آثار وابستهتحلیل الگوهای وابستگی و واژگان نمایانگر روابط کتابشناختی در خانواده های کتابشناختی بر پایه مدل مفهومی اف آر بی آر [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 338-360]
آموزش سواد اطلاعاتیاز استانداردهای سواد اطلاعاتی تا چارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی 2016 [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 97-119]
آنتروپیمحاسبه بار اطلاعاتی متون علمی فارسی براساس شاخص آنتروپی نظریه اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 88-108]
اثربخشیاثربخشی کارگاههای آموزشی انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران شاخه خراسان با استفاده از مدل کرک پاتریک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 244-260]
اداره آموزش و پرورشمطالعهای در مورد الگوی ارائه خدمات برونکتابخانهای از سوی کتابخانههای عمومی به بازنشستگان اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 223-242]
ادراکبررسی ادراک اعضاء هیأت علمی در استفاده از خدمات کتابخانههای دانشگاهی از دیدگاه نظریه رفتار برنامهریزی شده آجزن [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 167-185]
ارزیابیاثربخشی کارگاههای آموزشی انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران شاخه خراسان با استفاده از مدل کرک پاتریک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 244-260]
استاندارد ایزو 214بررسی زبانشناختی چکیدههای انگلیسی نشریات رتبهدار فارسی حوزه علوم پایه و میزان مطابقت آنها با استاندارد ایزو ۲۱۴ [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 109-126]
استانداردهای سواد اطلاعاتی 2002از استانداردهای سواد اطلاعاتی تا چارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی 2016 [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 97-119]
استخراج دانش ضمنی و عینیمستندسازی دانش سازمانی: تحلیل مبانی نظری و راهبردهای عملی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 5-23]
اصفهانبررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاههای دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
اضافه بار اطلاعاتیابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]
اطلاع یابیمروری بر تأثیر فرهنگ به عنوان یک عامل بافتی بر رفتار اطلاعاتی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-60]
اعضای هیأتعلمیبررسی موانع اطلاع یابی از دیدگاه اعضای هیأتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز براساس بسط نظریه معنابخشی دروین (نظریه کاری) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 61-79]
الگوریتم کی- مینزبررسی میزان دقت در بازیابی منابع شنیداری با استفاده از الگوریتم کی-مینز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 321-337]
الگوی رفتار اطلاعجویینظریه معنابخشی و کاربرد آن در پشتیبانی از رفتار اطلاع جویی کاربران در محیط رابط کاربر پایگاههای اطلاعاتی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 25-47]
امکان سنجیشخصی سازی ارائه خدمات در کتابخانههای عمومی از دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی شهر مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 227-243]
ب
بار اطلاعاتی واژهمحاسبه بار اطلاعاتی متون علمی فارسی براساس شاخص آنتروپی نظریه اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 88-108]
بازخوردرویکرد سیبرنتیکی به نظامهای ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-24]
بازنشستگانمطالعهای در مورد الگوی ارائه خدمات برونکتابخانهای از سوی کتابخانههای عمومی به بازنشستگان اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 223-242]
بازیابی اطلاعاترویکرد سیبرنتیکی به نظامهای ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-24]
بازیابی منابع شنیداریبررسی میزان دقت در بازیابی منابع شنیداری با استفاده از الگوریتم کی-مینز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 321-337]
بجنوردمطالعهای در مورد الگوی ارائه خدمات برونکتابخانهای از سوی کتابخانههای عمومی به بازنشستگان اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 223-242]
برنامهریزی راهبردیزمینهیابی ایجاد واحدهای علمسنجی در کتابخانههای دانشگاهی براساس مدل SWOT، مورد مطالعه: کتابخانههای دانشگاهی شهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 203-222]
برندا درویننظریه معنابخشی و کاربرد آن در پشتیبانی از رفتار اطلاع جویی کاربران در محیط رابط کاربر پایگاههای اطلاعاتی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 25-47]
برندا دروینبررسی موانع اطلاع یابی از دیدگاه اعضای هیأتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز براساس بسط نظریه معنابخشی دروین (نظریه کاری) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 61-79]
پ
پایگاههای اطلاعاتینظریه معنابخشی و کاربرد آن در پشتیبانی از رفتار اطلاع جویی کاربران در محیط رابط کاربر پایگاههای اطلاعاتی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 25-47]
پروانه ثبت اختراعتبیین چگونگی پیوند فناوری و علم: مطالعه موردی حوزه نانو الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 261-280]
پویایی نظامرویکرد سیبرنتیکی به نظامهای ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-24]
پیوند بین علم و فناوریتبیین چگونگی پیوند فناوری و علم: مطالعه موردی حوزه نانو الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 261-280]
پیوند علمیتبیین چگونگی پیوند فناوری و علم: مطالعه موردی حوزه نانو الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 261-280]
پیوند فنیتبیین چگونگی پیوند فناوری و علم: مطالعه موردی حوزه نانو الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 261-280]
ت
تجربهدیدگاههای مدیران کتابخانههای دانشگاهی ایران در مورد راهکارهای مستندسازی تجارب و دانش [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-144]
تحلیل سواتزمینهیابی ایجاد واحدهای علمسنجی در کتابخانههای دانشگاهی براساس مدل SWOT، مورد مطالعه: کتابخانههای دانشگاهی شهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 203-222]
تعهد سازمانیبررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاههای دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
تعهد سازمانیتعهد سازمانی در پرتو توسعه توانمندسازی روانشناختی کارکنان در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 185-205]
تعهد عاطفیبررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاههای دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
تعهد مستمربررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاههای دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
تعهد هنجاریبررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاههای دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
تعیین مخاطبتعیین سطح خوانایی مقالههای دانشنامه رشد با هدف شناسایی گروه مخاطب با استفاده از شاخصهای گانینگ/دیانی، فلش/دیانی و فرای/دیانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 341-358]
تغییر سازمانیبررسی نگرش کتابداران کتابخانههای دانشگاهی به تغییر سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 143-161]
تفکر انتقادیجایگاه تمایل به تفکر انتقادی در سازمانهای غیرانتفاعی: مطالعه موردی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 48-69]
تمایل به تفکر انتقادیجایگاه تمایل به تفکر انتقادی در سازمانهای غیرانتفاعی: مطالعه موردی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 48-69]
توانمندسازی روانشناختیتعهد سازمانی در پرتو توسعه توانمندسازی روانشناختی کارکنان در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 185-205]
تولید پروتکلمستندسازی دانش سازمانی: تحلیل مبانی نظری و راهبردهای عملی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 5-23]
ج
جذب مخاطبراهکارهای مؤثر بر جذب مخاطب به کتابخانههای عمومی ایران: مطالعهای دلفی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 206-226]
جهانی شدنابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]
چکیدهنویسیبررسی زبانشناختی چکیدههای انگلیسی نشریات رتبهدار فارسی حوزه علوم پایه و میزان مطابقت آنها با استاندارد ایزو ۲۱۴ [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 109-126]
چکیدههای انگلیسیبررسی زبانشناختی چکیدههای انگلیسی نشریات رتبهدار فارسی حوزه علوم پایه و میزان مطابقت آنها با استاندارد ایزو ۲۱۴ [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 109-126]
خ
خانواده های کتابشناختیتحلیل الگوهای وابستگی و واژگان نمایانگر روابط کتابشناختی در خانواده های کتابشناختی بر پایه مدل مفهومی اف آر بی آر [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 338-360]
خدمات الکترونیکیتأثیر انواع خدمات الکترونیکی موجود در کتابخانههای عمومی بر میزان رضایت مندی کاربران (مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 262-282]
خدمات برونکتابخانهایمطالعهای در مورد الگوی ارائه خدمات برونکتابخانهای از سوی کتابخانههای عمومی به بازنشستگان اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 223-242]
خدمات کتابخانهتأثیر انواع خدمات الکترونیکی موجود در کتابخانههای عمومی بر میزان رضایت مندی کاربران (مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 262-282]
خراسان رضویتعیین رفتار اطلاعیابی دانشپژوهان دانشگاههای علوم پزشکی خراسان رضوی با رویکرد شبکه عصبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 80-96]
خشنودی شغلیبررسی رابطه بین مؤلفههای رهبری معنوی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 70-87]
خطاهای زبانیبررسی زبانشناختی چکیدههای انگلیسی نشریات رتبهدار فارسی حوزه علوم پایه و میزان مطابقت آنها با استاندارد ایزو ۲۱۴ [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 109-126]
خطمشیخطمشیهای دسترسی آزاد در واسپارگاههای دیجیتال برتر دانشگاههای جهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 162-184]
خط مشیواکاوی مؤلفه های اساسی خط مشی مجموعه سازی و مدیریت مجموعه مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 321-340]
خلأ اطلاعاتیابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]
خوشهبندیتعیین رفتار اطلاعیابی دانشپژوهان دانشگاههای علوم پزشکی خراسان رضوی با رویکرد شبکه عصبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 80-96]
خوشه بندیبررسی میزان دقت در بازیابی منابع شنیداری با استفاده از الگوریتم کی-مینز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 321-337]
د
دادهکاویتعیین رفتار اطلاعیابی دانشپژوهان دانشگاههای علوم پزشکی خراسان رضوی با رویکرد شبکه عصبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 80-96]
دانشدیدگاههای مدیران کتابخانههای دانشگاهی ایران در مورد راهکارهای مستندسازی تجارب و دانش [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-144]
دانشپژوهان دانشگاهتعیین رفتار اطلاعیابی دانشپژوهان دانشگاههای علوم پزشکی خراسان رضوی با رویکرد شبکه عصبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 80-96]
دانشجویانابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیرازبررسی موانع اطلاع یابی از دیدگاه اعضای هیأتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز براساس بسط نظریه معنابخشی دروین (نظریه کاری) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 61-79]
دانشگاه بیرجندابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]
دانشگاه فردوسی مشهدتعهد سازمانی در پرتو توسعه توانمندسازی روانشناختی کارکنان در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 185-205]
دانشنامه رشدتعیین سطح خوانایی مقالههای دانشنامه رشد با هدف شناسایی گروه مخاطب با استفاده از شاخصهای گانینگ/دیانی، فلش/دیانی و فرای/دیانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 341-358]
دسترسی آزادخطمشیهای دسترسی آزاد در واسپارگاههای دیجیتال برتر دانشگاههای جهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 162-184]
دقتبررسی میزان دقت در بازیابی منابع شنیداری با استفاده از الگوریتم کی-مینز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 321-337]
دورکاریبررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاههای دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
دورههای آموزشیاثربخشی کارگاههای آموزشی انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران شاخه خراسان با استفاده از مدل کرک پاتریک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 244-260]
ر
رابط کاربرنظریه معنابخشی و کاربرد آن در پشتیبانی از رفتار اطلاع جویی کاربران در محیط رابط کاربر پایگاههای اطلاعاتی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 25-47]
راهکارراهکارهای مؤثر بر جذب مخاطب به کتابخانههای عمومی ایران: مطالعهای دلفی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 206-226]
رضایت مندیتأثیر انواع خدمات الکترونیکی موجود در کتابخانههای عمومی بر میزان رضایت مندی کاربران (مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 262-282]
رفتاراثربخشی کارگاههای آموزشی انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران شاخه خراسان با استفاده از مدل کرک پاتریک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 244-260]
رفتار اطلاعاتیمروری بر تأثیر فرهنگ به عنوان یک عامل بافتی بر رفتار اطلاعاتی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-60]
رفتار اطلاعیابیتعیین رفتار اطلاعیابی دانشپژوهان دانشگاههای علوم پزشکی خراسان رضوی با رویکرد شبکه عصبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 80-96]
رفتار برنامه ریزی شدهبررسی ادراک اعضاء هیأت علمی در استفاده از خدمات کتابخانههای دانشگاهی از دیدگاه نظریه رفتار برنامهریزی شده آجزن [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 167-185]
رفتار نوآورانهبررسی رفتار نوآورانه کتابداران و عاملهای مؤثر بر آن در فرآیند مجموعهسازی (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 243-261]
رهبریبررسی رابطه بین مؤلفههای رهبری معنوی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 70-87]
رهبری معنویبررسی رابطه بین مؤلفههای رهبری معنوی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 70-87]
روابط کتابشناختیتحلیل الگوهای وابستگی و واژگان نمایانگر روابط کتابشناختی در خانواده های کتابشناختی بر پایه مدل مفهومی اف آر بی آر [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 338-360]
روش دلفیراهکارهای مؤثر بر جذب مخاطب به کتابخانههای عمومی ایران: مطالعهای دلفی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 206-226]
روند رشدتبیین چگونگی پیوند فناوری و علم: مطالعه موردی حوزه نانو الکترونیک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 261-280]
رویکرد تحلیل شناختی کاربررسی نیازهای اطلاعاتی حرفهای و غیرحرفهای اعضای هیأت علمی دانشگاهها بر مبنای رویکرد تحلیل شناختی کار: مطالعه موردی، دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 186-202]
س
ساخت گراییاز استانداردهای سواد اطلاعاتی تا چارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی 2016 [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 97-119]
سازمان انرژی اتمی ایرانبررسی تأثیر سرمایه فکری بر مدیریت دانش در سازمان های دانشبنیان (مطالعه موردی: سازمان انرژی اتمی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 24-40]
سازمان دانشبنیانبررسی تأثیر سرمایه فکری بر مدیریت دانش در سازمان های دانشبنیان (مطالعه موردی: سازمان انرژی اتمی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 24-40]
سازمان کتابخانههابررسی رفتار نوآورانه کتابداران و عاملهای مؤثر بر آن در فرآیند مجموعهسازی (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 243-261]
سرمایه فکریبررسی تأثیر سرمایه فکری بر مدیریت دانش در سازمان های دانشبنیان (مطالعه موردی: سازمان انرژی اتمی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 24-40]
سنجش خواناییتعیین سطح خوانایی مقالههای دانشنامه رشد با هدف شناسایی گروه مخاطب با استفاده از شاخصهای گانینگ/دیانی، فلش/دیانی و فرای/دیانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 341-358]
سیبرنتیکرویکرد سیبرنتیکی به نظامهای ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-24]
ش
شاخص فرای/دیانیتعیین سطح خوانایی مقالههای دانشنامه رشد با هدف شناسایی گروه مخاطب با استفاده از شاخصهای گانینگ/دیانی، فلش/دیانی و فرای/دیانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 341-358]
شاخص فلش/دیانیتعیین سطح خوانایی مقالههای دانشنامه رشد با هدف شناسایی گروه مخاطب با استفاده از شاخصهای گانینگ/دیانی، فلش/دیانی و فرای/دیانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 341-358]
شاخص گانینگ/دیانیتعیین سطح خوانایی مقالههای دانشنامه رشد با هدف شناسایی گروه مخاطب با استفاده از شاخصهای گانینگ/دیانی، فلش/دیانی و فرای/دیانی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 341-358]
شبکه عصبی مصنوعیتعیین رفتار اطلاعیابی دانشپژوهان دانشگاههای علوم پزشکی خراسان رضوی با رویکرد شبکه عصبی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 80-96]
شخصی سازی خدماتشخصی سازی ارائه خدمات در کتابخانههای عمومی از دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی شهر مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 227-243]
شکاف دیجیتالابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]
ع
عاملهای مؤثر بر رفتار نوآورانهبررسی رفتار نوآورانه کتابداران و عاملهای مؤثر بر آن در فرآیند مجموعهسازی (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 243-261]
علمسنجیزمینهیابی ایجاد واحدهای علمسنجی در کتابخانههای دانشگاهی براساس مدل SWOT، مورد مطالعه: کتابخانههای دانشگاهی شهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 203-222]
علوم پایهبررسی زبانشناختی چکیدههای انگلیسی نشریات رتبهدار فارسی حوزه علوم پایه و میزان مطابقت آنها با استاندارد ایزو ۲۱۴ [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 109-126]
عوامل آسیب رسانآسیب شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب» [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 301-320]
عوامل ظاهریآسیب شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب» [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 301-320]
ف
فرآیند مجموعهسازیبررسی رفتار نوآورانه کتابداران و عاملهای مؤثر بر آن در فرآیند مجموعهسازی (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 243-261]
فراداده پی. بی. کوربررسی میزان دقت در بازیابی منابع شنیداری با استفاده از الگوریتم کی-مینز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 321-337]
فرهنگمروری بر تأثیر فرهنگ به عنوان یک عامل بافتی بر رفتار اطلاعاتی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-60]
فقر اطلاعاتیابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]
ک
کاربرانتأثیر انواع خدمات الکترونیکی موجود در کتابخانههای عمومی بر میزان رضایت مندی کاربران (مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 262-282]
کارکرد پژوهشی کتابخانهبررسی کارکرد پژوهشی کتابخانه مبتنی بر مدل ارزیابی درونی مورد مطالعه کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 120-142]
کارکنان سازمان کتابخانههاجایگاه تمایل به تفکر انتقادی در سازمانهای غیرانتفاعی: مطالعه موردی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 48-69]
کتابخانه عمومیمطالعهای در مورد الگوی ارائه خدمات برونکتابخانهای از سوی کتابخانههای عمومی به بازنشستگان اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 223-242]
کتابخانه مرکزی آستان قدس رضویبررسی کارکرد پژوهشی کتابخانه مبتنی بر مدل ارزیابی درونی مورد مطالعه کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 120-142]
کتابخانههای دانشگاهیبررسی رابطه بین مؤلفههای رهبری معنوی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 70-87]
کتابخانههای دانشگاهیدیدگاههای مدیران کتابخانههای دانشگاهی ایران در مورد راهکارهای مستندسازی تجارب و دانش [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-144]
کتابخانههای دانشگاهیزمینهیابی ایجاد واحدهای علمسنجی در کتابخانههای دانشگاهی براساس مدل SWOT، مورد مطالعه: کتابخانههای دانشگاهی شهر مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 203-222]
کتابخانههای دانشگاهیبررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاههای دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
کتابخانه های دانشگاهیبررسی ادراک اعضاء هیأت علمی در استفاده از خدمات کتابخانههای دانشگاهی از دیدگاه نظریه رفتار برنامهریزی شده آجزن [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 167-185]
کتابخانه های دانشگاهیواکاوی مؤلفه های اساسی خط مشی مجموعه سازی و مدیریت مجموعه مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 321-340]
کتابخانه های دانشگاهیبررسی نگرش کتابداران کتابخانههای دانشگاهی به تغییر سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 143-161]
کتابخانه های دانشگاهیتعهد سازمانی در پرتو توسعه توانمندسازی روانشناختی کارکنان در کتابخانه های دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 185-205]
کتابخانههای عمومیشخصی سازی ارائه خدمات در کتابخانههای عمومی از دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی شهر مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 227-243]
کتابخانههای عمومی و استان آذربایجان غربیتأثیر انواع خدمات الکترونیکی موجود در کتابخانههای عمومی بر میزان رضایت مندی کاربران (مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 262-282]
کتابدارانبررسی رابطه بین مؤلفههای رهبری معنوی و رضایت شغلی کتابداران کتابخانههای دانشگاههای دولتی شهر اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 70-87]
کتابدارانبررسی رفتار نوآورانه کتابداران و عاملهای مؤثر بر آن در فرآیند مجموعهسازی (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 243-261]
کتابدارانبررسی رابطه تمایل به دورکاری و تعهد سازمانی در میان کتابداران دانشگاههای دولتی شهراصفهان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 283-305]
کتابدارانشخصی سازی ارائه خدمات در کتابخانههای عمومی از دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی شهر مشهد [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 227-243]
کتاب های بازاریآسیب شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب» [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 301-320]
کتاب های داستانی تصویریآسیب شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب» [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 301-320]
کنترلرویکرد سیبرنتیکی به نظامهای ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-24]
گ
گروه سنی الف و بآسیب شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب» [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 301-320]
م
مالکیت معنویآسیب شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب» [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 301-320]
متون علمی فارسیمحاسبه بار اطلاعاتی متون علمی فارسی براساس شاخص آنتروپی نظریه اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 88-108]
مجموعه سازیواکاوی مؤلفه های اساسی خط مشی مجموعه سازی و مدیریت مجموعه مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 321-340]
مدل ارزیابی درونیبررسی کارکرد پژوهشی کتابخانه مبتنی بر مدل ارزیابی درونی مورد مطالعه کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 120-142]
مدل اف آر بی آرتحلیل الگوهای وابستگی و واژگان نمایانگر روابط کتابشناختی در خانواده های کتابشناختی بر پایه مدل مفهومی اف آر بی آر [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 338-360]
مدل فرهنگی هافستدمروری بر تأثیر فرهنگ به عنوان یک عامل بافتی بر رفتار اطلاعاتی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-60]
مدل فرهنگی هالمروری بر تأثیر فرهنگ به عنوان یک عامل بافتی بر رفتار اطلاعاتی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-60]
مدل کرک پاتریکاثربخشی کارگاههای آموزشی انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران شاخه خراسان با استفاده از مدل کرک پاتریک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 244-260]
مدیراندیدگاههای مدیران کتابخانههای دانشگاهی ایران در مورد راهکارهای مستندسازی تجارب و دانش [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-144]
مدیریت تغییربررسی نگرش کتابداران کتابخانههای دانشگاهی به تغییر سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 143-161]
مدیریت دانشدیدگاههای مدیران کتابخانههای دانشگاهی ایران در مورد راهکارهای مستندسازی تجارب و دانش [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-144]
مدیریت دانشبررسی نیازهای اطلاعاتی حرفهای و غیرحرفهای اعضای هیأت علمی دانشگاهها بر مبنای رویکرد تحلیل شناختی کار: مطالعه موردی، دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 186-202]
مدیریت دانشبررسی تأثیر سرمایه فکری بر مدیریت دانش در سازمان های دانشبنیان (مطالعه موردی: سازمان انرژی اتمی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 24-40]
مدیریت مجموعهواکاوی مؤلفه های اساسی خط مشی مجموعه سازی و مدیریت مجموعه مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 321-340]
مدیریت نظاممندرویکرد سیبرنتیکی به نظامهای ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 5-24]
موانع اطلاعیابیبررسی موانع اطلاع یابی از دیدگاه اعضای هیأتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز براساس بسط نظریه معنابخشی دروین (نظریه کاری) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 61-79]
موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویجایگاه تمایل به تفکر انتقادی در سازمانهای غیرانتفاعی: مطالعه موردی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 48-69]
موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویبررسی رفتار نوآورانه کتابداران و عاملهای مؤثر بر آن در فرآیند مجموعهسازی (مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی) [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 243-261]
ن
نابرابری اطلاعاتیابعاد فقر اطلاعاتی از منظر جهانی شدن در بستر رفتار اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 145-166]
نشریات رتبهداربررسی زبانشناختی چکیدههای انگلیسی نشریات رتبهدار فارسی حوزه علوم پایه و میزان مطابقت آنها با استاندارد ایزو ۲۱۴ [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 109-126]
نظریه اطلاعاتمحاسبه بار اطلاعاتی متون علمی فارسی براساس شاخص آنتروپی نظریه اطلاعات [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 88-108]
نظریه کاریبررسی موانع اطلاع یابی از دیدگاه اعضای هیأتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز براساس بسط نظریه معنابخشی دروین (نظریه کاری) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 61-79]
نظریه معنابخشیبررسی موانع اطلاع یابی از دیدگاه اعضای هیأتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز براساس بسط نظریه معنابخشی دروین (نظریه کاری) [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 61-79]
نظریه معنابخشیاز استانداردهای سواد اطلاعاتی تا چارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی 2016 [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 97-119]
نگرش کتابدارانبررسی نگرش کتابداران کتابخانههای دانشگاهی به تغییر سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 143-161]
نهاد کتابخانههای عمومی کشورراهکارهای مؤثر بر جذب مخاطب به کتابخانههای عمومی ایران: مطالعهای دلفی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 206-226]
نیازهای اطّلاعاتی حرفه ایبررسی نیازهای اطلاعاتی حرفهای و غیرحرفهای اعضای هیأت علمی دانشگاهها بر مبنای رویکرد تحلیل شناختی کار: مطالعه موردی، دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 186-202]
و
وابستگیهاتحلیل الگوهای وابستگی و واژگان نمایانگر روابط کتابشناختی در خانواده های کتابشناختی بر پایه مدل مفهومی اف آر بی آر [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 338-360]
واژگان نمایانگر وابستگیتحلیل الگوهای وابستگی و واژگان نمایانگر روابط کتابشناختی در خانواده های کتابشناختی بر پایه مدل مفهومی اف آر بی آر [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 338-360]
واسپارگاههای دیجیتالخطمشیهای دسترسی آزاد در واسپارگاههای دیجیتال برتر دانشگاههای جهان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 162-184]
واکنش، یادگیریاثربخشی کارگاههای آموزشی انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران شاخه خراسان با استفاده از مدل کرک پاتریک [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 244-260]
وضعیت تصاویرآسیب شناسی کتابهای داستانی تصویری بازاری برای کودکان گروه سنی «الف» و«ب» [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 301-320]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد