آثار موسیقاییبررسی و تحلیل روابط کتابشناختی اثر به اثر در میان آثار موسیقایی ایرانی بر اساس الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 242-266]
آسیبهای اجتماعیاولویتبندی و امکانسنجی خدمات قابل ارائه در کتابخانههای عمومی شهر مشهد در جهت کاهش آسیب اجتماعی طلاق [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 88-113]
آمادگیسنجش نگرش و میزان آمادگی کتابداران دانشگاهی شهر مشهد در مورد یادگیری سیار و ابزارهای آن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 289-308]
آییننامه ارتقاء، رشته موسیقیچالشهای آئیننامه ارتقاء اعضای هیأت علمی برای همترازسازی سنجش و ارزیابی بهرهوری علمی پژوهشگران رشته موسیقی در ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 59-84]
ا
اثبات قدرت و توانمندی به دیگراننقش هدفهای اجتماعی به عنوان یک متغیر شناخت اجتماعی در رفتاراطلاعاتی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 124-144]
اثربخشیمقایسه اثربخشی کتابخانههای عمومی وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 330-349]
اخلاق پژوهشتبیین عوامل مؤثر بر رعایت اخلاق پژوهش دانشجویان و مقایسه سهم آنها در زیرگروههای مختلف آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 24-43]
ارتباط علمینقش ارتباط علمی در فرآیند تولید دانش در علوم انسانی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 107-123]
ارزیابی بهرهوری علمیچالشهای آئیننامه ارتقاء اعضای هیأت علمی برای همترازسازی سنجش و ارزیابی بهرهوری علمی پژوهشگران رشته موسیقی در ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 59-84]
استاندارد کتابخانه عمومیمقایسه اثربخشی کتابخانههای عمومی وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 330-349]
استانداردهاواگرایی استانداردهای حوزه مدیریت اطلاعات و دانش: حرکت از وحدت به کثرت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 164-180]
اطلاعات تجاریاطلاعات تجاری: از نیاز تا خدمات [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 221-241]
اطلاعات شخصیوضعیت حضور اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در شبکههای اجتماعی علمی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 46-58]
اطلاعات وبمرور نظاممند پژوهشهای حوزه گسترش پرسوجو در زبان فارسی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 201-220]
اطلافرینیشناسایی عوامل و مؤلفههای مؤثر براطلافرینی در ایران، همراه با ارائه الگوی نظری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 27-45]
اعضای کتابخانههای عمومیشناخت رفتار برچسبزنی اعضای کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه در شبکههای اجتماعی: تحلیل محتوای کیفی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 262-288]
اعضای هیئت علمیوضعیت حضور اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در شبکههای اجتماعی علمی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 46-58]
اعضای هیئت علمی حوزه هنرچالشهای آئیننامه ارتقاء اعضای هیأت علمی برای همترازسازی سنجش و ارزیابی بهرهوری علمی پژوهشگران رشته موسیقی در ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 59-84]
الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختیبررسی و تحلیل روابط کتابشناختی اثر به اثر در میان آثار موسیقایی ایرانی بر اساس الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 242-266]
امنیت اجتماعیشناسایی نقش کتابخانههای عمومی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با فراهمآوری منابع و خدمات از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 65-87]
انواع دانشآیا این گره کور است؟ تحلیل و ارزیابی برنامههای درسی علم اطلاعات و دانششناسی از منظر شناختی و دانشی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 5-26]
ایرانشناسایی عوامل و مؤلفههای مؤثر براطلافرینی در ایران، همراه با ارائه الگوی نظری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 27-45]
ایرانشناسایی نقش کتابخانههای عمومی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با فراهمآوری منابع و خدمات از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 65-87]
ب
بازاریابی اجتماعیتعیین رابطه بازاریابی اجتماعی با فرهنگ مطالعه کاربران و مقایسه دیدگاه آنها با کتابداران: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی شهرستان لنجان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 350-372]
بازخورد ربطمرور نظاممند پژوهشهای حوزه گسترش پرسوجو در زبان فارسی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 201-220]
دانش تجربیمستندسازی دانش تجربی آب: رویکردی عملیاتی به فرآیند مدیریت دانش طرحهای توسعه منابع آب [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 242-261]
دانشجوتبیین عوامل مؤثر بر رعایت اخلاق پژوهش دانشجویان و مقایسه سهم آنها در زیرگروههای مختلف آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 24-43]
دانش ضمنیالگوی پارادایمی تسهیم دانش ضمنی در دانشگاههای ایران: از دیدگاه متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-64]
دانشگاه شهید چمران اهوازطراحی و آزمون مدل رابطه علّی سواد اطلاعاتی و تفکر انتقادی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 140-161]
دانشگاه علوم پزشکی مشهدسنجش نگرش و میزان آمادگی کتابداران دانشگاهی شهر مشهد در مورد یادگیری سیار و ابزارهای آن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 289-308]
دانشگاه فردوسی مشهدسنجش نگرش و میزان آمادگی کتابداران دانشگاهی شهر مشهد در مورد یادگیری سیار و ابزارهای آن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 289-308]
دانشگاههای دولتی ایرانتأثیر مؤلفههای سازمانی بر کاربست شبکههای اجتماعی درکتابخانههای دانشگاهی ایران: از وضع موجود تا آرمانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 162-183]
ذ
ذخیره و بازیابی اطلاعاتواکاوی نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در پرتوی نظریههای ویتگنشتاین [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 145-163]
ر
رفتار اطلاعاتینقش هدفهای اجتماعی به عنوان یک متغیر شناخت اجتماعی در رفتاراطلاعاتی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 124-144]
رفتار برچسبزنیشناخت رفتار برچسبزنی اعضای کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه در شبکههای اجتماعی: تحلیل محتوای کیفی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 262-288]
روابط اثر به اثربررسی و تحلیل روابط کتابشناختی اثر به اثر در میان آثار موسیقایی ایرانی بر اساس الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 242-266]
روابط کتابشناختیبررسی و تحلیل روابط کتابشناختی اثر به اثر در میان آثار موسیقایی ایرانی بر اساس الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 242-266]
روانشناسی گفتمانتحلیل گفتمان دیدگاه کودکان دربارۀ عناصر نظریۀ رفتاردرمانی عقلانیهیجانی (REBT) در داستانها [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 202-225]
ز
زبان فارسیمرور نظاممند پژوهشهای حوزه گسترش پرسوجو در زبان فارسی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 201-220]
س
ساختارهای دانشمرور نظاممند پژوهشهای حوزه گسترش پرسوجو در زبان فارسی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 201-220]
سازمان فرهنگی هنری شهرداریمقایسه اثربخشی کتابخانههای عمومی وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 330-349]
سرمایه اجتماعیشناسایی نقش کتابخانههای عمومی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با فراهمآوری منابع و خدمات از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 65-87]
سواد اطلاعاتیمؤلفهها و شاخصهای مؤثر بر ارتقای مهارتهای سواد اطلاعاتی کاربران کتابخانههای عمومی ایران؛ مطالعه دلفی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 114-139]
سواد اطلاعاتیطراحی و آزمون مدل رابطه علّی سواد اطلاعاتی و تفکر انتقادی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 140-161]
ش
شبکههای اجتماعیشناخت رفتار برچسبزنی اعضای کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه در شبکههای اجتماعی: تحلیل محتوای کیفی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 262-288]
شخصیتواکاوی ابعاد مدیریت دانش شخصی و تحلیل نقش واسطهای آن در تأثیر ویژگیهای روانشناختی بر شایستگیهای سازمانی در خدمات اطلاعاتی و دانشی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 85-106]
شناخت اجتماعینقش هدفهای اجتماعی به عنوان یک متغیر شناخت اجتماعی در رفتاراطلاعاتی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 124-144]
ط
طبقهبندی بازنگری شده بلومآیا این گره کور است؟ تحلیل و ارزیابی برنامههای درسی علم اطلاعات و دانششناسی از منظر شناختی و دانشی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 5-26]
طراحی مدلطراحی و آزمون مدل رابطه علّی سواد اطلاعاتی و تفکر انتقادی با میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 140-161]
طرحهای توسعه منابع آبمستندسازی دانش تجربی آب: رویکردی عملیاتی به فرآیند مدیریت دانش طرحهای توسعه منابع آب [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 242-261]
طلاقاولویتبندی و امکانسنجی خدمات قابل ارائه در کتابخانههای عمومی شهر مشهد در جهت کاهش آسیب اجتماعی طلاق [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 88-113]
ع
علم اطلاعات و دانششناسیآیا این گره کور است؟ تحلیل و ارزیابی برنامههای درسی علم اطلاعات و دانششناسی از منظر شناختی و دانشی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 5-26]
علم اطلاعات و دانش شناسیشناسایی عوامل و مؤلفههای مؤثر براطلافرینی در ایران، همراه با ارائه الگوی نظری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 27-45]
علوم انسانینقش ارتباط علمی در فرآیند تولید دانش در علوم انسانی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 107-123]
عوامل روانشناختیمروری بر عوامل روانشناختی و نوع جستوجوی مؤثر بر اضافهبار انتخاب در نظامهای بازیابی اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 181-200]
عوامل فردیتبیین عوامل مؤثر بر رعایت اخلاق پژوهش دانشجویان و مقایسه سهم آنها در زیرگروههای مختلف آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 24-43]
عوامل محیطی سازمانیتبیین عوامل مؤثر بر رعایت اخلاق پژوهش دانشجویان و مقایسه سهم آنها در زیرگروههای مختلف آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 24-43]
ف
فراسوادمؤلفهها و شاخصهای مؤثر بر ارتقای مهارتهای سواد اطلاعاتی کاربران کتابخانههای عمومی ایران؛ مطالعه دلفی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 114-139]
فرهنگ خواندنفرهنگ خواندن مدارس ابتدایی سنندج: پژوهشی آمیخته [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 309-329]
فرهنگ کتابخوانیتعیین رابطه بازاریابی اجتماعی با فرهنگ مطالعه کاربران و مقایسه دیدگاه آنها با کتابداران: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی شهرستان لنجان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 350-372]
کارآفرینی با اطلاعاتشناسایی عوامل و مؤلفههای مؤثر براطلافرینی در ایران، همراه با ارائه الگوی نظری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 27-45]
کاربرانتعیین رابطه بازاریابی اجتماعی با فرهنگ مطالعه کاربران و مقایسه دیدگاه آنها با کتابداران: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی شهرستان لنجان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 350-372]
کتابخانه عمومیاولویتبندی و امکانسنجی خدمات قابل ارائه در کتابخانههای عمومی شهر مشهد در جهت کاهش آسیب اجتماعی طلاق [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 88-113]
کتابخانه های دانشگاهیسنجش نگرش و میزان آمادگی کتابداران دانشگاهی شهر مشهد در مورد یادگیری سیار و ابزارهای آن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 289-308]
کتابخانه های عمومیمقایسه اثربخشی کتابخانههای عمومی وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 330-349]
کتابخانه های عمومیتعیین رابطه بازاریابی اجتماعی با فرهنگ مطالعه کاربران و مقایسه دیدگاه آنها با کتابداران: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی شهرستان لنجان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 350-372]
کتابخانه های عمومیمؤلفهها و شاخصهای مؤثر بر ارتقای مهارتهای سواد اطلاعاتی کاربران کتابخانههای عمومی ایران؛ مطالعه دلفی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 114-139]
کتابخانههای مرکزیتأثیر مؤلفههای سازمانی بر کاربست شبکههای اجتماعی درکتابخانههای دانشگاهی ایران: از وضع موجود تا آرمانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 162-183]
کتابدارانسنجش نگرش و میزان آمادگی کتابداران دانشگاهی شهر مشهد در مورد یادگیری سیار و ابزارهای آن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 289-308]
کتابدارانتعیین رابطه بازاریابی اجتماعی با فرهنگ مطالعه کاربران و مقایسه دیدگاه آنها با کتابداران: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی شهرستان لنجان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 350-372]
کتابدرمانیتحلیل گفتمان دیدگاه کودکان دربارۀ عناصر نظریۀ رفتاردرمانی عقلانیهیجانی (REBT) در داستانها [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 202-225]
کتابهای داستانیتحلیل گفتمان دیدگاه کودکان دربارۀ عناصر نظریۀ رفتاردرمانی عقلانیهیجانی (REBT) در داستانها [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 202-225]
کثرتگراییواگرایی استانداردهای حوزه مدیریت اطلاعات و دانش: حرکت از وحدت به کثرت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 164-180]
کرمانشاهشناخت رفتار برچسبزنی اعضای کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه در شبکههای اجتماعی: تحلیل محتوای کیفی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 262-288]
کسب شایستگی اجتماعینقش هدفهای اجتماعی به عنوان یک متغیر شناخت اجتماعی در رفتاراطلاعاتی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 124-144]
کسب نتایج جامعه پسندنقش هدفهای اجتماعی به عنوان یک متغیر شناخت اجتماعی در رفتاراطلاعاتی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 124-144]
کلیدواژهها: شبکههای اجتماعیتأثیر مؤلفههای سازمانی بر کاربست شبکههای اجتماعی درکتابخانههای دانشگاهی ایران: از وضع موجود تا آرمانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 162-183]
کلیدواژهها: کتابخانههای عمومیشناسایی نقش کتابخانههای عمومی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با فراهمآوری منابع و خدمات از دیدگاه خبرگان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 65-87]
گ
گراندد تئوریالگوی پارادایمی تسهیم دانش ضمنی در دانشگاههای ایران: از دیدگاه متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-64]
گروه سنی «ب» و «ج»تحلیل گفتمان دیدگاه کودکان دربارۀ عناصر نظریۀ رفتاردرمانی عقلانیهیجانی (REBT) در داستانها [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 202-225]
گسترش پرس وجومرور نظاممند پژوهشهای حوزه گسترش پرسوجو در زبان فارسی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 201-220]
م
مؤلفه های اطلافرینیشناسایی عوامل و مؤلفههای مؤثر براطلافرینی در ایران، همراه با ارائه الگوی نظری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 27-45]
متخصصان آبمستندسازی دانش تجربی آب: رویکردی عملیاتی به فرآیند مدیریت دانش طرحهای توسعه منابع آب [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 242-261]
متخصصان علم اطلاعاتاطلاعات تجاری: از نیاز تا خدمات [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 221-241]
متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسیالگوی پارادایمی تسهیم دانش ضمنی در دانشگاههای ایران: از دیدگاه متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی با رویکرد گراندد تئوری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-64]
مدیریت اطلاعات و دانشواگرایی استانداردهای حوزه مدیریت اطلاعات و دانش: حرکت از وحدت به کثرت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 164-180]
مدیریت دانشوضعیت حضور اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در شبکههای اجتماعی علمی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 46-58]
مدیریت دانشواکاوی ابعاد مدیریت دانش شخصی و تحلیل نقش واسطهای آن در تأثیر ویژگیهای روانشناختی بر شایستگیهای سازمانی در خدمات اطلاعاتی و دانشی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 85-106]
مدیریت دانشمستندسازی دانش تجربی آب: رویکردی عملیاتی به فرآیند مدیریت دانش طرحهای توسعه منابع آب [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 242-261]
مدیریت دانش شخصیوضعیت حضور اعضای هیئت علمی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در شبکههای اجتماعی علمی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 46-58]
مدیریت دانش شخصیواکاوی ابعاد مدیریت دانش شخصی و تحلیل نقش واسطهای آن در تأثیر ویژگیهای روانشناختی بر شایستگیهای سازمانی در خدمات اطلاعاتی و دانشی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 85-106]
مستندسازی دانشمستندسازی دانش تجربی آب: رویکردی عملیاتی به فرآیند مدیریت دانش طرحهای توسعه منابع آب [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 242-261]
مشکلات زناشوییاولویتبندی و امکانسنجی خدمات قابل ارائه در کتابخانههای عمومی شهر مشهد در جهت کاهش آسیب اجتماعی طلاق [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 88-113]
مشهداولویتبندی و امکانسنجی خدمات قابل ارائه در کتابخانههای عمومی شهر مشهد در جهت کاهش آسیب اجتماعی طلاق [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 88-113]
مطالعات میانرشتهاینقش ارتباط علمی در فرآیند تولید دانش در علوم انسانی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 107-123]
منابع اطلاعاتی تجاریاطلاعات تجاری: از نیاز تا خدمات [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 221-241]
مهارت های سواد اطلاعاتیمؤلفهها و شاخصهای مؤثر بر ارتقای مهارتهای سواد اطلاعاتی کاربران کتابخانههای عمومی ایران؛ مطالعه دلفی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 114-139]
مهارتهای شناختیآیا این گره کور است؟ تحلیل و ارزیابی برنامههای درسی علم اطلاعات و دانششناسی از منظر شناختی و دانشی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 5-26]
موسیقیبررسی و تحلیل روابط کتابشناختی اثر به اثر در میان آثار موسیقایی ایرانی بر اساس الگوی ملزومات کارکردی پیشینههای کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 242-266]
موفقیت سازمانیتأثیر مؤلفههای سازمانی بر کاربست شبکههای اجتماعی درکتابخانههای دانشگاهی ایران: از وضع موجود تا آرمانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 162-183]
ن
نظام اطلاعاتواکاوی نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در پرتوی نظریههای ویتگنشتاین [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 145-163]
نظامهای بازیابی اطلاعاتمروری بر عوامل روانشناختی و نوع جستوجوی مؤثر بر اضافهبار انتخاب در نظامهای بازیابی اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 181-200]
نظریه اضافه بار انتخابمروری بر عوامل روانشناختی و نوع جستوجوی مؤثر بر اضافهبار انتخاب در نظامهای بازیابی اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 181-200]
نظریه الیستحلیل گفتمان دیدگاه کودکان دربارۀ عناصر نظریۀ رفتاردرمانی عقلانیهیجانی (REBT) در داستانها [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 202-225]
نظریه بازی زبانیواکاوی نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در پرتوی نظریههای ویتگنشتاین [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 145-163]
نظریه تصویری زبانواکاوی نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در پرتوی نظریههای ویتگنشتاین [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 145-163]
نظریه زمینه ایشناسایی عوامل و مؤلفههای مؤثر براطلافرینی در ایران، همراه با ارائه الگوی نظری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 27-45]
نگرانی اجتماعینقش هدفهای اجتماعی به عنوان یک متغیر شناخت اجتماعی در رفتاراطلاعاتی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 124-144]
نگرشسنجش نگرش و میزان آمادگی کتابداران دانشگاهی شهر مشهد در مورد یادگیری سیار و ابزارهای آن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 289-308]
نهاد کتابخانه های عمومی کشورمقایسه اثربخشی کتابخانههای عمومی وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 330-349]
نوع جستجومروری بر عوامل روانشناختی و نوع جستوجوی مؤثر بر اضافهبار انتخاب در نظامهای بازیابی اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 181-200]
نیاز اطلاعاتی تجاریاطلاعات تجاری: از نیاز تا خدمات [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 221-241]
و
وابستگی اجتماعینقش هدفهای اجتماعی به عنوان یک متغیر شناخت اجتماعی در رفتاراطلاعاتی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 124-144]
واگراییواگرایی استانداردهای حوزه مدیریت اطلاعات و دانش: حرکت از وحدت به کثرت [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 164-180]
ویتگنشتاینواکاوی نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در پرتوی نظریههای ویتگنشتاین [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 145-163]
ویژگیهای روانشناختیواکاوی ابعاد مدیریت دانش شخصی و تحلیل نقش واسطهای آن در تأثیر ویژگیهای روانشناختی بر شایستگیهای سازمانی در خدمات اطلاعاتی و دانشی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 85-106]
ه
هدفهای اجتماعینقش هدفهای اجتماعی به عنوان یک متغیر شناخت اجتماعی در رفتاراطلاعاتی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 124-144]
همترازسازیچالشهای آئیننامه ارتقاء اعضای هیأت علمی برای همترازسازی سنجش و ارزیابی بهرهوری علمی پژوهشگران رشته موسیقی در ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 59-84]
ی
یادگیری سیارسنجش نگرش و میزان آمادگی کتابداران دانشگاهی شهر مشهد در مورد یادگیری سیار و ابزارهای آن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 289-308]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد