آ
-
آموزش
نقش بازیوارسازی در یادگیری مهارتهای سواد اطلاعاتی دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 80-102]
ا
-
ارتباطات علمی
تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آنها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 174-196]
-
ارزیابی مکاشفهای
بررسی کاربردپذیری وبسایتهای نشریات تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانششناسی بر اساس مدل نیلسن [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 44-61]
-
استان فارس
بررسی تأثیر جو سازمانی بر اشتراک دانش و رفتار کار نوآورانه (موردمطالعه: شرکتهای دانشبنیان استان فارس) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 197-216]
-
استخراج دانش
روشهای یادگیری خودکار هستینگاشتها در حوزۀ مفاهیم قرآنی: مطالعۀ مروری دامنهای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 27-49]
-
استقرار مدیریت دانش
ارائه الگوی استقرار مدیریت دانش در نهاد کتابخانههای عمومی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 162-185]
-
اشتراک دانش
بررسی تأثیر جو سازمانی بر اشتراک دانش و رفتار کار نوآورانه (موردمطالعه: شرکتهای دانشبنیان استان فارس) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 197-216]
-
اطلاعدرمانی
تأثیر اطلاعدرمانی بر نوموفوبیا در دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 114-134]
-
اعتماد
تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آنها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 174-196]
-
اعتماد
واکاوی عوامل مؤثر بر بیاعتمادی در میان اعضای هیئتعلمی گروههای علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]
-
اعتماد سازمانی
واکاوی عوامل مؤثر بر بیاعتمادی در میان اعضای هیئتعلمی گروههای علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]
-
اعتماد سازمانی
فراتحلیل اعتماد سازمانی و تسهیم دانش [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 5-26]
-
اعتماد فردی
فراتحلیل اعتماد سازمانی و تسهیم دانش [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 5-26]
-
اعتماد نهادی
فراتحلیل اعتماد سازمانی و تسهیم دانش [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 5-26]
-
اعضای هیئتعلمی
تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آنها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 174-196]
-
اعضای هیئتعلمی
واکاوی عوامل مؤثر بر بیاعتمادی در میان اعضای هیئتعلمی گروههای علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]
ب
-
بازیوارسازی
نقش بازیوارسازی در یادگیری مهارتهای سواد اطلاعاتی دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 80-102]
-
بلوغ مدیریت دانش
ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در شرکت ساختمانی کیسون با رویکرد اهمیتـعملکرد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 5-23]
-
بنگاه دیجیتالی
اولویتبندی معماری مدیریت دانش خدمات الکترونیک برای کسبوکار در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 135-152]
-
بهبود بهرهوری
بهبود بهرهوری مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی: نظریه دادهبنیاد [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 50-67]
-
بیموبایلی هراسی
تأثیر اطلاعدرمانی بر نوموفوبیا در دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 114-134]
ت
-
تسهیم دانش
فراتحلیل اعتماد سازمانی و تسهیم دانش [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 5-26]
-
تشخیص اخبار جعلی
نقش سواد سلامت در ارتقای توانایی تشخیص اخبار جعلی کووید19: مدل معادلات ساختاری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 125-142]
-
تعلقخاطر
میزان تعلقخاطر کاربران فهرست برخط دسترسی همگانی (اوپک) با توجه به نقش متغیرهای جذب شناختی، و خودکارآمدی رایانهای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 68-89]
ج
-
جذب شناختی
میزان تعلقخاطر کاربران فهرست برخط دسترسی همگانی (اوپک) با توجه به نقش متغیرهای جذب شناختی، و خودکارآمدی رایانهای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 68-89]
-
جذب گردشگر
ویژگیها و نقش منبع مرجع راهنماهای گردشگری چاپی و الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 153-173]
-
جو سازمانی
بررسی تأثیر جو سازمانی بر اشتراک دانش و رفتار کار نوآورانه (موردمطالعه: شرکتهای دانشبنیان استان فارس) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 197-216]
ح
-
حل تعارض
بررسی وضعیت سرمایه روانشناختی کتابداران و رابطه آن با راهبردهای مدیریت تعارض [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 186-204]
خ
-
خدمات الکترونیک
اولویتبندی معماری مدیریت دانش خدمات الکترونیک برای کسبوکار در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 135-152]
-
خدمات مرجع الکترونیکی
امکانسنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی مشارکتی در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای سطح یک ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 90-113]
-
خدمات مرجع دیجیتالی
امکانسنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی مشارکتی در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای سطح یک ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 90-113]
-
خدمات مرجع دیجیتالی مشترک
امکانسنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی مشارکتی در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای سطح یک ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 90-113]
-
خدمات مرجع مجازی
امکانسنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی مشارکتی در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای سطح یک ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 90-113]
-
خدمات مرجع مشارکتی
امکانسنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی مشارکتی در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای سطح یک ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 90-113]
-
خودکارآمدی رایانهای
میزان تعلقخاطر کاربران فهرست برخط دسترسی همگانی (اوپک) با توجه به نقش متغیرهای جذب شناختی، و خودکارآمدی رایانهای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 68-89]
د
-
دادهکاوی
روشهای یادگیری خودکار هستینگاشتها در حوزۀ مفاهیم قرآنی: مطالعۀ مروری دامنهای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 27-49]
-
دانشجویان
نقش سواد سلامت در ارتقای توانایی تشخیص اخبار جعلی کووید19: مدل معادلات ساختاری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 125-142]
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
تأثیر اطلاعدرمانی بر نوموفوبیا در دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 114-134]
-
دانشگاه رازی
نقش سواد سلامت در ارتقای توانایی تشخیص اخبار جعلی کووید19: مدل معادلات ساختاری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 125-142]
-
دانشگاههای دولتی ایران
واکاوی عوامل مؤثر بر بیاعتمادی در میان اعضای هیئتعلمی گروههای علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]
-
دانشگاههای علوم پزشکی
شناسایی شاخصهای مدل مفهومی ممیزی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 205-225]
ر
-
راهنمای گردشگری الکترونیکی
ویژگیها و نقش منبع مرجع راهنماهای گردشگری چاپی و الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 153-173]
-
راهنمای گردشگری چاپی
ویژگیها و نقش منبع مرجع راهنماهای گردشگری چاپی و الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 153-173]
-
رضایت کاربران
بررسی میزان رضایت کاربران از کارایی کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 62-79]
-
رفتار کار نوآورانه
بررسی تأثیر جو سازمانی بر اشتراک دانش و رفتار کار نوآورانه (موردمطالعه: شرکتهای دانشبنیان استان فارس) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 197-216]
-
روش تاپسیس
ارائه الگوی استقرار مدیریت دانش در نهاد کتابخانههای عمومی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 162-185]
-
رویکرد اهمیتـعملکرد
ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در شرکت ساختمانی کیسون با رویکرد اهمیتـعملکرد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 5-23]
ز
-
زمان
پیادهسازی مدل بازیابی خبرگان با استفاده از روش تحلیل معنای نهان و گراف زماندار [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 226-245]
س
-
سرمایه اجتماعی
شناسایی ظرفیت کتابخانههای عمومی با محوریت ایجاد سرمایه اجتماعی: مرور نظاممند [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 143-161]
-
سرمایه اجتماعی
تأثیر سرمایه اجتماعی کتابداران بر وفاداری اعضا با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی کتابخانههای عمومی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 24-43]
-
سرمایههای روانشناختی
بررسی وضعیت سرمایه روانشناختی کتابداران و رابطه آن با راهبردهای مدیریت تعارض [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 186-204]
-
سواد اطلاعاتی
نقش بازیوارسازی در یادگیری مهارتهای سواد اطلاعاتی دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 80-102]
-
سواد سلامت
نقش سواد سلامت در ارتقای توانایی تشخیص اخبار جعلی کووید19: مدل معادلات ساختاری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 125-142]
ش
-
شرکت کیسون
ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در شرکت ساختمانی کیسون با رویکرد اهمیتـعملکرد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 5-23]
-
شرکتهای دانشبنیان
بررسی تأثیر جو سازمانی بر اشتراک دانش و رفتار کار نوآورانه (موردمطالعه: شرکتهای دانشبنیان استان فارس) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 197-216]
ظ
-
ظرفیت
شناسایی ظرفیت کتابخانههای عمومی با محوریت ایجاد سرمایه اجتماعی: مرور نظاممند [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 143-161]
ع
-
عوامل اجتماعی و فرهنگی
واکاوی عوامل مؤثر بر بیاعتمادی در میان اعضای هیئتعلمی گروههای علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]
-
عوامل ارتباطی
واکاوی عوامل مؤثر بر بیاعتمادی در میان اعضای هیئتعلمی گروههای علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]
-
عوامل سازمانی
واکاوی عوامل مؤثر بر بیاعتمادی در میان اعضای هیئتعلمی گروههای علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]
-
عوامل فردی
واکاوی عوامل مؤثر بر بیاعتمادی در میان اعضای هیئتعلمی گروههای علم اطلاعات و دانششناسی دانشگاههای دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل اعتماد سازمانی و تسهیم دانش [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 5-26]
-
فرهنگسازمانی
تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آنها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 174-196]
-
فناوری معنایی
روشهای یادگیری خودکار هستینگاشتها در حوزۀ مفاهیم قرآنی: مطالعۀ مروری دامنهای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 27-49]
-
فهرست برخط دسترسی همگانی (اوپک)
میزان تعلقخاطر کاربران فهرست برخط دسترسی همگانی (اوپک) با توجه به نقش متغیرهای جذب شناختی، و خودکارآمدی رایانهای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 68-89]
ق
-
قصد اشتراک دانش
تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آنها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 174-196]
ک
-
کارایی کتابخانه دیجیتال
بررسی میزان رضایت کاربران از کارایی کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 62-79]
-
کاربردپذیری
بررسی کاربردپذیری وبسایتهای نشریات تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانششناسی بر اساس مدل نیلسن [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 44-61]
-
کتابخانه
بررسی وضعیت سرمایه روانشناختی کتابداران و رابطه آن با راهبردهای مدیریت تعارض [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 186-204]
-
کتابخانه دانشگاهی
شناسایی شاخصهای مدل مفهومی ممیزی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 205-225]
-
کتابخانه دیجیتال
اولویتبندی معماری مدیریت دانش خدمات الکترونیک برای کسبوکار در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 135-152]
-
کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی
بررسی میزان رضایت کاربران از کارایی کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 62-79]
-
کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد
میزان تعلقخاطر کاربران فهرست برخط دسترسی همگانی (اوپک) با توجه به نقش متغیرهای جذب شناختی، و خودکارآمدی رایانهای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 68-89]
-
کتابخانههای دانشگاهی
بهبود بهرهوری مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی: نظریه دادهبنیاد [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 50-67]
-
کتابخانههای عمومی
شناسایی ظرفیت کتابخانههای عمومی با محوریت ایجاد سرمایه اجتماعی: مرور نظاممند [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 143-161]
-
کتابخانههای عمومی
تأثیر سرمایه اجتماعی کتابداران بر وفاداری اعضا با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی کتابخانههای عمومی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 24-43]
-
کتابداران
بررسی وضعیت سرمایه روانشناختی کتابداران و رابطه آن با راهبردهای مدیریت تعارض [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 186-204]
-
کتابداران
تأثیر سرمایه اجتماعی کتابداران بر وفاداری اعضا با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی کتابخانههای عمومی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 24-43]
-
کسبوکار
اولویتبندی معماری مدیریت دانش خدمات الکترونیک برای کسبوکار در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 135-152]
-
کووید19
نقش سواد سلامت در ارتقای توانایی تشخیص اخبار جعلی کووید19: مدل معادلات ساختاری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 125-142]
گ
-
گراف زماندار
پیادهسازی مدل بازیابی خبرگان با استفاده از روش تحلیل معنای نهان و گراف زماندار [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 226-245]
-
گردشگری
ویژگیها و نقش منبع مرجع راهنماهای گردشگری چاپی و الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 153-173]
م
-
مدل بازیابی خبرگان
پیادهسازی مدل بازیابی خبرگان با استفاده از روش تحلیل معنای نهان و گراف زماندار [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 226-245]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
ارائه الگوی استقرار مدیریت دانش در نهاد کتابخانههای عمومی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 162-185]
-
مدل مفهومی
شناسایی شاخصهای مدل مفهومی ممیزی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 205-225]
-
مدل نیلسن
بررسی کاربردپذیری وبسایتهای نشریات تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانششناسی بر اساس مدل نیلسن [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 44-61]
-
مدیریت دانش
ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در شرکت ساختمانی کیسون با رویکرد اهمیتـعملکرد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 5-23]
-
مدیریت دانش
بهبود بهرهوری مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی: نظریه دادهبنیاد [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 50-67]
-
مدیریت دانش
شناسایی شاخصهای مدل مفهومی ممیزی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 205-225]
-
مرور نظاممند
شناسایی ظرفیت کتابخانههای عمومی با محوریت ایجاد سرمایه اجتماعی: مرور نظاممند [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 143-161]
-
مسئولیت اجتماعی
تأثیر سرمایه اجتماعی کتابداران بر وفاداری اعضا با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی کتابخانههای عمومی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 24-43]
-
معماری مدیریت دانش
اولویتبندی معماری مدیریت دانش خدمات الکترونیک برای کسبوکار در کتابخانههای دیجیتالی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 135-152]
-
ممیزی دانش
شناسایی شاخصهای مدل مفهومی ممیزی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 205-225]
-
منابع مرجع
ویژگیها و نقش منبع مرجع راهنماهای گردشگری چاپی و الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 153-173]
ن
-
نظام اطلاعاتی
پیادهسازی مدل بازیابی خبرگان با استفاده از روش تحلیل معنای نهان و گراف زماندار [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 226-245]
-
نظام پاداش
تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آنها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 174-196]
-
نظریه دادهبنیاد
بهبود بهرهوری مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی: نظریه دادهبنیاد [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 50-67]
-
نگرش به اشتراک دانش
تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آنها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 174-196]
-
نهاد کتابخانههای عمومی کشور
ارائه الگوی استقرار مدیریت دانش در نهاد کتابخانههای عمومی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 162-185]
-
نوموفوبیا
تأثیر اطلاعدرمانی بر نوموفوبیا در دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 114-134]
-
نیاز اطلاعاتی کاربران
ویژگیها و نقش منبع مرجع راهنماهای گردشگری چاپی و الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 153-173]
و
-
وبسایت نشریات علمی
بررسی کاربردپذیری وبسایتهای نشریات تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانششناسی بر اساس مدل نیلسن [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 44-61]
-
وفاداری اعضا
تأثیر سرمایه اجتماعی کتابداران بر وفاداری اعضا با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی کتابخانههای عمومی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 24-43]
ه
-
هستینگاشت قرآن
روشهای یادگیری خودکار هستینگاشتها در حوزۀ مفاهیم قرآنی: مطالعۀ مروری دامنهای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 27-49]
-
هنجارهای ذهنی
تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آنها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئتعلمی دانشگاههای غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 174-196]
ی
-
یادگیری خودکار هستینگاشت
روشهای یادگیری خودکار هستینگاشتها در حوزۀ مفاهیم قرآنی: مطالعۀ مروری دامنهای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 27-49]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد