارامتر امارزیابی مدارک علمی نمایهشده پژوهشگران پژوهشکدههای دانشگاه شهید بهشتی در پایگاههای استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخصهای h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
پایان نامه های تحصیلیبررسی کاربرد پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای علوم کتابداری و اطلاع رسانی در کتابخانه های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 67-88]
پیاده سازی مدیریت دانشامکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
ت
تحلیل جمعیت شناختیتحلیل جمعیت شناختی هوش معنوی کتابداران. مطالعه موردی : دانشگاه های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-44]
تحلیلهای آماری نشرتحلیل نشر کتاب ایران بین سال های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
ترسیم ساختار علمبررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
تعارض نقشکشش و کوشش با نقش: پژوهشی در پیامدهای مدیریت اعضای هیئت علمی بر کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 45-58]
تعامل انسان- رایانهارزیابی ابعاد و مؤلفههای خلاقیت در وبسایت کتابخانه ملی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 157-178]
تفکر فرارشتهایضرورت تفکر فرارشته ای در مباحث مربوط به علم اطلاعات [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 11-28]
تولیدات علمیتحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]
تولید علمبررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
خ
خانواده کتابشناختیدسته بندی و اصطلاح شناسی آثار کتاب شناختی خانواده شاهنامه فردوسی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 77-98]
خلاقیتارزیابی ابعاد و مؤلفههای خلاقیت در وبسایت کتابخانه ملی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 157-178]
دانشگاه اصفهانامکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
دانشگاه شهید بهشتیارزیابی مدارک علمی نمایهشده پژوهشگران پژوهشکدههای دانشگاه شهید بهشتی در پایگاههای استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخصهای h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
دانشگاه صنعتی اصفهانامکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانامکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
دانشگاه فردوسی مشهدبررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
دانشگاه فردوسی مشهداثربخشی کارگاههای آموزشی سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: پژوهشی با رویکرد زمینهگرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 201-224]
دانشگاههای دولتی اصفهانتحلیل جمعیت شناختی هوش معنوی کتابداران. مطالعه موردی : دانشگاه های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-44]
درختواره کتابشناختیدسته بندی و اصطلاح شناسی آثار کتاب شناختی خانواده شاهنامه فردوسی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 77-98]
ر
رابط کاربرارزیابی ابعاد و مؤلفههای خلاقیت در وبسایت کتابخانه ملی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 157-178]
ردیف بندیکارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]
رشد شناختیکارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]
رفتار اطلاع یابینظریه اجتماعی و محیط استفاده از اطلاعات [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 7-22]
رهبری خدمتگزاربررسی میزان کاربست شاخصه های رهبری خدمتگزار در مدیریت کتابخانه های دانشگاه _های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 59-76]
روابط کتابشناختیبررسی تحلیلی کاربردپذیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در محیط اطلاعاتی جدید: ضرورت بازتعریف روابط و کارکردهای جدید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 99-118]
ز
زنانتحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]
س
ساختار فکریبررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
شاخص اچارزیابی مدارک علمی نمایهشده پژوهشگران پژوهشکدههای دانشگاه شهید بهشتی در پایگاههای استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخصهای h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
شاخص جیارزیابی مدارک علمی نمایهشده پژوهشگران پژوهشکدههای دانشگاه شهید بهشتی در پایگاههای استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخصهای h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
شاخص هرشارزیابی مدارک علمی نمایهشده پژوهشگران پژوهشکدههای دانشگاه شهید بهشتی در پایگاههای استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخصهای h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
شاهنامه فردوسیدسته بندی و اصطلاح شناسی آثار کتاب شناختی خانواده شاهنامه فردوسی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 77-98]
ص
صنعت نشرتحلیل نشر کتاب ایران بین سال های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
ط
طبقه بندیکارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]
طرح فرادادهای توصیف شیءبررسی سازگاری قواعد ثبت ویژگی های موجودیت های گروه اول و دوم اف.آر.بی.آر. در RDA با طرح فراداده ای توصیف شیء(MODS) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 119-134]
ع
عامل های موثرتحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]
علم اطلاعاتضرورت تفکر فرارشته ای در مباحث مربوط به علم اطلاعات [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 11-28]
علمسنجیارزیابی مدارک علمی نمایهشده پژوهشگران پژوهشکدههای دانشگاه شهید بهشتی در پایگاههای استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخصهای h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
ق
قاعده برادفوردبررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
قاعده لوتکابررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
ک
کارکردهای پیشینههای کتابشناختیبررسی تحلیلی کاربردپذیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در محیط اطلاعاتی جدید: ضرورت بازتعریف روابط و کارکردهای جدید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 99-118]
کتابخانه ملی ایرانارزیابی ابعاد و مؤلفههای خلاقیت در وبسایت کتابخانه ملی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 157-178]
کتابخانه های اصفهان (شهر)بررسی کاربرد پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای علوم کتابداری و اطلاع رسانی در کتابخانه های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 67-88]
کتابخانههای دانشگاهیبررسی میزان کاربست شاخصه های رهبری خدمتگزار در مدیریت کتابخانه های دانشگاه _های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 59-76]
کتابخانههای دانشگاهیکشش و کوشش با نقش: پژوهشی در پیامدهای مدیریت اعضای هیئت علمی بر کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 45-58]
کتابخانه های دانشگاهیامکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
کتابدارانتحلیل جمعیت شناختی هوش معنوی کتابداران. مطالعه موردی : دانشگاه های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-44]
کتابداری و اطلاع رسانیبررسی کاربرد پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای علوم کتابداری و اطلاع رسانی در کتابخانه های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 67-88]
کتاب درمانیتأثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده ی دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه ی استثنایی وصال بیرجند [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 197-218]
کتابسنجیتحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]
کودکان ناشنواتأثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده ی دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه ی استثنایی وصال بیرجند [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 197-218]
گراندد تئوریبررسی کاربرد پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای علوم کتابداری و اطلاع رسانی در کتابخانه های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 67-88]
گوگل اسکالرارزیابی مدارک علمی نمایهشده پژوهشگران پژوهشکدههای دانشگاه شهید بهشتی در پایگاههای استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخصهای h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
م
محیط استفاده اطلاعاتنظریه اجتماعی و محیط استفاده از اطلاعات [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 7-22]
محیط اطلاعاتی جدیدبررسی تحلیلی کاربردپذیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در محیط اطلاعاتی جدید: ضرورت بازتعریف روابط و کارکردهای جدید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 99-118]
مدارس ایرانبررسی وضعیت وب سایت های مدارس ایران: رویکردی کتابدارانه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 179-200]
مدرک های علمیارزیابی مدارک علمی نمایهشده پژوهشگران پژوهشکدههای دانشگاه شهید بهشتی در پایگاههای استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخصهای h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
مدل بکوویتز و ویلیامزامکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
مدیریت دانشامکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
مدیریت کتابخانههای دانشگاهیبررسی میزان کاربست شاخصه های رهبری خدمتگزار در مدیریت کتابخانه های دانشگاه _های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 59-76]
مشارکت علمیتحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]
موجودیتهای کتابشناختیدسته بندی و اصطلاح شناسی آثار کتاب شناختی خانواده شاهنامه فردوسی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 77-98]
موجودیتهای گروه اولبررسی سازگاری قواعد ثبت ویژگی های موجودیت های گروه اول و دوم اف.آر.بی.آر. در RDA با طرح فراداده ای توصیف شیء(MODS) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 119-134]
موجودیتهای گروه دومبررسی سازگاری قواعد ثبت ویژگی های موجودیت های گروه اول و دوم اف.آر.بی.آر. در RDA با طرح فراداده ای توصیف شیء(MODS) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 119-134]
ن
نشانگان های برونی سازی شدهتأثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده ی دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه ی استثنایی وصال بیرجند [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 197-218]
نشانگان های درونی سازی شدهتأثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده ی دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه ی استثنایی وصال بیرجند [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 197-218]
نشرتحلیل نشر کتاب ایران بین سال های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
نشر ایرانتحلیل نشر کتاب ایران بین سال های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
نشر کتابتحلیل نشر کتاب ایران بین سال های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
نشر محلیتحلیل نشر کتاب ایران بین سال های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
نظریه اجتماعینظریه اجتماعی و محیط استفاده از اطلاعات [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 7-22]
نظریه ساخت یابینظریه اجتماعی و محیط استفاده از اطلاعات [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 7-22]
نگهداری ذهنیکارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]
نیم دوره عملیات عینیکارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]
و
وب2آسیب شناسی همکاریهای جمعی تألیفی و ویرایشی ویکینویسهای فارسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 89-108]
وب آو ساینسارزیابی مدارک علمی نمایهشده پژوهشگران پژوهشکدههای دانشگاه شهید بهشتی در پایگاههای استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخصهای h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
هستی شناسیمقایسه کارآمدی اصطلاحنامه و هستی شناسی در بازنمون دانش [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 219-240]
هسیت سایتبررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
همکاری علمیبررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
همکاری های جمعیآسیب شناسی همکاریهای جمعی تألیفی و ویرایشی ویکینویسهای فارسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 89-108]
هوش معنویتحلیل جمعیت شناختی هوش معنوی کتابداران. مطالعه موردی : دانشگاه های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-44]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد