آریا، عباس، و تبریزی، مصطفی (1382). کتاب درمانی. تهران: فراروان.
                                                                                                                اصغری نکاح، محسن. (1382). گزارش اقدام پژوهی کاربرد قصه به مثابه تکنیک و ابزار مشاوره و رواندرمانی کودک. تعلیم و تربیت کودکان استثنایی، (21 و 22)، 14-23.
                                                                                                                آل یاسین، میترا (1379). بخش نخست: مفهوم و ارزش کتاب درمانی. تربیت، (16)، 36-39.
                                                                                                                امین دهقان، نسرین، و پریرخ، مهری (1382). تحلیل محتوای کتاب های داستانی مناسب کودکان در گروه سنی ب با رویکرد کتاب درمانی. کتابداری و اطلاع رسانی، 6 (24)، 19-53.
                                                                                                                بلاک، آلن، و اس هرسن، مایکل (1378). فرهنگ شیوه های درمانی. (ترجمه فرهاد ماهر و سیروس ایزدی). تهران: رشد.
                                                                                                                بلوچ زراعتکار، کیمیا (1383). تأثیر کتاب درمانی بر افسردگی خفیف دانشجویان دختر دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران در نیمسال دوم تحصیلی 83-1382. (پایان نامه کارشناسی ارشد، کتابداری و اطلاع رسانی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی ایران، دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی، 1383).
                                                                                                                پریرخ، مهری (1382). نقش ادبیات کودکان و نوجوانان در پاسخگویی به نیازهای آنان. کتابداری و اطلاع رسانی، 6(3)، 23-36.
                                                                                                                پریرخ، مهری، و مجدی، زهرا (1388). داستان ها: ابزاری برای کاهش مشکلات روان شناختی کودکان (اعتماد به نفس، اندوه، پرخاشگری، ترس). تهران: کتابدار.
                                                                                                                پورافکاری، نصرالله ن. (1373). فرهنگ جامع روان شناسی، روانپزشکی (انگلیسی-فارسی). (ج. 2، 181). تهران: فرهنگ معاصر.
                                                                                                                سلمانی ندوشن، ابراهیم، حبیبی، شفیع، و اکبری، علیرضا (1386). کتاب درمانی: اصول وروشها. فصلنامه کتاب، (72)، 193-200.
                                                                                                                شیبانی، شهناز، یوسفی لوبه، مجید، و دلاوری، علی (1385). تاثیر قصه درمانی بر کاهش علایم افسردگی درکودکان افسرده. پژوهش در کودکان استثنایی، 6 (4)، 893-916.
                                                                                                                مارشال، مارگانتم ر. (1371). کتابدار کتابخانه کودکان و کودک معلول. (ترجمه اسدالله آزاد). پیام کتابخانه، 2(1)، 41-42.
                                                                                                                مینایی، اصغر (1385). انطباق و هنجاریابی سیاهه رفتاری کودک آشنباخ پرسشنامه خودسنجی و فرم گزارش معلم. فصلنامه پژوهش در حیطه کودکان استثنایی، 19(6)، 530-539.
                                                                                                                یوسفی لوبه، مجید، و متین، آذر (1385). تاثیر قصه درمانی بر راهبردهای رویارویی کودکان با مشکلات یادگیری. فصلنامه پژوهش در حیطه کودکان استثنایی، 6(2)، 610-616.
                                                                                                                Achenbach, T. M., & Rescorla, L. A. (2007). Multicultural Understanding of Child and Adolescent Psychology: Implications for Mental Health Assessment. New York: Guilford Press.
                                                                                                                Brown, C., & Augusta-Scoh, T. (2007). Narrative therapy: Making meaning, Making live. New burry, CA: Sage.
                                                                                                                Crawford, R., Brown, B., & Crawford, P. (2004). Storytelling in therapy. Cheltenham: Nelson Thomas.
                                                                                                                Dwivedi, K. N. (1997). The therapeutic use of stories. London: Koutledge.
                                                                                                                Gadow, K. D., & Sparfkin, J. (2002). Child Symptom Inventory -4Screening in psychology and norms Manual. Stony Brook, NY: Checkmate Plus.
                                                                                                                Hynes, A., & Hynes-Berry, M. (1987). Bibliotherapy: the interactive process. Boulder, CO: West view press, 34.
                                                                                                                Jeon, K. W. (1992). Bibliotherapy for gifted children. Gifted Child Today, 15(6), 16-19.
                                                                                                                Rubin, R. (1978). Using bibliotherapy: A guide to theory and practice. Phoenix, AZ: Oryx Press.
                                                                                                                Schechtmon, Z., & Nachshol, R. (1996). A school-based intervention to reduce aggressive behavior in maladjusted adolescents. Journal of Allied Development Psychology, 17 (4), 535-552.
                                                                                        				 
                			
ارسال نظر در مورد این مقاله