ا
-
از دسترفت دانش
از دسترفت دانش: دلایل، پیامدها، اندازهگیری و راهکارها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]
-
اضطراب
ارائه مدل مدیریت اضطراب اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه تبریز با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 131-150]
-
اضطراب اطلاعاتی
ارائه مدل مدیریت اضطراب اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه تبریز با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 131-150]
-
اطلاعات
ارائه مدل مدیریت اضطراب اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه تبریز با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 131-150]
-
افراد هوشمند
واکاوی ابعاد و مولفههای اصلی در طراحی و پیادهسازی کتابخانههای هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
-
امکانسنجی
امکان سنجی استقرار سامانه پایش رضایتمندی کاربران در سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از دیدگاه کتابداران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 223-244]
-
ایراناگریاونت
طراحی هستاننگار دانش بومی کشاورزی ایران با تأکید بر بازیابی ویدئو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-176]
پ
-
پذیرش فناوری"
بررسی تاثیر سواد دیجیتال بر یادگیری الکترونیکی کتابداران دانشگاه پیام نور با نقش واسطه ای پذیرش فناوری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-110]
-
پیچیدگی بصری
پیشنهاد چارچوب مفهومی برای زیباییشناسی یک وبسایت با بهرهگیری از رویکردهای فراترکیب و آنتروپی شانون بر پایه نظریه لایبنیتس [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 29-66]
ت
-
تجربه زیباییشناختی
پیشنهاد چارچوب مفهومی برای زیباییشناسی یک وبسایت با بهرهگیری از رویکردهای فراترکیب و آنتروپی شانون بر پایه نظریه لایبنیتس [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 29-66]
-
تحصیلات تکمیلی"
ویژگیهای دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظاممند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان براساس ویژگیهای سنی مخاطب [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 265-288]
-
تعامل انسان و رایانه
پیشنهاد چارچوب مفهومی برای زیباییشناسی یک وبسایت با بهرهگیری از رویکردهای فراترکیب و آنتروپی شانون بر پایه نظریه لایبنیتس [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 29-66]
چ
-
چالشها و راهکارها
چالشها و راهکارهای استفاده دانش آموزان از موتور جستجوی پارسی جو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 111-130]
ح
-
حفظ دانش
از دسترفت دانش: دلایل، پیامدها، اندازهگیری و راهکارها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]
-
حکمرانی و مدیریت هوشمند
واکاوی ابعاد و مولفههای اصلی در طراحی و پیادهسازی کتابخانههای هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
خ
-
خدمات هوشمند
واکاوی ابعاد و مولفههای اصلی در طراحی و پیادهسازی کتابخانههای هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
د
-
دانشآموزان
چالشها و راهکارهای استفاده دانش آموزان از موتور جستجوی پارسی جو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 111-130]
-
دانش بومی
طراحی هستاننگار دانش بومی کشاورزی ایران با تأکید بر بازیابی ویدئو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-176]
-
دانشجویان
کاربردها و مزایای بهرهگیری از شبکههای اجتماعی علمی در میان دانشجویان شهر خرم آباد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 245-264]
-
دانشجویان دکتری"
ویژگیهای دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظاممند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
-
دانشگاه
کاربردها و مزایای بهرهگیری از شبکههای اجتماعی علمی در میان دانشجویان شهر خرم آباد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 245-264]
-
دوره دکتری"
ویژگیهای دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظاممند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
ر
-
رضایتمندی کاربران
امکان سنجی استقرار سامانه پایش رضایتمندی کاربران در سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از دیدگاه کتابداران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 223-244]
-
روی انسانی"
ویژگیهای دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظاممند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
ز
-
زبانشناسی کاربردی
تحلیل محتوای منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان براساس ویژگیهای سنی مخاطب [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 265-288]
-
زیباییشناسی محاسباتی
پیشنهاد چارچوب مفهومی برای زیباییشناسی یک وبسایت با بهرهگیری از رویکردهای فراترکیب و آنتروپی شانون بر پایه نظریه لایبنیتس [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 29-66]
س
-
سامانه پایش رضایت کاربر
امکان سنجی استقرار سامانه پایش رضایتمندی کاربران در سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از دیدگاه کتابداران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 223-244]
-
سواد دیجیتال"
بررسی تاثیر سواد دیجیتال بر یادگیری الکترونیکی کتابداران دانشگاه پیام نور با نقش واسطه ای پذیرش فناوری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-110]
-
سیاسی
واکاوی ابعاد و مولفههای اصلی در طراحی و پیادهسازی کتابخانههای هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
ش
-
شبکههای اجتماعی علمی
کاربردها و مزایای بهرهگیری از شبکههای اجتماعی علمی در میان دانشجویان شهر خرم آباد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 245-264]
-
شهر خرمآباد
کاربردها و مزایای بهرهگیری از شبکههای اجتماعی علمی در میان دانشجویان شهر خرم آباد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 245-264]
-
شیوههای اندازهگیری
از دسترفت دانش: دلایل، پیامدها، اندازهگیری و راهکارها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]
ط
-
طراحی وبسایت
پیشنهاد چارچوب مفهومی برای زیباییشناسی یک وبسایت با بهرهگیری از رویکردهای فراترکیب و آنتروپی شانون بر پایه نظریه لایبنیتس [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 29-66]
ف
-
فناوری هوشمند
واکاوی ابعاد و مولفههای اصلی در طراحی و پیادهسازی کتابخانههای هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
ک
-
کتابخانه آستان قدس
امکان سنجی استقرار سامانه پایش رضایتمندی کاربران در سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از دیدگاه کتابداران [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 223-244]
-
کتابخانه هوشمند
واکاوی ابعاد و مولفههای اصلی در طراحی و پیادهسازی کتابخانههای هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
-
کتابداران دانشگاه پیام نور"
بررسی تاثیر سواد دیجیتال بر یادگیری الکترونیکی کتابداران دانشگاه پیام نور با نقش واسطه ای پذیرش فناوری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-110]
-
کشاورزی ایران
طراحی هستاننگار دانش بومی کشاورزی ایران با تأکید بر بازیابی ویدئو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-176]
گ
-
گردش کار
از دسترفت دانش: دلایل، پیامدها، اندازهگیری و راهکارها [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 67-90]
م
-
مسائل حقوقی اخلاقی -اجتماعی فرهنگی
واکاوی ابعاد و مولفههای اصلی در طراحی و پیادهسازی کتابخانههای هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
-
مطالعه نظاممند"
ویژگیهای دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظاممند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
-
مکان هوشمند
واکاوی ابعاد و مولفههای اصلی در طراحی و پیادهسازی کتابخانههای هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
-
منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان
تحلیل محتوای منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان براساس ویژگیهای سنی مخاطب [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 265-288]
-
منابع هوشمند
واکاوی ابعاد و مولفههای اصلی در طراحی و پیادهسازی کتابخانههای هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
-
موتور جستجوی ایرانی
چالشها و راهکارهای استفاده دانش آموزان از موتور جستجوی پارسی جو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 111-130]
-
موتور جستجوی پارسیجو
چالشها و راهکارهای استفاده دانش آموزان از موتور جستجوی پارسی جو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 111-130]
ن
-
نظریه پردازی داده بنیاد
ارائه مدل مدیریت اضطراب اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه تبریز با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 131-150]
-
نوآوری و. خلاقیت
واکاوی ابعاد و مولفههای اصلی در طراحی و پیادهسازی کتابخانههای هوشمند [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 5-28]
-
نی"
ویژگیهای دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظاممند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
و
-
ویژگیهای آموزشی"
ویژگیهای دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظاممند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
-
ویژگیهای پژوهشی"
ویژگیهای دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظاممند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
-
ویژگیهای حرفهای"
ویژگیهای دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظاممند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
-
ویژگیهای فردی"
ویژگیهای دانشجویان دکتری: یک مطالعه نظاممند بر اساس مدل کیچینهام و چارتر [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 177-200]
ه
-
ها
کاربردها و مزایای بهرهگیری از شبکههای اجتماعی علمی در میان دانشجویان شهر خرم آباد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 245-264]
-
هستاننگار کشاورزی
طراحی هستاننگار دانش بومی کشاورزی ایران با تأکید بر بازیابی ویدئو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-176]
-
هستیشناسی ویدئو
طراحی هستاننگار دانش بومی کشاورزی ایران با تأکید بر بازیابی ویدئو [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 151-176]
ی
-
یادگیری الکترونیکی"
بررسی تاثیر سواد دیجیتال بر یادگیری الکترونیکی کتابداران دانشگاه پیام نور با نقش واسطه ای پذیرش فناوری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 91-110]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد