زنگنه، ثریا (1400). کتابخانههای عمومی و مدیریت بحران: ارائه یک الگو جهت مدیریت بحران کووید-19 (کرونا ویروس).
فصلنامه بازیابی دانش و نظامهای معنایی. بازیابی شده در تاریخ 22/02/1400 از:
https://jks.atu.ac.ir/article_12512.html
طباطبایی، امیر؛ حسنی، پرخیده؛ مرتضوی، حامد؛ طباطباییچهر، محبوبه. (1392). راهبردهایی برای ارتقاء دقت علمی در تحقیقات کیفی. مجله دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، 5(3)، 663-670.
طاهری، ابوالفضل؛ اشرفیریزی، حسن؛ سعیدیزاده، مرضیه (1399). چالشها و اقدامات کتابخانههای عمومی برای بازگشایی و ارائه خدمات در زمان بحران کووید-19: تحلیلی بر راهنماها و اقدامات بینالمللی. مدیریت اطلاعات سلامت، 17(3)، 140-146.
Powers, S.; & James, M.L. (2019). “Service Excellence: Free Return Shipping for All Patrons Who Are Off Campus”. In: Library services for online patrons: a manual for facilitating access, learning, and engagement. Edited by Pitts, J.E.; Bonella, L.; Coleman, J.M., & Wathen, A. California: Libraries Unlimited.
Rafiq, M.; Batool, S. H.; Ali, A. F.; & Ullah, M. (2021). University libraries response to COVID-19 pandemic: A developing country perspective. The Journal of Academic Librarianship, 47(1), 102280.
Temiz, S.; & Salelkar, L. P. (2020). Innovation during crisis: exploring reaction of Swedish university libraries to COVID-19. Digital Library Perspectives.
Walsh, B.; & Rana, H. (2020). Continuity of Academic Library Services during the Pandemic The University of Toronto Libraries’ Response. Journal of Scholarly Publishing, 51(4), 237-245.
Guo, Y.; Yang, Z.; Yang, Z.; Liu, Y. Q.; Bielefield, A.; & Tharp, G. (2020). The provision of patron services in Chinese academic libraries responding to the COVID-19 pandemic. Library Hi Tech.
ارسال نظر در مورد این مقاله