آثار خلاقانهبررسی میزان همخوانی انواع موجودیتهای دادهای فرانمای تولید دادههای ساختارمند با فهرست اصطلاحات نوع خاص منبع استاندارد مارک 21 [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 229-247]
آموزش عالیموانع رشد ظرفیت پدیدۀ نظریهپردازی در ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 5-34]
ا
اختلال نارسایی توجه/ فزونکنشی (ADHD)واکاوی توانمندی داستانها در بهبود کنشهای اجرایی به کودکان ADHD گروه سنی «الف»، «ب» و «الف/ب» بر پایه نظریه گسترشیافته بازداری رفتار بارکلی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 254-281]
استان خوزستانشناسایی و تحلیل راهبرد ی عوامل و موانع کاربست مهارت ها یارتباطی در بین کتابداران کتابخانه های عمومی استان خوزستان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 271-296]
استفاده و رضامندیبررسی اهداف و انگیزههای اشتراک اطلاعات در صفحههای آموزشیِ موفق در رویتپذیری اینستاگرام بر اساس نظریه استفاده و رضامندی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 55-79]
اشتراک اطلاعاتبررسی اهداف و انگیزههای اشتراک اطلاعات در صفحههای آموزشیِ موفق در رویتپذیری اینستاگرام بر اساس نظریه استفاده و رضامندی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 55-79]
اطلاعیابی مشارکتیشناسایی مؤلفههای مشترک در مدلهای رفتار اطلاعیابی و بازیابی اطلاعات مشارکتی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 116-139]
امانت کتابگرایش موضوعی مطالعه غیردرسی اعضای کتابخانههای عمومی مناطق 18 و 19 شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 282-307]
انگیزهبررسی اهداف و انگیزههای اشتراک اطلاعات در صفحههای آموزشیِ موفق در رویتپذیری اینستاگرام بر اساس نظریه استفاده و رضامندی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 55-79]
اینستاگرامبررسی اهداف و انگیزههای اشتراک اطلاعات در صفحههای آموزشیِ موفق در رویتپذیری اینستاگرام بر اساس نظریه استفاده و رضامندی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 55-79]
ب
بازیابی اطلاعاتتحلیلی بر رویکرد پراگماتیستی از مفهوم ربط در بازیابی اطلاعات [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 30-49]
بازیابی اطلاعاتهیجانها و نظریههای هیجان در بازیابی اطلاعات: شناخت نقشها و کاربردها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 297-320]
بازیابی اطلاعات تعاملیتغییر رویکرد مطالعات حوزه بازیابی اطلاعات تعاملی: یک مطالعه علمسنجی در پایگاه وب علوم [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 50-71]
بازیابی اطلاعات مشارکتیشناسایی مؤلفههای مشترک در مدلهای رفتار اطلاعیابی و بازیابی اطلاعات مشارکتی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 116-139]
بافت کتابشناختیبررسی میزان همخوانی انواع موجودیتهای دادهای فرانمای تولید دادههای ساختارمند با فهرست اصطلاحات نوع خاص منبع استاندارد مارک 21 [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 229-247]
بافت میراث فرهنگیبررسی میزان همخوانی انواع موجودیتهای دادهای فرانمای تولید دادههای ساختارمند با فهرست اصطلاحات نوع خاص منبع استاندارد مارک 21 [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 229-247]
بررسی متونمروری بر مطالعات مربوط به طبقهبندی علوم در ایران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 5-29]
برنامهریزیبررسی مؤلفه های برنامه ریزی متناسب فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی و ارائه مدلی برای آن [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 248-270]
برندسازی در کتابخانههاپیشنهاد مدل مفهومی برندسازی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 184-207]
پ
پایگاه اطلاعاتی وب علومتغییر رویکرد مطالعات حوزه بازیابی اطلاعات تعاملی: یک مطالعه علمسنجی در پایگاه وب علوم [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 50-71]
پراگماتیسمتحلیلی بر رویکرد پراگماتیستی از مفهوم ربط در بازیابی اطلاعات [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 30-49]
پیشینههای کتابشناختیبازنمون روابط تبارشناختی علمی در متون درسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 103-127]
ت
تبارشناسی علمیبازنمون روابط تبارشناختی علمی در متون درسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 103-127]
تحلیل داستانواکاوی توانمندی داستانها در بهبود کنشهای اجرایی به کودکان ADHD گروه سنی «الف»، «ب» و «الف/ب» بر پایه نظریه گسترشیافته بازداری رفتار بارکلی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 254-281]
تغییر پارادایمتغییر رویکرد مطالعات حوزه بازیابی اطلاعات تعاملی: یک مطالعه علمسنجی در پایگاه وب علوم [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 50-71]
توانمندسازهای دانشبررسی رابطه عوامل توانمندساز دانش با خلق دانش در میان کتابداران کتابخانههای عمومی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 35-54]
تولیدات علمیمطالعه وضعیت تولیدات علمی در حوزه موضوعی «علم باز» [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 161-183]
ج
جستجوی اطلاعاتهیجانها و نظریههای هیجان در بازیابی اطلاعات: شناخت نقشها و کاربردها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 297-320]
خطمشیء کتابخانهمجموعهسازی منابع کتابخانهای ایران: تحلیل محتوای آثار در 5 دهه اخیر [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 128-151]
خلق دانشبررسی رابطه عوامل توانمندساز دانش با خلق دانش در میان کتابداران کتابخانههای عمومی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 35-54]
د
دانشمروری بر مطالعات مربوط به طبقهبندی علوم در ایران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 5-29]
دانشجویانتأثیر ویژگی های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سواد اطلاعاتی در افراد مادرزاد دیجیتال [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 208-228]
دانشگاه بینالمللی امام خمینیتأثیر ویژگی های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سواد اطلاعاتی در افراد مادرزاد دیجیتال [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 208-228]
دانشگاه تربیت مدرسموانع رشد ظرفیت پدیدۀ نظریهپردازی در ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 5-34]
دانشگاه شهید چمران اهوازچارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در ارزیابی سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی (مطالعه موردی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 185-204]
دسترسی آزادمطالعه وضعیت تولیدات علمی در حوزه موضوعی «علم باز» [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 161-183]
دسترسی بازمطالعه وضعیت تولیدات علمی در حوزه موضوعی «علم باز» [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 161-183]
ر
رؤیت پذیریبررسی اهداف و انگیزههای اشتراک اطلاعات در صفحههای آموزشیِ موفق در رویتپذیری اینستاگرام بر اساس نظریه استفاده و رضامندی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 55-79]
راهبرد دانشبررسی رابطه عوامل توانمندساز دانش با خلق دانش در میان کتابداران کتابخانههای عمومی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 35-54]
ربطتحلیلی بر رویکرد پراگماتیستی از مفهوم ربط در بازیابی اطلاعات [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 30-49]
رده اسلامنقدی بر کتاب «رده BP اسلام: گسترش ردۀ اسلام بر اساس نظام ردهبندی کنگره» [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 152-184]
ردهبندیمروری بر مطالعات مربوط به طبقهبندی علوم در ایران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 5-29]
ردهبندی کتابخانه کنگرهنقدی بر کتاب «رده BP اسلام: گسترش ردۀ اسلام بر اساس نظام ردهبندی کنگره» [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 152-184]
ردهبندی کتابخانههای اسلامینقدی بر کتاب «رده BP اسلام: گسترش ردۀ اسلام بر اساس نظام ردهبندی کنگره» [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 152-184]
رفتار اطلاعاتیشناسایی مؤلفههای مشترک در مدلهای رفتار اطلاعیابی و بازیابی اطلاعات مشارکتی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 116-139]
رفتار اطلاعاتیهیجانها و نظریههای هیجان در بازیابی اطلاعات: شناخت نقشها و کاربردها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 297-320]
رفتار اطلاعیابیشناسایی عوامل مؤثر و تدوین الگوی پیشنهادی برای رفتار برنامهریزی نشده کاربران در استفاده از منابع و خدمات کتابخانههای دانشگاهی: مطالعهای ترکیبی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 80-102]
رفتار برنامهریزی نشدهشناسایی عوامل مؤثر و تدوین الگوی پیشنهادی برای رفتار برنامهریزی نشده کاربران در استفاده از منابع و خدمات کتابخانههای دانشگاهی: مطالعهای ترکیبی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 80-102]
روابط نسبیبازنمون روابط تبارشناختی علمی در متون درسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 103-127]
رویکردهای تدریسنقش سواد اطلاعاتی در بهرهگیری از رویکردهای متنوع تدریس برای معلمان مقطع ابتدائی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 205-223]
سازمان کتابخانههاواکاوی عوامل بازدارنده تأثیرگذار در پیادهسازی سامانههای مدیریت دانش در سازمانهای دانشمدار (مطالعه موردی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 92-115]
سازمانهای بیمهارائه مدل مفهومی مدیریت دانش برای شرکت بیمه دانا [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 140-160]
سامانه مدیریت دانشواکاوی عوامل بازدارنده تأثیرگذار در پیادهسازی سامانههای مدیریت دانش در سازمانهای دانشمدار (مطالعه موردی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 92-115]
سواد اطلاعاتینقش سواد اطلاعاتی در بهرهگیری از رویکردهای متنوع تدریس برای معلمان مقطع ابتدائی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 205-223]
سواد اطلاعاتیتأثیر ویژگی های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سواد اطلاعاتی در افراد مادرزاد دیجیتال [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 208-228]
ش
شخصیتهای داستانیتحلیل روانشناختی «نیاز به آزادی» در شخصیتهای داستانهای برگزیده کودک و نوجوان؛ براساس نظریه انتخاب ویلیام گلاسر [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 224-253]
شرکت بیمه داناارائه مدل مفهومی مدیریت دانش برای شرکت بیمه دانا [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 140-160]
ط
طبقهبندیمروری بر مطالعات مربوط به طبقهبندی علوم در ایران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 5-29]
ع
علم آزادمطالعه وضعیت تولیدات علمی در حوزه موضوعی «علم باز» [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 161-183]
علمسنجیمطالعه وضعیت تولیدات علمی در حوزه موضوعی «علم باز» [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 161-183]
علم همگانیمطالعه وضعیت تولیدات علمی در حوزه موضوعی «علم باز» [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 161-183]
علوممروری بر مطالعات مربوط به طبقهبندی علوم در ایران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 5-29]
ف
فرانمای تولید دادههای ساختارمندبررسی میزان همخوانی انواع موجودیتهای دادهای فرانمای تولید دادههای ساختارمند با فهرست اصطلاحات نوع خاص منبع استاندارد مارک 21 [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 229-247]
فعالیتهای فرهنگیبررسی مؤلفه های برنامه ریزی متناسب فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی و ارائه مدلی برای آن [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 248-270]
فلسفهتحلیلی بر رویکرد پراگماتیستی از مفهوم ربط در بازیابی اطلاعات [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 30-49]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتچارچوب سواد اطلاعاتی 2016 در ارزیابی سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی (مطالعه موردی دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 185-204]
فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)تأثیر ویژگی های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سواد اطلاعاتی در افراد مادرزاد دیجیتال [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 208-228]
فهرست اصطلاحات نوع خاص منبع مارکبررسی میزان همخوانی انواع موجودیتهای دادهای فرانمای تولید دادههای ساختارمند با فهرست اصطلاحات نوع خاص منبع استاندارد مارک 21 [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 229-247]
فهرستهای رایانهایبازنمون روابط تبارشناختی علمی در متون درسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 103-127]
کاربرانگرایش موضوعی مطالعه غیردرسی اعضای کتابخانههای عمومی مناطق 18 و 19 شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 282-307]
کتابخانههاپیشنهاد مدل مفهومی برندسازی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 184-207]
کتابخانههای دانشگاهیشناسایی عوامل مؤثر و تدوین الگوی پیشنهادی برای رفتار برنامهریزی نشده کاربران در استفاده از منابع و خدمات کتابخانههای دانشگاهی: مطالعهای ترکیبی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 80-102]
کتابخانههای عمومیبررسی مؤلفه های برنامه ریزی متناسب فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی و ارائه مدلی برای آن [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 248-270]
کتابخانههای عمومیشناسایی و تحلیل راهبرد ی عوامل و موانع کاربست مهارت ها یارتباطی در بین کتابداران کتابخانه های عمومی استان خوزستان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 271-296]
کتابخانههای عمومی استان کردستانبررسی رابطه عوامل توانمندساز دانش با خلق دانش در میان کتابداران کتابخانههای عمومی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 35-54]
کتابخانههای عمومی منطقه 18 و 19تهرانگرایش موضوعی مطالعه غیردرسی اعضای کتابخانههای عمومی مناطق 18 و 19 شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 282-307]
کتابدارانشناسایی و تحلیل راهبرد ی عوامل و موانع کاربست مهارت ها یارتباطی در بین کتابداران کتابخانه های عمومی استان خوزستان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 271-296]
کتابدرمانیواکاوی توانمندی داستانها در بهبود کنشهای اجرایی به کودکان ADHD گروه سنی «الف»، «ب» و «الف/ب» بر پایه نظریه گسترشیافته بازداری رفتار بارکلی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 254-281]
کتابهای داستانی کودک و نوجوانتحلیل روانشناختی «نیاز به آزادی» در شخصیتهای داستانهای برگزیده کودک و نوجوان؛ براساس نظریه انتخاب ویلیام گلاسر [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 224-253]
کلیدواژهها: تهیه و سفارش کتابمجموعهسازی منابع کتابخانهای ایران: تحلیل محتوای آثار در 5 دهه اخیر [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 128-151]
کنش های اجراییواکاوی توانمندی داستانها در بهبود کنشهای اجرایی به کودکان ADHD گروه سنی «الف»، «ب» و «الف/ب» بر پایه نظریه گسترشیافته بازداری رفتار بارکلی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 254-281]
گ
گرایش موضوعیگرایش موضوعی مطالعه غیردرسی اعضای کتابخانههای عمومی مناطق 18 و 19 شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 282-307]
گروه سنی «الف» و «ب» و «الف/ب»واکاوی توانمندی داستانها در بهبود کنشهای اجرایی به کودکان ADHD گروه سنی «الف»، «ب» و «الف/ب» بر پایه نظریه گسترشیافته بازداری رفتار بارکلی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 254-281]
گزینش کتابمجموعهسازی منابع کتابخانهای ایران: تحلیل محتوای آثار در 5 دهه اخیر [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 128-151]
گسترش رده BPنقدی بر کتاب «رده BP اسلام: گسترش ردۀ اسلام بر اساس نظام ردهبندی کنگره» [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 152-184]
م
مؤلفه های برنامهریزیبررسی مؤلفه های برنامه ریزی متناسب فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی و ارائه مدلی برای آن [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 248-270]
مادرزاد دیجیتالتأثیر ویژگی های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سواد اطلاعاتی در افراد مادرزاد دیجیتال [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 208-228]
مجموعهسازیمجموعهسازی منابع کتابخانهای ایران: تحلیل محتوای آثار در 5 دهه اخیر [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 128-151]
مجموعهگستریمجموعهسازی منابع کتابخانهای ایران: تحلیل محتوای آثار در 5 دهه اخیر [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 128-151]
مدل ارزش ویژه برند آکرپیشنهاد مدل مفهومی برندسازی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 184-207]
مدل برنامه ریزی فرهنگیبررسی مؤلفه های برنامه ریزی متناسب فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی و ارائه مدلی برای آن [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 248-270]
مدل برندسازیپیشنهاد مدل مفهومی برندسازی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 184-207]
مدیریت دانشواکاوی عوامل بازدارنده تأثیرگذار در پیادهسازی سامانههای مدیریت دانش در سازمانهای دانشمدار (مطالعه موردی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 92-115]
مرور پیشینهمروری بر مطالعات مربوط به طبقهبندی علوم در ایران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 5-29]
مشارکتشناسایی مؤلفههای مشترک در مدلهای رفتار اطلاعیابی و بازیابی اطلاعات مشارکتی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 116-139]
مصورسازیمطالعه وضعیت تولیدات علمی در حوزه موضوعی «علم باز» [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 161-183]
مطالعه غیردرسیگرایش موضوعی مطالعه غیردرسی اعضای کتابخانههای عمومی مناطق 18 و 19 شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 282-307]
معلماننقش سواد اطلاعاتی در بهرهگیری از رویکردهای متنوع تدریس برای معلمان مقطع ابتدائی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 205-223]
معلمان شهرستان سمناننقش سواد اطلاعاتی در بهرهگیری از رویکردهای متنوع تدریس برای معلمان مقطع ابتدائی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 205-223]
مهارتهای ارتباطیشناسایی و تحلیل راهبرد ی عوامل و موانع کاربست مهارت ها یارتباطی در بین کتابداران کتابخانه های عمومی استان خوزستان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 271-296]
موانع و مشکلاتموانع رشد ظرفیت پدیدۀ نظریهپردازی در ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 5-34]
موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویواکاوی عوامل بازدارنده تأثیرگذار در پیادهسازی سامانههای مدیریت دانش در سازمانهای دانشمدار (مطالعه موردی سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 92-115]
ن
نسبشناسی علمیبازنمون روابط تبارشناختی علمی در متون درسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 103-127]
نظام ردهبندینقدی بر کتاب «رده BP اسلام: گسترش ردۀ اسلام بر اساس نظام ردهبندی کنگره» [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 152-184]
نظریهموانع رشد ظرفیت پدیدۀ نظریهپردازی در ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 5-34]
نظریه انتخابتحلیل روانشناختی «نیاز به آزادی» در شخصیتهای داستانهای برگزیده کودک و نوجوان؛ براساس نظریه انتخاب ویلیام گلاسر [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 224-253]
نظریهپردازیموانع رشد ظرفیت پدیدۀ نظریهپردازی در ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 5-34]
نظریهپردازی زمینهایشناسایی عوامل مؤثر و تدوین الگوی پیشنهادی برای رفتار برنامهریزی نشده کاربران در استفاده از منابع و خدمات کتابخانههای دانشگاهی: مطالعهای ترکیبی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 80-102]
نظریه دادهبنیادارائه مدل مفهومی مدیریت دانش برای شرکت بیمه دانا [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 140-160]
نظریه فعالیتتحلیلی بر رویکرد پراگماتیستی از مفهوم ربط در بازیابی اطلاعات [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 30-49]
نظریه گسترش یافته بازداری رفتاری بارکلیواکاوی توانمندی داستانها در بهبود کنشهای اجرایی به کودکان ADHD گروه سنی «الف»، «ب» و «الف/ب» بر پایه نظریه گسترشیافته بازداری رفتار بارکلی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 254-281]
نظریههای هیجانهیجانها و نظریههای هیجان در بازیابی اطلاعات: شناخت نقشها و کاربردها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 297-320]
نیاز به آزادیتحلیل روانشناختی «نیاز به آزادی» در شخصیتهای داستانهای برگزیده کودک و نوجوان؛ براساس نظریه انتخاب ویلیام گلاسر [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 224-253]
و
ویلیام گلاسرتحلیل روانشناختی «نیاز به آزادی» در شخصیتهای داستانهای برگزیده کودک و نوجوان؛ براساس نظریه انتخاب ویلیام گلاسر [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 224-253]
ه
هیجانهیجانها و نظریههای هیجان در بازیابی اطلاعات: شناخت نقشها و کاربردها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 297-320]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد