سودانی، منصور (۱۳۹۸). ارزیابی برنامه آموزش مهارتهای زندگی در مدارس متوسطه اهواز بر اساس الگوی ارزیابی سیپ.
مجله دستآوردهای روانشناختی دانشگاه شهید چمران اهواز.۴ (۱) ۱۱۱-۱۳۰ . Doi:
10.22055/PSY.2019.23682.1909
عسگری، اردشیر؛ قنبری، سیروس (۱۳۸۴). بررسی عوامل مؤثر در جذب افراد زیر ۴۰ سال بازمانده از تحصیل در استان همدان. طرح پژوهشی. تهران: دفتر برنامهریزی و مشارکتهای بین بخشی سازمان نهضت سوادآموزی.
عصاره، علیرضا؛ مدرسی سریزدی، آسیهالسادات؛ رضازاده بهادران، حمیدرضا (۱۳۹۳). ارزیابی نحوه اجرای طرح مدارس هوشمند در استان یزد بر اساس الگوی سیپ،
فصلنامه خانواده و پژوهش، ۱۱ (۴)، ۵۵-۳۸. بازیابی شده در تاریخ ۳۱/۵/۱۴۰۰ از
http://qjfr.ir/browse.php?mag_id=6&slc_lang=fa&sid=1
کردنوقابی، رسول؛ مرادی، شهریار؛ دلفان بیانوند، آرزو (۱۳۹۸). عوامل پیشبینی کننده رجعت به بیسوادی در سوادآموختگان دوره سوادآموزی، دوفصلنامه جامعهشناسی آموزشوپرورش، ۱۲ (۱)، ۶۵-۵۴. بازیابی شده در تاریخ 20/04/1400 از: http://www.iase-jrn.ir/issue_6680_6681.html
مکارم، عباس؛ موحد، ترانه؛ سرآبادانی، جواد؛، شاکری، محمدتقی؛ تکتم اسدیان لالیمی؛ اسلامی، ندا (۱۳۹۳). ارزشیابی وضعیت آموزش در بخش سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی دانشکده دندانپزشکی مشهد با کمک الگوی ارزشیابی سیپ.
مجله دانشکده دندانپزشکی مشهد، ۱۳ (۴)، ۳۶۲-۳۴۷. DOI:
10.22038/JMDS.2014.3312
مرعشی، سید منصور؛ و قائدی، یحیی (۱۳۹۵). مبانی و کارکردهای حلقههای کندوکاو. انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
Dalie, S.O. (2001). Students becoming real readers: Literature circles in high school English classes, in Ericson, B.O. (Ed.), Teaching Reading in High School English Classes. Urbana: NCTE, 84-100 Retrieved on 2021/25/6
Daniels, H. (1994). Literature circles: Voice and choice in the student centered classroom. York, Maine: Stenhouse Publishers.
Daniels, H. (2002). Literature circles: Voice and choice in the student-centered classroom. York, ME: Stenhouse
Daniels, H. & Steineke, N. (2004). Mini-Lessons for Literature Circles. Portsmouth: Heinemann.
Harste, J., Short, K. and Burke, C. (1988). Creating Classrooms for Authors: The Reading-Writing Connection. Portsmouth: Heinemann Retrieved on: 2021/25/6
Hill, B.C., Johnson, N.J., & Schlick Noe, K.L. (1995). Literature Circles and Response. Norwood, MA: Christopher-Gordon Publishers, Inc.
Hill, B.C., Schlick Noe, K.L. & Johnson, N.J. (2001). Literature Circles Resource.
Hill, B.C., Schlick Noe, K.L., and King, J.A. (2003). Literature Circles in Middle School: One Teacher's Journey. Norwood, MA: Christopher-Gordon Publishers, Inc.
Jacobs, M (2015), "
Using literature circles to increase reading comprehension and student motivation". Theses and Dissertations. 568.
https://rdw.rowan.edu/etd/568 Retrieved on: 2021/25/6
Keegan, S. & Shrake, K. (1991). Literature study groups: An alternative to ability
Lasway, Rest, B.P. (1992). Barriers to participation of New Literate Adults in the Literacy Program in Tanzania. Toronto: University of Toronto. P: 346.
Muniroh, S. (2010). College Students' Attitudes towards Literature Circle. In B.Y. Cahyono (Ed.), The Teaching of English Language Skills and English Language Components (chapter 8). Malang: State University of Malang Press.
Schlick Noe, K.L. & Johnson, N.J. (1999). Getting Started With Literature Circles. Norwood, MA: Christopher-Gordon Publishers, Inc.
Sai, M &
Hsu, j.y (2007)
Multiple Intelligence Literature Circles: A JFL and an EFL Experience, ERIC Clearinghouse.
Short, K., and Pierce, K.M. (1990). Talking About Books: Creating Literate Communities. Portsmouth: Heinemann.
Stabile, C. (2009). Are Literature Circles an Effective Reading Strategy for Struggling Readers? A Master's Research Paper. Department of Teacher Education. Ohio University, (online)
Vygotsky, L. S. (1978). Mind in society: The development of higher psychological processes. Cambridge, MA: Harvard University Press
Send comment about this article