آزمون دکترااز آموزش تا آزمون: تحلیل مقایسهای آزمونهای کارشناسی ارشد و دکترای علم اطلاعات و دانششناسی با برنامههای درسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 281-299]
آزمون کارشناسی ارشداز آموزش تا آزمون: تحلیل مقایسهای آزمونهای کارشناسی ارشد و دکترای علم اطلاعات و دانششناسی با برنامههای درسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 281-299]
آلودگی اطلاعاتدلایل آلودگی اطلاعات در پایگاههای اطلاعاتی «مگایران» و «نورمگز» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 220-237]
آموزشبررسی ارتباط مدیریت زمان و آموزش کارکنان کتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 250-267]
آموزشتأثیر آموزش سواد دیداری بر رشد خلاقیت و مؤلفههای آن در دختران دهساله براساس دیدگاه گیلفورد با محوریت کتاب تصویری بدونکلام [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 352-371]
آموزشوپرورشرهگیری رسالت و جایگاه کتابخانه آموزشگاهی در اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 127-150]
ا
ابزار آموزشمنابع آموزشی باز: بررسی تجربه عملی در دنیا [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 258-280]
اجتناب از اطلاعاتمورد پژوهی اجتناب از اطلاعات در دانشجویان پزشکی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 198-219]
اخبار جعلیامکانسنجی ارائه خدمات مؤثر در افزایش توانایی تشخیص اخبار جعلی کاربران در کتابخانههای عمومی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]
اخلاق حرفهایرابطه مهارتهای ارتباطی کتابداران و کیفیت ارائه خدمات: نقش واسطهای اخلاق حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 66-83]
ارزیابیبررسی خدمات کتابخانهای برای نابینایان و کمبینایان در کتابخانههای عمومی ایران و ارائه راهکارهای پیشنهادی به آنها [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 84-108]
استمرار فعالیتهاتحلیل عوامل مؤثر بر فعالیتهای داوطلبانه با تأکید بر مدل مفهومی Oh (2017): مطالعه موردی در کتابخانههای عمومی استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-290]
اسناد بالادستیرهگیری رسالت و جایگاه کتابخانه آموزشگاهی در اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 127-150]
اشتراک دانشسنجش فرهنگ سازمانی و موانع اشتراک دانش با هدف طراحی زیرساخت اشتراک دانش: یک مطالعه موردی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 187-210]
اشتیاق به بازگشتنقش کیفیت خدمات ارائه شده، رضایتمندی و سودمندیدرک شده بر اشتیاق به بازگشت مراجعهکنندگان کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 109-126]
اصطلاحنامهقابلیت تبدیل اصطلاحنامه به هستیشناسی (مرور سیستماتیک) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 105-127]
اطلاعاتعدم قطعیت: جلوههای چندگانه در نیاز اطلاعاتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-19]
اطلاعجوییعدم قطعیت: جلوههای چندگانه در نیاز اطلاعاتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-19]
امکانسنجیامکانسنجی پیادهسازی رایانش ابری در کتابخانههای دانشگاهی ایران: مطالعه موردی دانشگاههای شهر مشهد [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-186]
امکانسنجیامکانسنجی ارائه خدمات مؤثر در افزایش توانایی تشخیص اخبار جعلی کاربران در کتابخانههای عمومی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]
امید به زندگیتأثیر کتابدرمانی به شیوۀ پیادهسازی طرح کتابرسانی بر میزان تاب-آوری و امید به زندگی نوجوانان مبتلا به سرطان در مرکز بیمارستان بعثت شهر همدان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 211-232]
ایراندلایل آلودگی اطلاعات در پایگاههای اطلاعاتی «مگایران» و «نورمگز» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 220-237]
ایرانبررسی کمی و کیفی وضعیت نام کتابخانههای عمومی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 40-65]
اینترنت اشیاءشناسایی عوامل مؤثر بر کاربردپذیری اینترنت اشیاء در کتابخانهها: یک مطالعه مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 175-197]
اینستاگرامتحلیل محتوای صفحات اینستاگرام کتابخانههای عمومی ایران و مشارکت کاربران آنها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 334-351]
ب
بازاریابی شبکههای اجتماعیتحلیل محتوای صفحات اینستاگرام کتابخانههای عمومی ایران و مشارکت کاربران آنها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 334-351]
بازیابی اطلاعاتمروری بر پژوهشهای ارزیابی موتورهای کاوش: رویکرد کمّی، کیفی و ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 128-152]
برنامه درسیاز آموزش تا آزمون: تحلیل مقایسهای آزمونهای کارشناسی ارشد و دکترای علم اطلاعات و دانششناسی با برنامههای درسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 281-299]
پ
پایاننامهامکانسنجی استفاده از شبکه استنادی فهرست منابع موجود در پیشنهاده پژوهشِ (پروپوزالِ) دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای پیشنهاد مقالههای مرتبط به آنها [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 322-334]
پایگاههای اطلاعاتیدلایل آلودگی اطلاعات در پایگاههای اطلاعاتی «مگایران» و «نورمگز» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 220-237]
پرهیز اطلاعاتمورد پژوهی اجتناب از اطلاعات در دانشجویان پزشکی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 198-219]
پژوهشمروری بر پژوهشهای ارزیابی موتورهای کاوش: رویکرد کمّی، کیفی و ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 128-152]
پیشنهاده پژوهش (پروپوزال)امکانسنجی استفاده از شبکه استنادی فهرست منابع موجود در پیشنهاده پژوهشِ (پروپوزالِ) دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای پیشنهاد مقالههای مرتبط به آنها [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 322-334]
ت
تئوری سرمایه اجتماعینقش شبکههای اجتماعی مجازی در تسهیم دانش و تعامل دانشجویان در آموزش عالی (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 372-392]
تابآوریتأثیر کتابدرمانی به شیوۀ پیادهسازی طرح کتابرسانی بر میزان تاب-آوری و امید به زندگی نوجوانان مبتلا به سرطان در مرکز بیمارستان بعثت شهر همدان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 211-232]
تحلیل استنادیروابط پیدا و پنهان پژوهشهای سازماندهی دانش در جهان: تحلیل هماستنادی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 20-43]
تحلیل محتوارهگیری رسالت و جایگاه کتابخانه آموزشگاهی در اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 127-150]
تحلیل هماستنادیروابط پیدا و پنهان پژوهشهای سازماندهی دانش در جهان: تحلیل هماستنادی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 20-43]
تسهیم دانشنقش شبکههای اجتماعی مجازی در تسهیم دانش و تعامل دانشجویان در آموزش عالی (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 372-392]
تشخیص موضوعمدلسازی موضوعی و کاربرد آن در پژوهشها: مروری بر ادبیات تخصصی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
تعامل دانشجویاننقش شبکههای اجتماعی مجازی در تسهیم دانش و تعامل دانشجویان در آموزش عالی (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 372-392]
توانایی تشخیص اخبار جعلیامکانسنجی ارائه خدمات مؤثر در افزایش توانایی تشخیص اخبار جعلی کاربران در کتابخانههای عمومی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]
توسعه انباره دادهطراحی و توسعه سامانه اطلاعات مدیران مبتنی بر انباره داده در حوزه دانشگاهی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 335-356]
ج
جستجوی اطلاعاتابعاد راهبردهای فراشناختی جستجوی اطلاعات در دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 238-257]
چ
چشمپوشی از اطلاعاتمورد پژوهی اجتناب از اطلاعات در دانشجویان پزشکی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 198-219]
ح
حاکمیت دادهبررسی نگرش کتابداران در پیادهسازی و اجرای راهبردهای حاکمیت داده در برنامهریزی سازماندهی منابع اطلاعاتی در کتابخانهها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 44-64]
خ
خدمات ویژه نابینایان و کمبینایانبررسی خدمات کتابخانهای برای نابینایان و کمبینایان در کتابخانههای عمومی ایران و ارائه راهکارهای پیشنهادی به آنها [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 84-108]
خلاقیت و مؤلفههای آنتأثیر آموزش سواد دیداری بر رشد خلاقیت و مؤلفههای آن در دختران دهساله براساس دیدگاه گیلفورد با محوریت کتاب تصویری بدونکلام [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 352-371]
خیرینشناسایی و رتبهبندی موانع جذب و توسعه مشارکتهای مردمی در کتابخانههای عمومی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 291-311]
د
دانشگاه آزاد اسلامیبررسی نگرش کتابداران در پیادهسازی و اجرای راهبردهای حاکمیت داده در برنامهریزی سازماندهی منابع اطلاعاتی در کتابخانهها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 44-64]
دانشگاه اصفهانبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش نرمافزارهای کاربردی فهرستنویسی اجتماعی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان بر اساس مدل ثانویه نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری (UTAUT2) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 300-321]
دانشگاه شاهدابعاد راهبردهای فراشناختی جستجوی اطلاعات در دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 238-257]
دانشگاه فردوسی مشهدسنجش فرهنگ سازمانی و موانع اشتراک دانش با هدف طراحی زیرساخت اشتراک دانش: یک مطالعه موردی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 187-210]
دختران ده سالهتأثیر آموزش سواد دیداری بر رشد خلاقیت و مؤلفههای آن در دختران دهساله براساس دیدگاه گیلفورد با محوریت کتاب تصویری بدونکلام [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 352-371]
دولترهگیری رسالت و جایگاه کتابخانه آموزشگاهی در اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 127-150]
ر
راهبردهای فراشناختیابعاد راهبردهای فراشناختی جستجوی اطلاعات در دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 238-257]
رایانشابریمدیریت کلانداده مبتنی بر رایانشابری در کتابخانههای دانشگاههای سطح اول ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 357-379]
رضایتمندینقش کیفیت خدمات ارائه شده، رضایتمندی و سودمندیدرک شده بر اشتیاق به بازگشت مراجعهکنندگان کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 109-126]
رضایتمندیتحلیل عوامل مؤثر بر فعالیتهای داوطلبانه با تأکید بر مدل مفهومی Oh (2017): مطالعه موردی در کتابخانههای عمومی استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-290]
رفتار اطلاعاتیابعاد راهبردهای فراشناختی جستجوی اطلاعات در دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 238-257]
رویکرد ترکیبیمروری بر پژوهشهای ارزیابی موتورهای کاوش: رویکرد کمّی، کیفی و ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 128-152]
رویکرد کمیمروری بر پژوهشهای ارزیابی موتورهای کاوش: رویکرد کمّی، کیفی و ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 128-152]
رویکرد کیفیمروری بر پژوهشهای ارزیابی موتورهای کاوش: رویکرد کمّی، کیفی و ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 128-152]
رویکرد مثبتنگرتأثیر قصهگویی خلاق با رویکرد مثبتنگر بر مهارتهای اخلاقی مبتنی بر همدلی پسران دبستانی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 233-249]
ز
زیرساخت اشتراک دانشسنجش فرهنگ سازمانی و موانع اشتراک دانش با هدف طراحی زیرساخت اشتراک دانش: یک مطالعه موردی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 187-210]
س
ساختار دانشروابط پیدا و پنهان پژوهشهای سازماندهی دانش در جهان: تحلیل هماستنادی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 20-43]
ساخت و اعتباریابیساخت و اعتباریابی مقیاس فقر اطلاعاتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 83-104]
سازماندهی اطلاعاتمدلسازی موضوعی و کاربرد آن در پژوهشها: مروری بر ادبیات تخصصی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
سازماندهی دانشروابط پیدا و پنهان پژوهشهای سازماندهی دانش در جهان: تحلیل هماستنادی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 20-43]
سازماندهی منابع اطلاعاتیبررسی نگرش کتابداران در پیادهسازی و اجرای راهبردهای حاکمیت داده در برنامهریزی سازماندهی منابع اطلاعاتی در کتابخانهها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 44-64]
سامانه اطلاعات مدیران دانشگاهیطراحی و توسعه سامانه اطلاعات مدیران مبتنی بر انباره داده در حوزه دانشگاهی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 335-356]
سامانههای پیشنهاددهندهامکانسنجی استفاده از شبکه استنادی فهرست منابع موجود در پیشنهاده پژوهشِ (پروپوزالِ) دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای پیشنهاد مقالههای مرتبط به آنها [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 322-334]
سواد اطلاعاتیرابطه سواد اطلاعاتی با توانایی برقراری ارتباط کتابداران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 312-333]
سواد دیداریتأثیر آموزش سواد دیداری بر رشد خلاقیت و مؤلفههای آن در دختران دهساله براساس دیدگاه گیلفورد با محوریت کتاب تصویری بدونکلام [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 352-371]
سودمندی درکشدهنقش کیفیت خدمات ارائه شده، رضایتمندی و سودمندیدرک شده بر اشتیاق به بازگشت مراجعهکنندگان کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 109-126]
ش
شبکه استنادیامکانسنجی استفاده از شبکه استنادی فهرست منابع موجود در پیشنهاده پژوهشِ (پروپوزالِ) دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای پیشنهاد مقالههای مرتبط به آنها [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 322-334]
شبکه های اجتماعی مجازینقش شبکههای اجتماعی مجازی در تسهیم دانش و تعامل دانشجویان در آموزش عالی (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 372-392]
ط
طبقهبندی بازنگری شده بلوماز آموزش تا آزمون: تحلیل مقایسهای آزمونهای کارشناسی ارشد و دکترای علم اطلاعات و دانششناسی با برنامههای درسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 281-299]
طراحی سامانه اطلاعات مدیرانطراحی و توسعه سامانه اطلاعات مدیران مبتنی بر انباره داده در حوزه دانشگاهی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 335-356]
ع
عدم قطعیتعدم قطعیت: جلوههای چندگانه در نیاز اطلاعاتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-19]
علم اطلاعات و دانششناسیاز آموزش تا آزمون: تحلیل مقایسهای آزمونهای کارشناسی ارشد و دکترای علم اطلاعات و دانششناسی با برنامههای درسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 281-299]
علمسنجیروابط پیدا و پنهان پژوهشهای سازماندهی دانش در جهان: تحلیل هماستنادی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 20-43]
فعالیتهای داوطلبانهتحلیل عوامل مؤثر بر فعالیتهای داوطلبانه با تأکید بر مدل مفهومی Oh (2017): مطالعه موردی در کتابخانههای عمومی استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-290]
فهرست نویسی اجتماعیبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش نرمافزارهای کاربردی فهرستنویسی اجتماعی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان بر اساس مدل ثانویه نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری (UTAUT2) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 300-321]
ق
قصد مشارکتتحلیل عوامل مؤثر بر فعالیتهای داوطلبانه با تأکید بر مدل مفهومی Oh (2017): مطالعه موردی در کتابخانههای عمومی استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-290]
قصهگویی خلاقتأثیر قصهگویی خلاق با رویکرد مثبتنگر بر مهارتهای اخلاقی مبتنی بر همدلی پسران دبستانی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 233-249]
ک
کتاب تصویری بدون کلامتأثیر آموزش سواد دیداری بر رشد خلاقیت و مؤلفههای آن در دختران دهساله براساس دیدگاه گیلفورد با محوریت کتاب تصویری بدونکلام [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 352-371]
کتابخانهمنزلت کتابخانه و حرفه کتابداری از دیدگاه دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-22]
کتابخانه آموزشگاهیرهگیری رسالت و جایگاه کتابخانه آموزشگاهی در اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 127-150]
کتابخانه عمومیبررسی کمی و کیفی وضعیت نام کتابخانههای عمومی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 40-65]
کتابخانه عمومیتحلیل محتوای صفحات اینستاگرام کتابخانههای عمومی ایران و مشارکت کاربران آنها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 334-351]
کتابخانههاشناسایی عوامل مؤثر بر کاربردپذیری اینترنت اشیاء در کتابخانهها: یک مطالعه مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 175-197]
کتابخانههای دانشگاهیتحلیل فرایند مجموعهسازی کتابهای چاپی و الکترونیکی در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 151-174]
کتابخانههای دانشگاهینقش کیفیت خدمات ارائه شده، رضایتمندی و سودمندیدرک شده بر اشتیاق به بازگشت مراجعهکنندگان کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 109-126]
کتابخانههای دانشگاهیمدیریت کلانداده مبتنی بر رایانشابری در کتابخانههای دانشگاههای سطح اول ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 357-379]
کتابخانههای دانشگاهیبررسی نگرش کتابداران در پیادهسازی و اجرای راهبردهای حاکمیت داده در برنامهریزی سازماندهی منابع اطلاعاتی در کتابخانهها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 44-64]
کتابخانههای دانشگاهیرابطه سواد اطلاعاتی با توانایی برقراری ارتباط کتابداران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 312-333]
کتابخانههای عمومیرابطه مهارتهای ارتباطی کتابداران و کیفیت ارائه خدمات: نقش واسطهای اخلاق حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 66-83]
کتابخانههای عمومیبررسی خدمات کتابخانهای برای نابینایان و کمبینایان در کتابخانههای عمومی ایران و ارائه راهکارهای پیشنهادی به آنها [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 84-108]
کتابخانههای عمومیامکانسنجی ارائه خدمات مؤثر در افزایش توانایی تشخیص اخبار جعلی کاربران در کتابخانههای عمومی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]
کتابخانههای عمومیبررسی ارتباط مدیریت زمان و آموزش کارکنان کتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 250-267]
کتابخانه های عمومیبررسی وضعیت مثبت اندیشی کتابداران کتابخانههای عمومی شهر مشهد و تأثیر آن بر مهارتهای ارتباطی این کتابداران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 153-170]
کتابخانههای عمومی ایرانشناسایی و رتبهبندی موانع جذب و توسعه مشارکتهای مردمی در کتابخانههای عمومی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 291-311]
کتابدارانمدیریت کلانداده مبتنی بر رایانشابری در کتابخانههای دانشگاههای سطح اول ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 357-379]
کتابدارانبررسی وضعیت مثبت اندیشی کتابداران کتابخانههای عمومی شهر مشهد و تأثیر آن بر مهارتهای ارتباطی این کتابداران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 153-170]
کتابدارانبررسی ارتباط مدیریت زمان و آموزش کارکنان کتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 250-267]
کتابدارانرابطه سواد اطلاعاتی با توانایی برقراری ارتباط کتابداران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 312-333]
کتابداریمنزلت کتابخانه و حرفه کتابداری از دیدگاه دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-22]
کتابدرمانیتأثیر کتابدرمانی به شیوۀ پیادهسازی طرح کتابرسانی بر میزان تاب-آوری و امید به زندگی نوجوانان مبتلا به سرطان در مرکز بیمارستان بعثت شهر همدان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 211-232]
کتابرسانیتأثیر کتابدرمانی به شیوۀ پیادهسازی طرح کتابرسانی بر میزان تاب-آوری و امید به زندگی نوجوانان مبتلا به سرطان در مرکز بیمارستان بعثت شهر همدان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 211-232]
کتابهای الکترونیکیتحلیل فرایند مجموعهسازی کتابهای چاپی و الکترونیکی در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 151-174]
کرمانبررسی ارتباط مدیریت زمان و آموزش کارکنان کتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 250-267]
کرمانشاهامکانسنجی ارائه خدمات مؤثر در افزایش توانایی تشخیص اخبار جعلی کاربران در کتابخانههای عمومی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 65-82]
کشف موضوعمدلسازی موضوعی و کاربرد آن در پژوهشها: مروری بر ادبیات تخصصی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
کیفیت خدماترابطه مهارتهای ارتباطی کتابداران و کیفیت ارائه خدمات: نقش واسطهای اخلاق حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 66-83]
کیفیت خدماتنقش کیفیت خدمات ارائه شده، رضایتمندی و سودمندیدرک شده بر اشتیاق به بازگشت مراجعهکنندگان کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 109-126]
م
متنکاویمدلسازی موضوعی و کاربرد آن در پژوهشها: مروری بر ادبیات تخصصی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
مثبت اندیشیبررسی وضعیت مثبت اندیشی کتابداران کتابخانههای عمومی شهر مشهد و تأثیر آن بر مهارتهای ارتباطی این کتابداران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 153-170]
مجموعهسازیتحلیل فرایند مجموعهسازی کتابهای چاپی و الکترونیکی در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 151-174]
مدل پذیرش فناوریبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش نرمافزارهای کاربردی فهرستنویسی اجتماعی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان بر اساس مدل ثانویه نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری (UTAUT2) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 300-321]
مُدل زیستبوم منابع بازمنابع آموزشی باز: بررسی تجربه عملی در دنیا [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 258-280]
مدلسازی موضوعیمدلسازی موضوعی و کاربرد آن در پژوهشها: مروری بر ادبیات تخصصی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
مدل معادلات ساختاریرابطه مهارتهای ارتباطی کتابداران و کیفیت ارائه خدمات: نقش واسطهای اخلاق حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 66-83]
مدل یوتیاییوتی 2 (UTAUT2)بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش نرمافزارهای کاربردی فهرستنویسی اجتماعی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان بر اساس مدل ثانویه نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری (UTAUT2) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 300-321]
مدیریت دانشسنجش فرهنگ سازمانی و موانع اشتراک دانش با هدف طراحی زیرساخت اشتراک دانش: یک مطالعه موردی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 187-210]
مدیریت زمانبررسی ارتباط مدیریت زمان و آموزش کارکنان کتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 250-267]
مدیریت کلان دادهمدیریت کلانداده مبتنی بر رایانشابری در کتابخانههای دانشگاههای سطح اول ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 357-379]
مدیریت مجموعهتحلیل فرایند مجموعهسازی کتابهای چاپی و الکترونیکی در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 151-174]
مرور نظاممندقابلیت تبدیل اصطلاحنامه به هستیشناسی (مرور سیستماتیک) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 105-127]
مشارکت کاربرانتحلیل محتوای صفحات اینستاگرام کتابخانههای عمومی ایران و مشارکت کاربران آنها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 334-351]
مشارکتهای مردمیشناسایی و رتبهبندی موانع جذب و توسعه مشارکتهای مردمی در کتابخانههای عمومی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 291-311]
مشهدبررسی وضعیت مثبت اندیشی کتابداران کتابخانههای عمومی شهر مشهد و تأثیر آن بر مهارتهای ارتباطی این کتابداران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 153-170]
مشهدامکانسنجی پیادهسازی رایانش ابری در کتابخانههای دانشگاهی ایران: مطالعه موردی دانشگاههای شهر مشهد [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 171-186]
مگایراندلایل آلودگی اطلاعات در پایگاههای اطلاعاتی «مگایران» و «نورمگز» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 220-237]
منابع اطلاعاتیتحلیل فرایند مجموعهسازی کتابهای چاپی و الکترونیکی در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 151-174]
منزلتمنزلت کتابخانه و حرفه کتابداری از دیدگاه دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 5-22]
مهارتهای اخلاقیتأثیر قصهگویی خلاق با رویکرد مثبتنگر بر مهارتهای اخلاقی مبتنی بر همدلی پسران دبستانی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 233-249]
مهارتهای ارتباطیرابطه مهارتهای ارتباطی کتابداران و کیفیت ارائه خدمات: نقش واسطهای اخلاق حرفهای [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 66-83]
مهارتهای ارتباطیبررسی وضعیت مثبت اندیشی کتابداران کتابخانههای عمومی شهر مشهد و تأثیر آن بر مهارتهای ارتباطی این کتابداران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 153-170]
مهارتهای ارتباطیرابطه سواد اطلاعاتی با توانایی برقراری ارتباط کتابداران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 312-333]
مهارتهای جستجوابعاد راهبردهای فراشناختی جستجوی اطلاعات در دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 238-257]
موانعشناسایی و رتبهبندی موانع جذب و توسعه مشارکتهای مردمی در کتابخانههای عمومی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 291-311]
موتورهای کاوشمروری بر پژوهشهای ارزیابی موتورهای کاوش: رویکرد کمّی، کیفی و ترکیبی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 128-152]
ن
نامگذاریبررسی کمی و کیفی وضعیت نام کتابخانههای عمومی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 40-65]
نظریه دادهبنیادشناسایی عوامل مؤثر بر کاربردپذیری اینترنت اشیاء در کتابخانهها: یک مطالعه مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 175-197]
نهاد کتابخانههای عمومی کشوربررسی خدمات کتابخانهای برای نابینایان و کمبینایان در کتابخانههای عمومی ایران و ارائه راهکارهای پیشنهادی به آنها [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 84-108]
نهاد کتابخانههای عمومی کشوربررسی کمی و کیفی وضعیت نام کتابخانههای عمومی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 40-65]
نوجوانان سرطانیتأثیر کتابدرمانی به شیوۀ پیادهسازی طرح کتابرسانی بر میزان تاب-آوری و امید به زندگی نوجوانان مبتلا به سرطان در مرکز بیمارستان بعثت شهر همدان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 211-232]
نورمگزدلایل آلودگی اطلاعات در پایگاههای اطلاعاتی «مگایران» و «نورمگز» [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 220-237]
نیاز اطلاعاتیعدم قطعیت: جلوههای چندگانه در نیاز اطلاعاتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 5-19]
نیاز به شناختمورد پژوهی اجتناب از اطلاعات در دانشجویان پزشکی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 198-219]
و
واسپارگاههامنابع آموزشی باز: بررسی تجربه عملی در دنیا [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 258-280]
وب 2منابع آموزشی باز: بررسی تجربه عملی در دنیا [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 258-280]
وفاداری داوطلبانتحلیل عوامل مؤثر بر فعالیتهای داوطلبانه با تأکید بر مدل مفهومی Oh (2017): مطالعه موردی در کتابخانههای عمومی استان کرمانشاه [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-290]
ه
هستیشناسیقابلیت تبدیل اصطلاحنامه به هستیشناسی (مرور سیستماتیک) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 105-127]
همدانتأثیر کتابدرمانی به شیوۀ پیادهسازی طرح کتابرسانی بر میزان تاب-آوری و امید به زندگی نوجوانان مبتلا به سرطان در مرکز بیمارستان بعثت شهر همدان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 211-232]
همدلیتأثیر قصهگویی خلاق با رویکرد مثبتنگر بر مهارتهای اخلاقی مبتنی بر همدلی پسران دبستانی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 233-249]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد