الهی، مجید؛ یعقوبی، رؤیا (1390). معرفی ابزارهای بازاریابی سبز و تأثیر آنها بر رفتار خرید مصرفکننده. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 21(65)، 167-186.
بحرینیزاده، منیژه؛ رضایی، بدریه (1395). فراتحلیل و شناسایی عوامل مؤثر بر رفتار تصمیمگیری خرید سبز مصرف-کنندگان. پژوهشهای مدیریت در ایران، 20(2)، 21-48.
بشیر خداپرستی، رامین؛ مهدیخانی، رسول (1395). ارائه مدل بهبود عملکرد اقتصادی براساس استراتژی های بازاریابی سبز با کارکرد حفاظت از محیط زیست (مطالعه موردی شهرداری تهران). مدیریت شهری،42،193-208.
جلیلپور، پیمان (1394). بازاریابی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی ایران: مروری بر متون. فصلنامه نقد کتاب،5(2)، 283-298.
حسینی، میرزا حسن؛ حبیبی، روزبه (1389). بازاریابی سبز پدیده هزاره سوم، نشریه صنعت لاستیک ایران: ویژهنامه بازیافت، 59، 215-223.
حقیقی، محمد؛ خلیل، مریم (1390). بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید سبز مصرف-کنندگان. مدیریت فرهنگ سازمانی، 9(2)، 83-102.
رعنایی کردشولی، حبیب اله؛ االه یاری بوزنجانی، احمد (1391). بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرفکنندگان (مصرفکنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز). فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین،2(1)، 92-168.
زاهدی، شمسالسادات؛ نجفی، غلامعلی (1385). بسط مفهومی توسعه پایدار. فصلنامه مدرس علوم انسانی، 4(10)، 43-76.
صبوری، شهروز (1394). بازاریابی سبز در ایران: پتانسیل-ها و چالشها. تعالی: نشریه تخصصی مدیریت، 3(37)،11-15.
عباسی، جواد؛ عنایتی، غلامرضا؛ رهبری، محسن (1391). بررسی عوامل تاثیر-گذار بر رفتار خرید دانشجویان ایرانی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین). فصلنامه مدیریت،9(27)، 35-49.
قربانی، محبوبه؛ باب الحوائجی، فهیمه؛ نوشین فرد، فاطمه (1396). شاخصهای مدیریت پایدار کتابخانه سبز: پژوهش کیفی. مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 1(28)، 48-67.
محمدیان، محمود؛ ختایی، امیر (1390). رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرفکننده سبز (حامی محیط زیست). نشریه مدیریت بازرگانی،1(3)،143-302.
محمدیان، محمود؛ بخشنده، قاسم (1393). عنوان بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید سبز مصرفکنندگان. فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات و مدیریت (بهبود و تحول)، 75(23)، 39-68.
مطلبی، داریوش (1388). سخن دبیر: کتابخانههای در خدمت توسعه پایدار، کتاب ماه کلیات، (146)، 2-3.
منصوری، نبیاله (1390). آلودگیهای محیط زیست هوا، آب، پسماند، صدا. تهران: آراد کتاب.
ندافی، کاظم؛ نوری، جعفر؛ نبیزاده، رامین (1387). نظام مدیریت سبز در کتابخانه ملی ایران. علوم و تکنولوژی محیط زیست، 10(4)، 262-269.
Chan, R. Y. (2001). Determinants of Chinese consumers' green purchase behavior. Psychology & Marketing, 18(4), 389-413.
Groening, C., Sarkis, J., & Zhu, Q. (2018). Green marketing consumer-level theory review: A compendium of applied theories and further research directions. Journal of Cleaner Production, 172, 1848-1866.
Grant, J. (2008). Green marketing. Strategic direction, 24(6), 25-27.
Hasan, Z., & Ali, N. A. (2017). Modelling the Relationship Between Green Marketing Strategies And Performance Outcomes For Business Sustainability. Proceedings of the Global Conference on Business and Economics Research (GCBER) 2017. 14-15 August 2017, Universiti Putra Malaysia, Malaysia
Hauke, P., & Werner, K. U. (2013). Going green as a marketing tool for libraries: environmentally sustainable management practices.
Kim, H. S. (1995), Consumer response toward apparel products in
advertisements containing environmental claims, (Doctoral dissertation, Lowa
state university.
Kotler, P., & Armstrong, G. (2010). Principles of marketing: Pearson education.
Kraljević, I., & Lukačić, P. (2015). Project Green Library in Croatia.
Manrai, L. A., Manrai, A. K., Lascu, D. N., & Ryans Jr, J. K. (1997). How green‐claim strength and country disposition affect product evaluation and company image. Psychology & Marketing, 14(5), 511-537.
Mostafa, M. M. (2009). Shades of green: A psychographic segmentation of the green consumer in Kuwait using self-organizing maps. Expert Systems with Applications, 36(8), 11030-11038.
Oyelude, A. A., & Alabi, A. O. (2013). Greening: pluses and minuses of Nigerian libraries in promoting environmental sustainability.
Papadas, K. K., Avlonitis, G. J., & Carrigan, M. (2017). Green marketing orientation: Conceptualization, scale development and validation. Journal of Business Research, 80, 236-246.
Suplico, L. T. (2009). IMPACT OF GREEN MARKETING ON THE STUDENTS'PURCHASE DECISION. Journal of International Business Research, 8.
Send comment about this article