ابرامی، هوشنگ. (1378). شناختی از دانششناسی (علوم کتابداری و دانشرسانی). به کوشش رحمتالله فتاحی. تهران: زوار.
                                                                                                                اشتهار، نرگس. (1387). بررسی و ارزیابی نحوه مجموعهسازی منابع در کتابخانه مرکزی و کتابخانههای اقماری آستان قدس رضوی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی. دانشگاه الزهرا.
                                                                                                                                                                                                                                افشار، ابراهیم (1385). مدیریت مجموعه. دائرهالمعارف کتابداری و اطلاعرسانی. بازیابی 7 اسفند 1396، از:
                                                                                                                                                                                                                                اقاربپرست، مریم (1390). بررسی عوامل مؤثر بر بهبود مجموعهسازی منابع الکترونیکی از دیدگاه کتابداران و کارکنان کتابخانههای دانشگاهی شهر اصفهان. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور واحد خراسان رضوی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی.
                                                                                                                بیگدلی، زاهد و کوهی رستمی، منصور (1388). خطمشیهای مجموعهسازی کتابخانههای مرکزی دانشگاههای کشور. 
مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 21، 2 (پیاپی 2)، 159 – 146. بازیابی 28 بهمن 1396، از: 
http://nastinfo.nlai.ir/article_224.html
پیمانی، حمید (1390). بررسی چگونگی تدوین خطمشی مجموعهسازی در دانشگاههای ایران: مطالعه موردی دانشگاه تهران. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهران.
                                                                                                                رحمانی، سمانه، عباسی، زهره و صنعتجو، اعظم (1393). واکاوی مؤلفههای اساسی خطمشی مجموعهسازی و مدیریت مجموعه مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد. 
پژوهشنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 6(1)، 321-340. DOI: 
10.22067/RIIS.V6I1.41634
سلطانی، پوری (1378). خدمات فنی. تهران: کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران.
                                                                                                                سینایی، علی (1376). مجموعهسازی در کتابخانهها. سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها: (سمت).
                                                                                                                                                                                                                                شیخیهونجانی، مهدیه (1394). آسیبشناسی مجموعهسازی کتابخانه دانشگاه اصفهان با توجه به نظر کاربران. پایاننامه کارشناسی ارشد گروه علم اطلاعات و دانششناسی. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه خوارزمی.
                                                                                                                کرسول، جان دبلیو و کلارک، ویکی پلانو (1390). روشهای پژوهش ترکیبی. ترجمه علیرضا کیامنش. تهران: آییژ.
                                                                                                                محسنی، حمید (1387). مجموعهسازی و خدمات تحویل مدرک. تهران: نشر کتابدار.
                                                                                                                معرفزاده عبدالحمید و مهدیفر، امین (1390). مقایسهی فرایند مجموعهگستری کتابخانههای دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، بهمنظور ارائه الگوی مناسب مجموعهگستری در کتابخانههای مذکور. 
مدیریت اطلاعات سلامت، 8، 4 (پیاپی 20)، 512-523. بازیابی 19 بهمن 1396، از: 
https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=151324
میرزایی، خلیل (1395). کیفی پژوهی پژوهش، پژوهشگری و پژوهشنامهنویسی. تهران: فوژان.
                                                                                                                Chaputula, A. H., & Kanyundo, A. J. (2014). Collection development policy: How its absence has affected collection development practices at Mzuzu University Library. 
Journal of Librarianship and Information Science, 46(4), 317–325. 
https://doi.org/10.1177/0961000614531005
 
                			
Send comment about this article