آ
-
آموزش عالی
بررسی مقایس های دروندادها و بروندادهای جریان اطلاعات در پژوهشکد ههای آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
آموزش و بالندگی
رابطه اقدامات منابع انسانی و میزان اجرای مدیریت دانش در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 1، 1391]
ا
-
ابرداده
بررسی تغییرات عملکرد دو موتور کاوش عمومی یاهو و گوگل از نظر پوشش کمی- زمانی نمای هسازی و توجه به عناصر ابرداد هایدر رتبه بندی صفحه های وب [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
ابرنشان ههای اچ تی ام ال
بررسی تغییرات عملکرد دو موتور کاوش عمومی یاهو و گوگل از نظر پوشش کمی- زمانی نمای هسازی و توجه به عناصر ابرداد هایدر رتبه بندی صفحه های وب [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
ارتباط با مراجعهکننده
پیششرطها و پیامدهای وفاداری مراجعان کتابخانهها : طراحی الگوی وفاداری مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
ارزیابی عملکرد
بررسی نقش فاوا بر بهبود عملکرد سازمانی کتابخان ههای دانشگاهی دولتی شهر اصفهان (BSC) با استفاده از کارت امتیازی متوا [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
استفادهپذیری نظام مدیریت اطلاعات
بررسی نگرش اعضاء هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد درباره بهره گیری از مخزن سازمانی آن دانشگاه [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
اقدامات منابع انسانی
رابطه اقدامات منابع انسانی و میزان اجرای مدیریت دانش در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
الگوی وفاداری
پیششرطها و پیامدهای وفاداری مراجعان کتابخانهها : طراحی الگوی وفاداری مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
اندا مواره اجتماعی
از الهه گایا تا نقطه امگا: نظریه های مطرح در زمینه یکپارچگی اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1391]
ب
-
بازیابی اطلاعات
بررسی تغییرات عملکرد دو موتور کاوش عمومی یاهو و گوگل از نظر پوشش کمی- زمانی نمای هسازی و توجه به عناصر ابرداد هایدر رتبه بندی صفحه های وب [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
برونداد
بررسی مقایس های دروندادها و بروندادهای جریان اطلاعات در پژوهشکد ههای آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
بسط جستجو
تحلیل بسط عبار تهای جستجوی موضوعی دانشجویان، الگوهای بسط و همخوانی آ نها با سرعنوا نهای موضوعی فارسی در فهرست رایان های [دوره 2، شماره 1، 1391]
پ
-
پایگاه اطلاعاتی منبع
بررسی طرحهای فرادادهای منابع دیجیتال تصویری، صوتی و ویدئویی و شناسایی طرح مناسب [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
پردازش اطلاعات
بررسی مقایس های دروندادها و بروندادهای جریان اطلاعات در پژوهشکد ههای آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1391]
ت
-
تحرک کارکنان
رابطه اقدامات منابع انسانی و میزان اجرای مدیریت دانش در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
تحقیقات و فناوری
ارزشیابی کاربردپذیری وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگا ههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دید کاربران [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
تحلیل شبکه اجتماعی
بررسی سنجه مرکزیت در شبکه همنویسندگی مقالات مجلاتعلم اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
تحلیل محتوا
تحلیل بسط عبار تهای جستجوی موضوعی دانشجویان، الگوهای بسط و همخوانی آ نها با سرعنوا نهای موضوعی فارسی در فهرست رایان های [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
تغییرات عملکرد
بررسی تغییرات عملکرد دو موتور کاوش عمومی یاهو و گوگل از نظر پوشش کمی- زمانی نمای هسازی و توجه به عناصر ابرداد هایدر رتبه بندی صفحه های وب [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
تغییر نام رشته کتابداری
تغییر نام رشته کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 2، شماره 1، 1391]
ج
-
جریان اطلاعات
بررسی مقایس های دروندادها و بروندادهای جریان اطلاعات در پژوهشکد ههای آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
جستجوی موضوعی
تحلیل بسط عبار تهای جستجوی موضوعی دانشجویان، الگوهای بسط و همخوانی آ نها با سرعنوا نهای موضوعی فارسی در فهرست رایان های [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
جغرافیای سیاسی اطلاعات
جغرافیای سیاسی، جهانیشدن و جریان اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
جهان محوری
جغرافیای سیاسی، جهانیشدن و جریان اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
جهانی شدن
جغرافیای سیاسی، جهانیشدن و جریان اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
جو سازمانی
تأثیر جو سازمانی بر خلاقیت کارکنان: مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1391]
خ
-
خدمات کتابخانههای عمومی
ترمیم شکاف دیجیتالی با گسترش خدمات آموزشی و فرهنگی در کتابخان ههای عمومی [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
خلاقیت
بررسی عوامل مؤثر در خلاقیت و نوآوری کتابداران دانشگاهی اصفهان از دیدگاه آنان [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
خلاقیت
تأثیر جو سازمانی بر خلاقیت کارکنان: مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1391]
د
-
دابلین کور
بررسی تغییرات عملکرد دو موتور کاوش عمومی یاهو و گوگل از نظر پوشش کمی- زمانی نمای هسازی و توجه به عناصر ابرداد هایدر رتبه بندی صفحه های وب [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
دانشجویان
نیاز به شناخت و تأثیر آن بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
مطالعه میزان اضطراب اطلاع یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: مطالعه موردی دانشجویان ایرانی در کشور مالزی [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
دانشگاه آزاد اسلامی؛ نظریه اشاعه نوآوری راجرز
پیشبینهای مؤثر در پذیرش پایگاههای اطلاعاتی پیوسته توسط اعضای هیئت علمی [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
دانشگاه فردوسی مشهد
رابطه اقدامات منابع انسانی و میزان اجرای مدیریت دانش در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
دانشگا ههای ایران
ارزشیابی کاربردپذیری وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگا ههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دید کاربران [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
درونداد
بررسی مقایس های دروندادها و بروندادهای جریان اطلاعات در پژوهشکد ههای آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
دسترس پذیری صفح ههای وب
بررسی تغییرات عملکرد دو موتور کاوش عمومی یاهو و گوگل از نظر پوشش کمی- زمانی نمای هسازی و توجه به عناصر ابرداد هایدر رتبه بندی صفحه های وب [دوره 2، شماره 1، 1391]
ذ
-
ذهن سپهر
از الهه گایا تا نقطه امگا: نظریه های مطرح در زمینه یکپارچگی اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1391]
ر
-
رتب هبندی نتایج کاوش
بررسی تغییرات عملکرد دو موتور کاوش عمومی یاهو و گوگل از نظر پوشش کمی- زمانی نمای هسازی و توجه به عناصر ابرداد هایدر رتبه بندی صفحه های وب [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
رفتار اطلاعاتی
نیاز به شناخت و تأثیر آن بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
رویتپذیری
بررسی اثر میزان توسعهیافتگی کشورها بر رویتپذیری مقالات همتالیفی [دوره 2، شماره 2، 1391]
س
-
سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران
تأثیر جو سازمانی بر خلاقیت کارکنان: مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
سازمان یادگیرنده
بررسی میزان کاربست مولفههای سازمان یادگیرنده در کتابخانههای دانشگاهی شهرهای اصفهان و کرمان [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
ساعد
بررسی نگرش اعضاء هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد درباره بهره گیری از مخزن سازمانی آن دانشگاه [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
سبک شناختی تحلیلی
بررسی میزان استفاده از عناصر منبع(عنوان، چکیده، کلیدواژه و متن کامل) در فرایند گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کلگرا- تحلیلی رایدینگ [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
سبک شناختی کلگرا
بررسی میزان استفاده از عناصر منبع(عنوان، چکیده، کلیدواژه و متن کامل) در فرایند گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کلگرا- تحلیلی رایدینگ [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
سرزمین محوری
جغرافیای سیاسی، جهانیشدن و جریان اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
سرعنوا نهای موضوعی فارسی
تحلیل بسط عبار تهای جستجوی موضوعی دانشجویان، الگوهای بسط و همخوانی آ نها با سرعنوا نهای موضوعی فارسی در فهرست رایان های [دوره 2، شماره 1، 1391]
ش
-
شبکه همنویسندگی
بررسی سنجه مرکزیت در شبکه همنویسندگی مقالات مجلاتعلم اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
شکاف دیجیتالی
ترمیم شکاف دیجیتالی با گسترش خدمات آموزشی و فرهنگی در کتابخان ههای عمومی [دوره 2، شماره 1، 1391]
ط
-
طرح فرادادهای
بررسی طرحهای فرادادهای منابع دیجیتال تصویری، صوتی و ویدئویی و شناسایی طرح مناسب [دوره 2، شماره 2، 1391]
ع
-
عناصر منبع
بررسی میزان استفاده از عناصر منبع(عنوان، چکیده، کلیدواژه و متن کامل) در فرایند گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کلگرا- تحلیلی رایدینگ [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
عوامل سازمانی
بررسی عوامل مؤثر در خلاقیت و نوآوری کتابداران دانشگاهی اصفهان از دیدگاه آنان [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
عوامل فردی
بررسی عوامل مؤثر در خلاقیت و نوآوری کتابداران دانشگاهی اصفهان از دیدگاه آنان [دوره 2، شماره 1، 1391]
ف
-
فرآیند اطلاع یابی
مطالعه میزان اضطراب اطلاع یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: مطالعه موردی دانشجویان ایرانی در کشور مالزی [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
فراداده
بررسی طرحهای فرادادهای منابع دیجیتال تصویری، صوتی و ویدئویی و شناسایی طرح مناسب [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)
بررسی نقش فاوا بر بهبود عملکرد سازمانی کتابخان ههای دانشگاهی دولتی شهر اصفهان (BSC) با استفاده از کارت امتیازی متوا [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
فهرس تهای رایانه ای
تحلیل بسط عبار تهای جستجوی موضوعی دانشجویان، الگوهای بسط و همخوانی آ نها با سرعنوا نهای موضوعی فارسی در فهرست رایان های [دوره 2، شماره 1، 1391]
ق
-
قصد مراجعه مجدد
پیششرطها و پیامدهای وفاداری مراجعان کتابخانهها : طراحی الگوی وفاداری مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
قضاوت ربط
بررسی میزان استفاده از عناصر منبع(عنوان، چکیده، کلیدواژه و متن کامل) در فرایند گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کلگرا- تحلیلی رایدینگ [دوره 2، شماره 2، 1391]
ک
-
کاربردپذیری وب سایت
ارزشیابی کاربردپذیری وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگا ههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دید کاربران [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
کارت امتیازی متوازن
بررسی نقش فاوا بر بهبود عملکرد سازمانی کتابخان ههای دانشگاهی دولتی شهر اصفهان (BSC) با استفاده از کارت امتیازی متوا [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
کتابخانه آستان قدس رضوی
پیششرطها و پیامدهای وفاداری مراجعان کتابخانهها : طراحی الگوی وفاداری مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
کتابخان ههای دانشگاهی دولتی شهر اصفهان alighotbi2009@gmail.com
بررسی نقش فاوا بر بهبود عملکرد سازمانی کتابخان ههای دانشگاهی دولتی شهر اصفهان (BSC) با استفاده از کارت امتیازی متوا [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
کتابخانههای عمومی
ترمیم شکاف دیجیتالی با گسترش خدمات آموزشی و فرهنگی در کتابخان ههای عمومی [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
کتابداران
بررسی میزان کاربست مولفههای سازمان یادگیرنده در کتابخانههای دانشگاهی شهرهای اصفهان و کرمان [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
کتابداران دانشگاهی
بررسی عوامل مؤثر در خلاقیت و نوآوری کتابداران دانشگاهی اصفهان از دیدگاه آنان [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
کتاب غیردرسی
شناسایی کتاب های مناسب غیردرسی همخوان با کتاب های درسی علوم تجربی و تعلیمات اجتماعی مقطع دبستان (راهبردی برای تدریس معلمان و مجموع هسازی در کتابخان ههای آموزشگاهی ) [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
کتاب مناسب
شناسایی کتاب های مناسب غیردرسی همخوان با کتاب های درسی علوم تجربی و تعلیمات اجتماعی مقطع دبستان (راهبردی برای تدریس معلمان و مجموع هسازی در کتابخان ههای آموزشگاهی ) [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
کتا بهای تعلیمات اجتماعی دبستان
شناسایی کتاب های مناسب غیردرسی همخوان با کتاب های درسی علوم تجربی و تعلیمات اجتماعی مقطع دبستان (راهبردی برای تدریس معلمان و مجموع هسازی در کتابخان ههای آموزشگاهی ) [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
کتاب های علوم تجربی دبستان
شناسایی کتاب های مناسب غیردرسی همخوان با کتاب های درسی علوم تجربی و تعلیمات اجتماعی مقطع دبستان (راهبردی برای تدریس معلمان و مجموع هسازی در کتابخان ههای آموزشگاهی ) [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
کرمان
بررسی میزان کاربست مولفههای سازمان یادگیرنده در کتابخانههای دانشگاهی شهرهای اصفهان و کرمان [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
کیفیت درک شده
پیششرطها و پیامدهای وفاداری مراجعان کتابخانهها : طراحی الگوی وفاداری مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 2، 1391]
گ
-
گایا
از الهه گایا تا نقطه امگا: نظریه های مطرح در زمینه یکپارچگی اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1391]
ل
-
لامکانی
از الهه گایا تا نقطه امگا: نظریه های مطرح در زمینه یکپارچگی اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1391]
م
-
مخزن سازمانی دانشگاه فردوسی مشهد
بررسی نگرش اعضاء هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد درباره بهره گیری از مخزن سازمانی آن دانشگاه [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
مدیریت دانش
رابطه اقدامات منابع انسانی و میزان اجرای مدیریت دانش در دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
مراکز تحقیقاتی
بررسی مقایس های دروندادها و بروندادهای جریان اطلاعات در پژوهشکد ههای آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
مرکزیت
بررسی سنجه مرکزیت در شبکه همنویسندگی مقالات مجلاتعلم اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
مغز جهانی
از الهه گایا تا نقطه امگا: نظریه های مطرح در زمینه یکپارچگی اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
مقیاس سنجش اضطراب اطلاع یابی
مطالعه میزان اضطراب اطلاع یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: مطالعه موردی دانشجویان ایرانی در کشور مالزی [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
منابع دیجیتال
بررسی طرحهای فرادادهای منابع دیجیتال تصویری، صوتی و ویدئویی و شناسایی طرح مناسب [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
مهارتهای سواد اطلاعاتی
ترمیم شکاف دیجیتالی با گسترش خدمات آموزشی و فرهنگی در کتابخان ههای عمومی [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
موتورهای کاوش عمومی
بررسی تغییرات عملکرد دو موتور کاوش عمومی یاهو و گوگل از نظر پوشش کمی- زمانی نمای هسازی و توجه به عناصر ابرداد هایدر رتبه بندی صفحه های وب [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
موسسه اطلاعات علمی( ISI)
بررسی اثر میزان توسعهیافتگی کشورها بر رویتپذیری مقالات همتالیفی [دوره 2، شماره 2، 1391]
ن
-
نظام اطلاعات علمی دانشگاه فردوسی مشهد
بررسی نگرش اعضاء هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد درباره بهره گیری از مخزن سازمانی آن دانشگاه [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
نظام عمومی
از الهه گایا تا نقطه امگا: نظریه های مطرح در زمینه یکپارچگی اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
نظام مدیریت اطلاعات
بررسی نگرش اعضاء هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد درباره بهره گیری از مخزن سازمانی آن دانشگاه [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
نظریه تحلیل سبک شناختی رایدینگ
بررسی میزان استفاده از عناصر منبع(عنوان، چکیده، کلیدواژه و متن کامل) در فرایند گزینش و ارزیابی منابع اطلاعاتی از رویکرد نظریه سبک شناختی کلگرا- تحلیلی رایدینگ [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
نوآوری
بررسی عوامل مؤثر در خلاقیت و نوآوری کتابداران دانشگاهی اصفهان از دیدگاه آنان [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
نیاز به شناخت
نیاز به شناخت و تأثیر آن بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1391]
و
-
وبسایت کتابخانه مرکزی دانشگاهها
ارزشیابی کاربردپذیری وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگا ههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دید کاربران [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
وزارت علوم
ارزشیابی کاربردپذیری وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگا ههای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دید کاربران [دوره 2، شماره 1، 1391]
ه
-
همتالیفی
بررسی اثر میزان توسعهیافتگی کشورها بر رویتپذیری مقالات همتالیفی [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
همخوانی واژگانی
تحلیل بسط عبار تهای جستجوی موضوعی دانشجویان، الگوهای بسط و همخوانی آ نها با سرعنوا نهای موضوعی فارسی در فهرست رایان های [دوره 2، شماره 1، 1391]
-
همنویسندگی
بررسی سنجه مرکزیت در شبکه همنویسندگی مقالات مجلاتعلم اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1391]
-
هوش مجتمع
از الهه گایا تا نقطه امگا: نظریه های مطرح در زمینه یکپارچگی اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1391]
ی
-
یکپارچگی
از الهه گایا تا نقطه امگا: نظریه های مطرح در زمینه یکپارچگی اطلاعات [دوره 2، شماره 1، 1391]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد