اخوانصراف، احمدرضا، آراسته، مجید. (1387). کارآفرینی زنان و فناوری اطلاعات و ارتباطات. ماهنامه کارو جامعه، 96(2)، 48-55.
ادیبحاجباقری، محسن. (1385). روش تحقیق گراندد تئوری. تهران: نشر تبلیغ بشری.
بازرگان هرندی، عباس. (1387). مقدمه ای بر روشهای تحقیق کیفی و آمیخته؛ رویکردهای متداول در علوم رفتاری. تهران: نشر دیدار.
بازرگانهرندی، عباس. (1387). روش تحقیق آمیخته: رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت. دانش مدیریت، 21(81). 19-36.
بهمنی، اکبر و خدایی، اسماعیل. (1390). بررسی تأثیر گرایشهای کارآفرینانه مدیران بر مدیریت دانش در کسبوکارهای کوچک و متوسط. فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، 4 (15)، 47-58.
حریری، نجلا. (1385). اصول و روشهای پژوهش کیفی. تهران: دانشگاه آزاد اسلامی. واحد علوم و تحقیقات.
داناییفر، حسن، الوانی، سیدمهدی و آذر، عادل. (1388). روش شناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع. تهران: انتشارات صفار.
دانایی فرد، حسن و امامی، سید مجتبی. (1386). استراتژیهای پژوهش کیفی: تأملی بر نظریهپردازی دادهبنیاد. اندیشه مدیریت، 1(2)، 69-97
صابری، محمدکریم. (1396). کارآفرینی درعلم اطلاعات و دانششناسی: یک تحلیل عاملی اکتشافی. مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 28(3)، 29-45.
صفرزاده، حسین. و جعفری، محمد سعید.( 1389). بررسی نقش عوامل سه شاخگی مدیریت در استقرار حراج الکترونیک. فصلنامه مدیریت، 8(23)، 51- 70
علیدوستی، سیروس و خسروجردی، محمود. (1391). مبانی اطلافرینی: کارآفرینی با اطلاعات و در اطلاع رسانی. تهران، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران؛ چاپار.
محمدپور، احمد. ( 1389 ). ضد روش: منطق و طرح در روش شناسی کیفی. تهران: جامعه شناسان.
Analoui, F., Moghimi, S. M. & Khanifar, H. (2009). Public Sector Managers and Entrepreneurship in Islamic Republic of Iran. Journal of Management Development. 28(6), 522-532.
Blenker, P., Dreisler, P., Faergeman, H.M. & Kjeldsen, J. (2006). Strategies” in A. Fayolle & H. Klandt (eds.), International entrepreneurship.
Chandler, S. (2007). From entrepreneur to infopreneur: Make money with books, eBooks and information products. New Jersey: John Wiley & Sons.
Coulson-Thomas, C. (2000). The information Entrepreneur, changing requirement for corporate and individual success.Winnersh:3Com Active Business unit.
Dewah, P. & Mutula, S. (2016). Students’ perceptions of the infopreneurship education in the Department of Records and Archives Management at the National University of Science and Technology’, South African Journal of Information Management 18(1), a717. Retrived from http://dx.doi. org/10.4102/sajim.v18i1.717
Du Toit, A. (2000). Teaching infopreneurship: students’ perspectives. ASLIB proceedings, 52(2), 83-90.
Gibb, Alan. (2005). Entrepreneurship and small and medium enterprise development: Guide to a strategic policy review process and guide to the development of a strategic plan. Paris: OECD.
Keat, O.Y., Selvarajah, C. & Meyer, D. (2011). Inclination towards entrepreneurship among university students: An empirical study of Malaysian university students’. International Journal of Business and Social Science, 2(4), 207–220.
Kassean, H., Vanevenhoven, J., Liguori, E. & Winkel, D.E. (2015). Entrepreneurship education: A need for reflection, real-world experience and action. International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 21(5), 690–708.
Lahm, Robert J., Jr, Stowe, Charles R.B. (2011). Infopreneurship: Roots, evolution, and revolution. Seoul: The Dream Catchers Group.
Lincoln, Y. S. & Guba, E. (1985). Naturalistic enquiry. Beverley Hills, CA: Sage.
Ramugondo. L. S. (September, 2010). An Exploratory study of infopreneurship as a job option forLibrary and Information Science students: A literature review. Presented at The 11th DIS Annual Conference. Richards bay, University of Zululand, South Africa.
Weber, R. (2011). Evaluating entrepreneurship education. Wiesbaden: Springer Gabbler.
Weitzen, H. Skip, & Rick Parkhill. (2006). Infopreneurs, Online and Global: Taking the Hottest Business of the ’90s into the 21st Century. USA: John Wiley & Sons.
Send comment about this article