آموزش مبتنی بر هستان نگاریطراحی مدل معنایی آموزش در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 63-86]
ا
ابعاد دانششناسایی و اولویتبندی موانع جریان دانش در کتابخانههای دانشگاهی بر اساس مدل بلوغ مدیریت دانش مرکز بهرهوری و کیفیت آمریکا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 129-146]
اثربخشیاثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 205-220]
اختلال شخصیّتبررسی اختلالات شخصیتی در کتابهای کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتابدرمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]
ارائۀ الگوطراحی الگوی مدیریت امنیت اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 337-356]
ارزشگذاری اقتصادی، پایگاههای اطلاعاتی فارسیارزشگذاری اقتصادی پایگاههای اطلاعاتی پیوسته مقالههای فارسی (جامعه مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 221-242]
ارزشگذاری مشروطارزشگذاری اقتصادی پایگاههای اطلاعاتی پیوسته مقالههای فارسی (جامعه مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 221-242]
اساتیدشناسایی و تحلیل موضوعات پژوهشی کارآفرینی در علم اطلاعات و دانششناسی از دیدگاه استادان و دانشجویان دکتری این رشته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-62]
اسکیزوتایپیبررسی اختلالات شخصیتی در کتابهای کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتابدرمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]
اشاعهارائۀ شیوهنامهای بهمنظور حفظ دانش بومی در کتابخانههای روستایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 243-264]
اشیای محتواییطراحی پروفایل کاربردی فرادادهای برای توصیف و سازماندهی اشیای محتوایی پایگاههای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-104]
اصفهانبررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و میزان کاربست مؤلفههای سازمان یادگیرنده در کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 121-138]
افسردگیبررسی اختلالات شخصیتی در کتابهای کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتابدرمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]
الگوی غیرمنتظرهعوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
الگوی معنایی آموزشطراحی مدل معنایی آموزش در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 63-86]
امنیت اطلاعاتطراحی الگوی مدیریت امنیت اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 337-356]
انابیپیشنهاد مؤلفههای شبکه اجتماعی کتابمحور بومی با استفاده از مدل معادلات ساختاری مبتنی بر شبکههای اجتماعی کتابمحور بینالمللی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 221-242]
انگیزش خواندناثربخشی کتابدرمانی تحولی بر ابعاد انگیزش خواندن دانشآموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 379-394]
اولویتهای پژوهشتحلیل محتوای متون مربوط به اولویتهای پژوهشی در علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 55-74]
اولویت های پژوهشیشناسایی و تحلیل موضوعات پژوهشی کارآفرینی در علم اطلاعات و دانششناسی از دیدگاه استادان و دانشجویان دکتری این رشته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-62]
اینترنتتأثیر سواد اطلاعاتی کاربران بر صحت اطلاعات منتشره در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 161-180]
اینستاگرامواکاوی پیوند شبکههای اجتماعی با قصد مطالعه: پژوهشی بر مبنای نظریه فرهنگ مصرفکننده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-204]
ب
بازاریابی سبزبررسی میزان اهمیت کتابخانههای عمومی شهر اصفهان به مسائل زیست محیطی، برنامههای اجتماعی مرتبط با بازاریابی سبز و رفتار خرید سبز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 267-286]
بازاریابی کتاباثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 205-220]
بازاریابی محتواییاثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 205-220]
بازیابی غیرمنتظرۀ اطلاعاتعوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
برچسب های اجتماعیبرچسب های اجتماعی لایبرری ثینگ در مقابل سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره: مرور نوشتارها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 313-336]
بهرهوری پژوهشیارزیابی بهرهوری پژوهشی اعضای هیئت علمی گروههای علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی شهر تهران با استفاده از شاخصهای چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 5-28]
بهینه سازی سایتتحلیل سرفصلهای جدید علم اطلاعات و دانششناسی بر مبنای شایستگیهای کارآفرینی در عرصه بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO ) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 5-38]
پ
پروفایل کاربردی فرادادهایطراحی پروفایل کاربردی فرادادهای برای توصیف و سازماندهی اشیای محتوایی پایگاههای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-104]
پنج عامل بزرگ شخصیتبررسی ویژگیهای شخصیتی و جمعیت شناختی متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 29-54]
ت
تحلیل محتواتحلیل محتوای متون مربوط به اولویتهای پژوهشی در علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 55-74]
تسهیم دانشبررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و میزان کاربست مؤلفههای سازمان یادگیرنده در کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 121-138]
تمایل به پرداختارزشگذاری اقتصادی پایگاههای اطلاعاتی پیوسته مقالههای فارسی (جامعه مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 221-242]
توسعه پایداربررسی میزان اهمیت کتابخانههای عمومی شهر اصفهان به مسائل زیست محیطی، برنامههای اجتماعی مرتبط با بازاریابی سبز و رفتار خرید سبز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 267-286]
توسعه هستاننگارساخت هستاننگار از پایگاه دادههای بزرگ: چالشها و روشی برای غلبه بر آنها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 287-312]
ج
جریان دانششناسایی و اولویتبندی موانع جریان دانش در کتابخانههای دانشگاهی بر اساس مدل بلوغ مدیریت دانش مرکز بهرهوری و کیفیت آمریکا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 129-146]
خ
خدمات کتابخانه ایشناسایی ابعاد تأثیرگذاری فناوری واقعیت افزوده بر خدمات کتابخانهای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 355-370]
خلاقیتبررسی رابطۀ بین مؤلفههای شایسته سالاری و خلاقیت بین کتابداران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 147-160]
خواندنشناخت دستاوردها و اثرات عملی خواندن در بین اعضای کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 105-128]
خواهران تاریکبررسی اختلالات شخصیتی در کتابهای کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتابدرمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]
د
دانشآموزاناثربخشی کتابدرمانی تحولی بر ابعاد انگیزش خواندن دانشآموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 379-394]
دانش بومیارائۀ شیوهنامهای بهمنظور حفظ دانش بومی در کتابخانههای روستایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 243-264]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیارزشگذاری اقتصادی پایگاههای اطلاعاتی پیوسته مقالههای فارسی (جامعه مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 221-242]
دانشجویان دانشگاه شهید بهشتینقش قابلیتهای مرجع مجازی بر بهبود فعالیتهای پژوهشی کاربران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 299-316]
دانشجویان دکتریشناسایی و تحلیل موضوعات پژوهشی کارآفرینی در علم اطلاعات و دانششناسی از دیدگاه استادان و دانشجویان دکتری این رشته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-62]
دانشجویان کارشناسی روانشناسیچرایی نیاز به سواد اطلاعاتی از منظر دانشجویان روانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 197-220]
دانشگاه رازیارزشگذاری اقتصادی پایگاههای اطلاعاتی پیوسته مقالههای فارسی (جامعه مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 221-242]
دانشگاه سمنانچرایی نیاز به سواد اطلاعاتی از منظر دانشجویان روانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 197-220]
دانشگاههای تهرانارزیابی بهرهوری پژوهشی اعضای هیئت علمی گروههای علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی شهر تهران با استفاده از شاخصهای چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 5-28]
دانشگاه های علوم پزشکیمقایسه منابع مخازن سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ نمایه پذیری و دسترس پذیری در موتور جستجوی گوگل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 179-196]
دسترس پذیریمقایسه منابع مخازن سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ نمایه پذیری و دسترس پذیری در موتور جستجوی گوگل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 179-196]
دگرنویسیمطالعه وضعیت دگرنویسی عنوانهای نرمافزارهای دیداری-شنیداری غیرفارسی در فهرستهای کتابخانهای: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 243-266]
دوریگزینیبررسی اختلالات شخصیتی در کتابهای کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتابدرمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]
ر
ردهبندیهای مردمیبرچسب های اجتماعی لایبرری ثینگ در مقابل سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره: مرور نوشتارها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 313-336]
رفتار خرید سبزبررسی میزان اهمیت کتابخانههای عمومی شهر اصفهان به مسائل زیست محیطی، برنامههای اجتماعی مرتبط با بازاریابی سبز و رفتار خرید سبز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 267-286]
روششناسی ممیزی دانشممیزی دانش در سازمانهای پروژه محور: بهسوی یک مدل مفهومی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-98]
رویداد غیرمنتظرهعوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
س
سازمان اسناد و کتابخانه ملیبررسی ارتباط بین مدیریت سیبرنتیک و فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 99-120]
سازماندهیطراحی پروفایل کاربردی فرادادهای برای توصیف و سازماندهی اشیای محتوایی پایگاههای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-104]
سازمان کتابخانهشناسایی و اولویتبندی موانع جریان دانش در کتابخانههای دانشگاهی بر اساس مدل بلوغ مدیریت دانش مرکز بهرهوری و کیفیت آمریکا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 129-146]
سازمان کتابخانههامطالعه وضعیت دگرنویسی عنوانهای نرمافزارهای دیداری-شنیداری غیرفارسی در فهرستهای کتابخانهای: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 243-266]
سازمانهای پروژه محورممیزی دانش در سازمانهای پروژه محور: بهسوی یک مدل مفهومی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-98]
سازمان یادگیرندهبررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و میزان کاربست مؤلفههای سازمان یادگیرنده در کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 121-138]
سایت های فهرست اجتماعیپیشنهاد مؤلفههای شبکه اجتماعی کتابمحور بومی با استفاده از مدل معادلات ساختاری مبتنی بر شبکههای اجتماعی کتابمحور بینالمللی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 221-242]
سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگرهبرچسب های اجتماعی لایبرری ثینگ در مقابل سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره: مرور نوشتارها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 313-336]
سرفصل مصوبتحلیل سرفصلهای جدید علم اطلاعات و دانششناسی بر مبنای شایستگیهای کارآفرینی در عرصه بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO ) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 5-38]
سطوح بلوغشناسایی و اولویتبندی موانع جریان دانش در کتابخانههای دانشگاهی بر اساس مدل بلوغ مدیریت دانش مرکز بهرهوری و کیفیت آمریکا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 129-146]
سواد اطلاعاتیچرایی نیاز به سواد اطلاعاتی از منظر دانشجویان روانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 197-220]
سواد اطلاعاتیرفتار اطلاعاتی کلامی کودکان دوره پیشدبستانی در چند مرکز پیشدبستانی در شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 357-378]
سواد اطلاعاتیتأثیر سواد اطلاعاتی کاربران بر صحت اطلاعات منتشره در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 161-180]
سی.آر.امبررسی عوامل مؤثر و بازدارنده در استقرار و بهکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های دانشگاهی ایران از دیدگاه کتابداران این کتابخانهها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 139-158]
ش
شاخصهای چندگانهارزیابی بهرهوری پژوهشی اعضای هیئت علمی گروههای علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی شهر تهران با استفاده از شاخصهای چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 5-28]
شایسته سالاریبررسی رابطۀ بین مؤلفههای شایسته سالاری و خلاقیت بین کتابداران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 147-160]
شبکههای اجتماعیواکاوی پیوند شبکههای اجتماعی با قصد مطالعه: پژوهشی بر مبنای نظریه فرهنگ مصرفکننده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-204]
شبکههای اجتماعی مجازیتأثیر سواد اطلاعاتی کاربران بر صحت اطلاعات منتشره در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 161-180]
شخصیتبررسی ویژگیهای شخصیتی و جمعیت شناختی متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 29-54]
ص
صحت اطلاعاتتأثیر سواد اطلاعاتی کاربران بر صحت اطلاعات منتشره در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 161-180]
ع
علم اطلاعات و دانششناسیبررسی ویژگیهای شخصیتی و جمعیت شناختی متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 29-54]
علم اطلاعات و دانششناسیتحلیل محتوای متون مربوط به اولویتهای پژوهشی در علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 55-74]
علم اطلاعات و دانششناسیشناسایی و تحلیل موضوعات پژوهشی کارآفرینی در علم اطلاعات و دانششناسی از دیدگاه استادان و دانشجویان دکتری این رشته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-62]
علم اطلاعات و دانش شناسیتحلیل سرفصلهای جدید علم اطلاعات و دانششناسی بر مبنای شایستگیهای کارآفرینی در عرصه بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO ) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 5-38]
علم اطّلاعات و دانششناسیطراحی مدل معنایی آموزش در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 63-86]
علمسنجیارزیابی بهرهوری پژوهشی اعضای هیئت علمی گروههای علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی شهر تهران با استفاده از شاخصهای چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 5-28]
عنوانمطالعه وضعیت دگرنویسی عنوانهای نرمافزارهای دیداری-شنیداری غیرفارسی در فهرستهای کتابخانهای: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 243-266]
عوامل بازدارنده از مدیریت ارتباط با مشتریبررسی عوامل مؤثر و بازدارنده در استقرار و بهکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های دانشگاهی ایران از دیدگاه کتابداران این کتابخانهها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 139-158]
عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتریبررسی عوامل مؤثر و بازدارنده در استقرار و بهکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های دانشگاهی ایران از دیدگاه کتابداران این کتابخانهها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 139-158]
ف
فرهنگ سازمانیبررسی ارتباط بین مدیریت سیبرنتیک و فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 99-120]
فروش برخطاثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 205-220]
فروش غیرمستقیماثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 205-220]
فعالیت های تحقیقینقش قابلیتهای مرجع مجازی بر بهبود فعالیتهای پژوهشی کاربران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 299-316]
فناوریهای وب 3طراحی مدل معنایی آموزش در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 63-86]
فوکسونومی هابرچسب های اجتماعی لایبرری ثینگ در مقابل سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره: مرور نوشتارها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 313-336]
ق
قصد مطالعهواکاوی پیوند شبکههای اجتماعی با قصد مطالعه: پژوهشی بر مبنای نظریه فرهنگ مصرفکننده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-204]
ک
کارآفرینیتحلیل سرفصلهای جدید علم اطلاعات و دانششناسی بر مبنای شایستگیهای کارآفرینی در عرصه بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO ) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 5-38]
کتابخانه الکترونیکیطراحی مدل سنجش سطح کیفیت خدمات کتابخانه الکترونیکی دانشگاه یزد با رویکرد ترکیبی مدلسازی ساختاری تفسیری ویکور در محیط فازی شهودی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 283-298]
کتابخانه روستاییارائۀ شیوهنامهای بهمنظور حفظ دانش بومی در کتابخانههای روستایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 243-264]
کتابخانه عمومیبررسی میزان اهمیت کتابخانههای عمومی شهر اصفهان به مسائل زیست محیطی، برنامههای اجتماعی مرتبط با بازاریابی سبز و رفتار خرید سبز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 267-286]
کتابخانه های آیندهشناسایی ابعاد تأثیرگذاری فناوری واقعیت افزوده بر خدمات کتابخانهای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 355-370]
کتابخانههای دانشگاهیبررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و میزان کاربست مؤلفههای سازمان یادگیرنده در کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 121-138]
کتابخانههای دانشگاهیبررسی عوامل مؤثر و بازدارنده در استقرار و بهکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های دانشگاهی ایران از دیدگاه کتابداران این کتابخانهها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 139-158]
کتابخانه های دانشگاهیشناسایی و اولویتبندی موانع جریان دانش در کتابخانههای دانشگاهی بر اساس مدل بلوغ مدیریت دانش مرکز بهرهوری و کیفیت آمریکا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 129-146]
کتابخانه های دانشگاهیبررسی رابطۀ بین مؤلفههای شایسته سالاری و خلاقیت بین کتابداران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 147-160]
کتابخانههای دیجیتالیطراحی الگوی مدیریت امنیت اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 337-356]
کتابخوانیاثربخشی کتابدرمانی تحولی بر ابعاد انگیزش خواندن دانشآموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 379-394]
کتابدارانبررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و میزان کاربست مؤلفههای سازمان یادگیرنده در کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 121-138]
کتابدارانبررسی رابطۀ بین مؤلفههای شایسته سالاری و خلاقیت بین کتابداران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 147-160]
کتابداری و اطلاعرسانیتحلیل محتوای متون مربوط به اولویتهای پژوهشی در علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 55-74]
کتابدرمانیبررسی اختلالات شخصیتی در کتابهای کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتابدرمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]
کتابدرمانی تحولیاثربخشی کتابدرمانی تحولی بر ابعاد انگیزش خواندن دانشآموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهر یزد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 379-394]
کسب تصادفی اطلاعاتعوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
کسب فرصتطلبانه اطلاعاتعوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
کشف تصادفی اطلاعاتعوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
کشف فرصتطلبانه اطلاعاتعوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
کشف منبع اطلاعاتیعوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
کلیدواژه: شبکه های اجتماعی کتاب محورپیشنهاد مؤلفههای شبکه اجتماعی کتابمحور بومی با استفاده از مدل معادلات ساختاری مبتنی بر شبکههای اجتماعی کتابمحور بینالمللی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 221-242]
کنسرو غولبررسی اختلالات شخصیتی در کتابهای کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتابدرمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]
کودک و نوجوانبررسی دیدگاه متخصصان در ارتباط با گروهبندی سنی رایج در کتاب های کودکان و نوجوانان کشور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 159-178]
گ
گروهبندی سنیبررسی دیدگاه متخصصان در ارتباط با گروهبندی سنی رایج در کتاب های کودکان و نوجوانان کشور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 159-178]
گروهبندی سنی رایج کشوربررسی دیدگاه متخصصان در ارتباط با گروهبندی سنی رایج در کتاب های کودکان و نوجوانان کشور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 159-178]
گروههای علم اطلاعات و دانششناسیارزیابی بهرهوری پژوهشی اعضای هیئت علمی گروههای علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی شهر تهران با استفاده از شاخصهای چندگانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 5-28]
گودریدزپیشنهاد مؤلفههای شبکه اجتماعی کتابمحور بومی با استفاده از مدل معادلات ساختاری مبتنی بر شبکههای اجتماعی کتابمحور بینالمللی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 221-242]
ل
لایبرری تینگپیشنهاد مؤلفههای شبکه اجتماعی کتابمحور بومی با استفاده از مدل معادلات ساختاری مبتنی بر شبکههای اجتماعی کتابمحور بینالمللی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 221-242]
لایبرری ثینگبرچسب های اجتماعی لایبرری ثینگ در مقابل سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره: مرور نوشتارها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 313-336]
م
متخصصانبررسی ویژگیهای شخصیتی و جمعیت شناختی متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 29-54]
محیط زیستبررسی میزان اهمیت کتابخانههای عمومی شهر اصفهان به مسائل زیست محیطی، برنامههای اجتماعی مرتبط با بازاریابی سبز و رفتار خرید سبز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 267-286]
مخازن سازمانیمقایسه منابع مخازن سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ نمایه پذیری و دسترس پذیری در موتور جستجوی گوگل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 179-196]
مخازن سازمانی دانشگاهیمقایسه منابع مخازن سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ نمایه پذیری و دسترس پذیری در موتور جستجوی گوگل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 179-196]
مدلسازی ساختاری تفسیریطراحی مدل سنجش سطح کیفیت خدمات کتابخانه الکترونیکی دانشگاه یزد با رویکرد ترکیبی مدلسازی ساختاری تفسیری ویکور در محیط فازی شهودی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 283-298]
مدل ممیزی دانشممیزی دانش در سازمانهای پروژه محور: بهسوی یک مدل مفهومی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-98]
مدیریت ارتباط با مشتریبررسی عوامل مؤثر و بازدارنده در استقرار و بهکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های دانشگاهی ایران از دیدگاه کتابداران این کتابخانهها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 139-158]
مدیریت اطلاعاتطراحی الگوی مدیریت امنیت اطلاعات در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 337-356]
مدیریت دانشبررسی رابطۀ بین تسهیم دانش و میزان کاربست مؤلفههای سازمان یادگیرنده در کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 121-138]
مدیریت دانششناسایی و اولویتبندی موانع جریان دانش در کتابخانههای دانشگاهی بر اساس مدل بلوغ مدیریت دانش مرکز بهرهوری و کیفیت آمریکا [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 129-146]
مدیریت سیبرنتیکبررسی ارتباط بین مدیریت سیبرنتیک و فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 99-120]
مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامیطراحی پروفایل کاربردی فرادادهای برای توصیف و سازماندهی اشیای محتوایی پایگاههای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 87-104]
مستندسازیارائۀ شیوهنامهای بهمنظور حفظ دانش بومی در کتابخانههای روستایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 243-264]
ممیزی دانشممیزی دانش در سازمانهای پروژه محور: بهسوی یک مدل مفهومی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 75-98]
منابع دیداری-شنیداری غیرفارسیمطالعه وضعیت دگرنویسی عنوانهای نرمافزارهای دیداری-شنیداری غیرفارسی در فهرستهای کتابخانهای: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 243-266]
مهدی رجبیبررسی اختلالات شخصیتی در کتابهای کنسرو غول و خواهران تاریک و نگاهی به رویکرد کتابدرمانی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 317-338]
مهندسی معکوس پایگاه دادهساخت هستاننگار از پایگاه دادههای بزرگ: چالشها و روشی برای غلبه بر آنها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 287-312]
مواجهۀ اطلاعاتیعوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
مواجهۀ غیرمنتظره با اطلاعاتعوامل روانشناختی و محیطی مؤثر بر مواجهه اطلاعاتی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 339-354]
موتور جستجوی گوگلمقایسه منابع مخازن سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ نمایه پذیری و دسترس پذیری در موتور جستجوی گوگل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 179-196]
موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویمطالعه وضعیت دگرنویسی عنوانهای نرمافزارهای دیداری-شنیداری غیرفارسی در فهرستهای کتابخانهای: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 243-266]
موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضویتحلیل وضعیت کتابخانههای وابسته به سازمان کتابخانهها موزه و اسناد آستان قدس رضوی براساس ماتریس SWOT و ارائه راهبردهای استراتژیک مناسب برای این کتابخانه ها [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 265-282]
موضوعات پژوهششناسایی و تحلیل موضوعات پژوهشی کارآفرینی در علم اطلاعات و دانششناسی از دیدگاه استادان و دانشجویان دکتری این رشته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-62]
ن
نرمافزارمطالعه وضعیت دگرنویسی عنوانهای نرمافزارهای دیداری-شنیداری غیرفارسی در فهرستهای کتابخانهای: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 243-266]
نظریه زمینه ایارائۀ شیوهنامهای بهمنظور حفظ دانش بومی در کتابخانههای روستایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 243-264]
نظریه فرهنگ مصرف کنندهواکاوی پیوند شبکههای اجتماعی با قصد مطالعه: پژوهشی بر مبنای نظریه فرهنگ مصرفکننده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 181-204]
نمایه پذیریمقایسه منابع مخازن سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از لحاظ نمایه پذیری و دسترس پذیری در موتور جستجوی گوگل [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 179-196]
نیاز به سواد اطلاعاتیچرایی نیاز به سواد اطلاعاتی از منظر دانشجویان روانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 197-220]
و
واژگان مهار شده مهار شدهبرچسب های اجتماعی لایبرری ثینگ در مقابل سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره: مرور نوشتارها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 313-336]
واقعیت افزودهشناسایی ابعاد تأثیرگذاری فناوری واقعیت افزوده بر خدمات کتابخانهای [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 355-370]
وب معناییطراحی مدل معنایی آموزش در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 63-86]
ویژگیهای جمعیت شناختیبررسی ویژگیهای شخصیتی و جمعیت شناختی متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 29-54]
ویکور فازی شهودیطراحی مدل سنجش سطح کیفیت خدمات کتابخانه الکترونیکی دانشگاه یزد با رویکرد ترکیبی مدلسازی ساختاری تفسیری ویکور در محیط فازی شهودی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 283-298]
ه
هستاننگارساخت هستاننگار از پایگاه دادههای بزرگ: چالشها و روشی برای غلبه بر آنها [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 287-312]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد