نمایه کلیدواژه ها

ا

  • از دست‌رفت دانش از دست‌رفت دانش: دلایل، پیامدها، اندازه‌گیری و راهکارها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]
  • اضطراب ارائه مدل مدیریت اضطراب اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه تبریز با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 131-150]
  • اضطراب اطلاعاتی ارائه مدل مدیریت اضطراب اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه تبریز با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 131-150]
  • اطلاعات ارائه مدل مدیریت اضطراب اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه تبریز با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 131-150]
  • افراد هوشمند واکاوی ابعاد و مولفه‌های اصلی در طراحی و پیاده‌سازی کتابخانه‌های هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
  • امکان‌سنجی امکان سنجی استقرار سامانه پایش رضایت‌مندی کاربران در سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از دیدگاه کتابداران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 223-244]
  • ایران‌اگری‌اونت طراحی هستان‌نگار دانش بومی کشاورزی ایران با تأکید بر بازیابی ویدئو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-176]

پ

  • پذیرش فناوری" بررسی تاثیر سواد دیجیتال بر یادگیری الکترونیکی کتابداران دانشگاه پیام نور با نقش واسطه ای پذیرش فناوری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-110]
  • پیچیدگی بصری پیشنهاد چارچوب مفهومی برای زیبایی‌شناسی یک وب‌سایت با بهره‌گیری از رویکردهای فراترکیب و آنتروپی شانون بر پایه نظریه لایب‌نیتس [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 29-66]

ت

  • تجربه زیبایی‌شناختی پیشنهاد چارچوب مفهومی برای زیبایی‌شناسی یک وب‌سایت با بهره‌گیری از رویکردهای فراترکیب و آنتروپی شانون بر پایه نظریه لایب‌نیتس [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 29-66]
  • تحصیلات تکمیلی" ویژگی‌های دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظام‌مند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان براساس ویژگی‌های سنی مخاطب [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 265-288]
  • تعامل انسان و رایانه پیشنهاد چارچوب مفهومی برای زیبایی‌شناسی یک وب‌سایت با بهره‌گیری از رویکردهای فراترکیب و آنتروپی شانون بر پایه نظریه لایب‌نیتس [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 29-66]

چ

  • چالش‌ها و راهکارها چالشها و راهکارهای استفاده دانش آموزان از موتور جستجوی پارسی جو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 111-130]

ح

  • حفظ دانش از دست‌رفت دانش: دلایل، پیامدها، اندازه‌گیری و راهکارها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]
  • حکمرانی و مدیریت هوشمند واکاوی ابعاد و مولفه‌های اصلی در طراحی و پیاده‌سازی کتابخانه‌های هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]

خ

  • خدمات هوشمند واکاوی ابعاد و مولفه‌های اصلی در طراحی و پیاده‌سازی کتابخانه‌های هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]

د

  • دانش‌آموزان چالشها و راهکارهای استفاده دانش آموزان از موتور جستجوی پارسی جو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 111-130]
  • دانش بومی طراحی هستان‌نگار دانش بومی کشاورزی ایران با تأکید بر بازیابی ویدئو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-176]
  • دانشجویان کاربردها و مزایای بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی علمی در میان دانشجویان شهر خرم آباد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 245-264]
  • دانشجویان دکتری" ویژگی‌های دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظام‌مند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
  • دانشگاه کاربردها و مزایای بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی علمی در میان دانشجویان شهر خرم آباد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 245-264]
  • دوره دکتری" ویژگی‌های دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظام‌مند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]

ر

  • رضایتمندی کاربران امکان سنجی استقرار سامانه پایش رضایت‌مندی کاربران در سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از دیدگاه کتابداران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 223-244]
  • روی انسانی" ویژگی‌های دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظام‌مند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]

ز

  • زبان‌شناسی کاربردی تحلیل محتوای منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان براساس ویژگی‌های سنی مخاطب [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 265-288]
  • زیبایی‌شناسی محاسباتی پیشنهاد چارچوب مفهومی برای زیبایی‌شناسی یک وب‌سایت با بهره‌گیری از رویکردهای فراترکیب و آنتروپی شانون بر پایه نظریه لایب‌نیتس [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 29-66]

س

  • سامانه پایش رضایت کاربر امکان سنجی استقرار سامانه پایش رضایت‌مندی کاربران در سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از دیدگاه کتابداران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 223-244]
  • سواد دیجیتال" بررسی تاثیر سواد دیجیتال بر یادگیری الکترونیکی کتابداران دانشگاه پیام نور با نقش واسطه ای پذیرش فناوری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-110]
  • سیاسی واکاوی ابعاد و مولفه‌های اصلی در طراحی و پیاده‌سازی کتابخانه‌های هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]

ش

  • شبکه‌‌های اجتماعی علمی کاربردها و مزایای بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی علمی در میان دانشجویان شهر خرم آباد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 245-264]
  • شهر خرم‌آباد کاربردها و مزایای بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی علمی در میان دانشجویان شهر خرم آباد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 245-264]
  • شیوه‌های اندازه‌گیری از دست‌رفت دانش: دلایل، پیامدها، اندازه‌گیری و راهکارها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]

ط

  • طراحی وبسایت پیشنهاد چارچوب مفهومی برای زیبایی‌شناسی یک وب‌سایت با بهره‌گیری از رویکردهای فراترکیب و آنتروپی شانون بر پایه نظریه لایب‌نیتس [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 29-66]

ف

  • فناوری هوشمند واکاوی ابعاد و مولفه‌های اصلی در طراحی و پیاده‌سازی کتابخانه‌های هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]

ک

  • کتابخانه آستان قدس امکان سنجی استقرار سامانه پایش رضایت‌مندی کاربران در سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از دیدگاه کتابداران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 223-244]
  • کتابخانه هوشمند واکاوی ابعاد و مولفه‌های اصلی در طراحی و پیاده‌سازی کتابخانه‌های هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
  • کتابداران دانشگاه پیام نور" بررسی تاثیر سواد دیجیتال بر یادگیری الکترونیکی کتابداران دانشگاه پیام نور با نقش واسطه ای پذیرش فناوری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-110]
  • کشاورزی ایران طراحی هستان‌نگار دانش بومی کشاورزی ایران با تأکید بر بازیابی ویدئو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-176]

گ

  • گردش کار از دست‌رفت دانش: دلایل، پیامدها، اندازه‌گیری و راهکارها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]

م

  • مسائل حقوقی اخلاقی -اجتماعی فرهنگی واکاوی ابعاد و مولفه‌های اصلی در طراحی و پیاده‌سازی کتابخانه‌های هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
  • مطالعه نظام‌مند" ویژگی‌های دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظام‌مند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
  • مکان هوشمند واکاوی ابعاد و مولفه‌های اصلی در طراحی و پیاده‌سازی کتابخانه‌های هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
  • منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان تحلیل محتوای منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان براساس ویژگی‌های سنی مخاطب [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 265-288]
  • منابع هوشمند واکاوی ابعاد و مولفه‌های اصلی در طراحی و پیاده‌سازی کتابخانه‌های هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
  • موتور جستجوی ایرانی چالشها و راهکارهای استفاده دانش آموزان از موتور جستجوی پارسی جو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 111-130]
  • موتور جستجوی پارسی‌جو چالشها و راهکارهای استفاده دانش آموزان از موتور جستجوی پارسی جو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 111-130]

ن

  • نظریه پردازی داده بنیاد ارائه مدل مدیریت اضطراب اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه تبریز با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 131-150]
  • نوآوری و. خلاقیت واکاوی ابعاد و مولفه‌های اصلی در طراحی و پیاده‌سازی کتابخانه‌های هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
  • نی" ویژگی‌های دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظام‌مند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]

و

  • ویژگی‌های آموزشی" ویژگی‌های دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظام‌مند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
  • ویژگی‌های پژوهشی" ویژگی‌های دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظام‌مند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
  • ویژگی‌های حرفه‌ای" ویژگی‌های دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظام‌مند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
  • ویژگی‌های فردی" ویژگی‌های دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظام‌مند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]

ه

  • ها کاربردها و مزایای بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی علمی در میان دانشجویان شهر خرم آباد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 245-264]
  • هستان‌نگار کشاورزی طراحی هستان‌نگار دانش بومی کشاورزی ایران با تأکید بر بازیابی ویدئو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-176]
  • هستی‌شناسی ویدئو طراحی هستان‌نگار دانش بومی کشاورزی ایران با تأکید بر بازیابی ویدئو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-176]

ی

  • یادگیری الکترونیکی" بررسی تاثیر سواد دیجیتال بر یادگیری الکترونیکی کتابداران دانشگاه پیام نور با نقش واسطه ای پذیرش فناوری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-110]