نمایه نویسندگان

آ

  • آقامحمدیان شعرباف، حمیدرضا کارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]
  • آقایاری، حسین ارزیابی مدارک علمی نمایه‌شده پژوهشگران پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه‌های استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخص‌های h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]

ا

  • ارسطوپور، شعله دسته‏ بندی و اصطلاح شناسی آثار کتاب شناختی خانواده شاهنامه فردوسی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 77-98]
  • ارسطوپور، شعله اثربخشی کارگاه‌های آموزشی سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: پژوهشی با رویکرد زمینه‌گرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 201-224]
  • اسدی، سعید آسیب شناسی همکاری‌های جمعی تألیفی و ویرایشی ویکی‌نویس‌‌های فارسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 89-108]
  • اسفندیاری مقدم، علیرضا تحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]
  • افشار، ابراهیم مدیریت تعارض در کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 45-66]
  • افشار، ابراهیم کشش و کوشش با نقش: پژوهشی در پیامدهای مدیریت اعضای هیئت علمی بر کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 45-58]
  • افشار زنجانی، ابراهیم بررسی کاربرد پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای علوم کتابداری و اطلاع رسانی در کتابخانه های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 67-88]
  • انتشاری، فهیمه بررسی کاربرد پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای علوم کتابداری و اطلاع رسانی در کتابخانه های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 67-88]

ب

  • باب الحوائجی، فهیمه تحلیل نشر کتاب ایران بین سال ‏های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
  • بهزادی، حسن بررسی وضعیت وب سایت های مدارس ایران: رویکردی کتابدارانه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 179-200]

پ

  • پاکزاد سرداری، حسن ارزیابی ابعاد و مؤلفه‌های خلاقیت در وب‌سایت کتابخانه ملی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 157-178]
  • پریرخ، مهری کارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]
  • پریرخ، مهری دسته‏ بندی و اصطلاح شناسی آثار کتاب شناختی خانواده شاهنامه فردوسی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 77-98]
  • پریرخ، مهری اثربخشی کارگاه‌های آموزشی سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: پژوهشی با رویکرد زمینه‌گرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 201-224]

ج

  • جمالی، حمید آسیب شناسی همکاری‌های جمعی تألیفی و ویرایشی ویکی‌نویس‌‌های فارسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 89-108]

چ

  • چشمه سهرابی، مظفر بررسی کاربرد پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای علوم کتابداری و اطلاع رسانی در کتابخانه های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 67-88]

ح

  • حریری، نجلا تحلیل نشر کتاب ایران بین سال ‏های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
  • حریری، نجلا تحلیل جمعیت شناختی هوش معنوی کتابداران. مطالعه موردی : دانشگاه های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-44]
  • حسن زاده، محمد تحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]
  • حسن زاده، محمد ارزیابی مدارک علمی نمایه‌شده پژوهشگران پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه‌های استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخص‌های h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
  • حسن زاده، محمد ارزیابی تطبیقی کیفیت محتوای نمایه های استنادی اسکوپوس و آی اس آی (وب آو ساینس) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 225-250]

د

  • دانش، فرشید بررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
  • داورپناه، محمد رضا نظریه اجتماعی و محیط استفاده از اطلاعات [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 7-22]
  • درخوش، ملیحه بررسی سازگاری قواعد ثبت ویژگی های موجودیت های گروه اول و دوم اف.آر.بی.آر. در RDA با طرح فراداده ای توصیف شیء(MODS) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 119-134]

ر

  • رجائی پور، سعید مدیریت تعارض در کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 45-66]
  • رجایی پور، سعید امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
  • رجایی پور، سعید کشش و کوشش با نقش: پژوهشی در پیامدهای مدیریت اعضای هیئت علمی بر کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 45-58]
  • رجایی پور، سعید بررسی میزان کاربست شاخصه های رهبری خدمتگزار در مدیریت کتابخانه های دانشگاه _های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 59-76]

ز

  • زرین آبادی، زرین تحلیل جمعیت شناختی هوش معنوی کتابداران. مطالعه موردی : دانشگاه های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-44]

س

  • سالاری، محمود نظریه اجتماعی و محیط استفاده از اطلاعات [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 7-22]
  • سلیمانی، ناهید بررسی میزان کاربست شاخصه های رهبری خدمتگزار در مدیریت کتابخانه های دانشگاه _های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 59-76]
  • سنجی، مجیده بررسی وضعیت وب سایت های مدارس ایران: رویکردی کتابدارانه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 179-200]
  • سهیلی، فرامرز بررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]

ش

  • شعبانی، احمد امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
  • شعبانی، احمد بررسی میزان کاربست شاخصه های رهبری خدمتگزار در مدیریت کتابخانه های دانشگاه _های دولتی شهر اصفهان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 59-76]

ص

  • صراف تهرانی، نرگس کشش و کوشش با نقش: پژوهشی در پیامدهای مدیریت اعضای هیئت علمی بر کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 45-58]
  • صنعت جو، اعظم مقایسه کارآمدی اصطلاحنامه و هستی شناسی در بازنمون دانش [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 219-240]
  • صنعت جو، اعظم مقایسه کارآمدی اصطلاحنامه و هستی شناسی در بازیابی مفاهیم موضوعی (مطالعه موردی اصطلاحنامه اصفا ) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-165]

ط

  • طاهری، سید مهدی بررسی تحلیلی کاربردپذیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در محیط اطلاعاتی جدید: ضرورت بازتعریف روابط و کارکردهای جدید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 99-118]

ع

  • عالم زاده، سمیه تأثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده ی دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه ی استثنایی وصال بیرجند [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 197-218]

غ

  • غیوری، زینب تحلیل عامل های اثر گذار بر تولیدات علمی زنان ایرانی در آی. اس. آی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-134]

ف

  • فتاحی، رحمت الله دسته‏ بندی و اصطلاح شناسی آثار کتاب شناختی خانواده شاهنامه فردوسی از دیدگاه کاربران فهرست های رایانه ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 77-98]
  • فتاحی، سید رحمت الله بررسی وضعیت جهانی تولیدات علمی دانشگاه فردوسی مشهد طی سال های 1990-2010 در وبگاه علوم (Web of Science) با هدف ترسیم نقشه علم این دانشگاه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 175-196]
  • فتحیان، اکرم مقایسه کارآمدی اصطلاحنامه و هستی شناسی در بازنمون دانش [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 219-240]
  • فتحیان، اکرم مقایسه کارآمدی اصطلاحنامه و هستی شناسی در بازیابی مفاهیم موضوعی (مطالعه موردی اصطلاحنامه اصفا ) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 135-165]

ق

  • قفقازی الاصل، شادی آسیب شناسی همکاری‌های جمعی تألیفی و ویرایشی ویکی‌نویس‌‌های فارسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 89-108]

م

  • محمدی استانی، مرتضی امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر اساس مدل بکوویتز و ویلیامز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 23-44]
  • مدنی، آزاده مدیریت تعارض در کتابخانه های دانشگاهی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 45-66]
  • مطلبی، داریوش تحلیل نشر کتاب ایران بین سال ‏های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
  • موسوی چلک، افشین بررسی سازگاری قواعد ثبت ویژگی های موجودیت های گروه اول و دوم اف.آر.بی.آر. در RDA با طرح فراداده ای توصیف شیء(MODS) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 119-134]
  • مومنی، فرشاد تحلیل نشر کتاب ایران بین سال ‏های 1358- 1387 [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 241-264]
  • میرحسینی، زهره بررسی سازگاری قواعد ثبت ویژگی های موجودیت های گروه اول و دوم اف.آر.بی.آر. در RDA با طرح فراداده ای توصیف شیء(MODS) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 119-134]

ن

  • نادری، محمد رامین کارکردی نو برای وب سایت های کودکان: بسترسازی برای پرورش ویژگی های تفکر عملیات عینی (طبقه بندی، ردیف بندی، نگهداری ذهنی و بازگشت پذیری) از دیدگاه نظریه پیاژه [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 153-174]
  • نادری، محمد رامین اثربخشی کارگاه‌های آموزشی سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی: پژوهشی با رویکرد زمینه‌گرا [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 201-224]
  • نشاط، نرگس ضرورت تفکر فرارشته ای در مباحث مربوط به علم اطلاعات [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 11-28]
  • نوروزی چاکلی، عبدالرضا ارزیابی مدارک علمی نمایه‌شده پژوهشگران پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه‌های استنادی Web of Science، Scopus و Google Scholar با استفاده از شاخص‌های h، g و پارامتر m [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 135-152]
  • نوروزی چاکلی، عبدالرضا ارزیابی تطبیقی کیفیت محتوای نمایه های استنادی اسکوپوس و آی اس آی (وب آو ساینس) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 225-250]
  • نوشین فرد، فاطمه بررسی تحلیلی کاربردپذیری استاندارد توصیف و دسترسی به منبع (RDA) در محیط اطلاعاتی جدید: ضرورت بازتعریف روابط و کارکردهای جدید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 99-118]
  • نوکاریزی، محسن تأثیر کتاب درمانی بر نشانگان های درونی سازی و برونی سازی شده ی دانش آموزان ناشنوای مقطع ابتدایی مدرسه ی استثنایی وصال بیرجند [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 197-218]
  • نوکاریزی، محسن ارزیابی ابعاد و مؤلفه‌های خلاقیت در وب‌سایت کتابخانه ملی ایران از دیدگاه کاربران [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 157-178]

و

  • وفائیان، امیر ارزیابی تطبیقی کیفیت محتوای نمایه های استنادی اسکوپوس و آی اس آی (وب آو ساینس) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 225-250]