ابزری، مهدی؛ اعتباریان، اکبر؛ ظهرابی اصل، علیصالح (1386). تأثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد سازمانی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از الگوی کارت امتیازی متوازن (BSC). مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان، 19(2)، 69-104.
اولوه، نیلس اوران؛ شوستراند، آنا (1386). کارت امتیازی متوازن. ترجمه علیرضا علیسلیمانی. تهران: مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
اونز، جی ادوارد؛ لیزلوارد، پاتریشیا؛ رگاس، بندیک (1388). مدیریت فناوری (جواد عباسپور، مترجم)، در ابراهیم افشار (ویراستار)، مبانی مدیریت برای متخصصان اطلاعرسانی (ف16، ص481-507). تهران: سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران (نشر اثر اصلی 2000).
دهقان، اعظم (1388). تأثیر مخارج فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهرهوری نیروی کار و رشد اقتصادی کشورهای منتخب در دوره (2006-2000). پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه اصفهان، اصفهان.
رضاییان، علی؛ تقیزاده، ابراهیم (1386). بررسی تأثیر سیستم فناوری اطلاعات بر ارائه خدمات مطلوب در سازمان کتابخانهها، موزهها و مراکز اسناد قدس رضوی. کتابداری و اطلاعرسانی، 10(4)، 273-292.
سرایی، حسن (1378). مقدمهای بر نمونهگیری در تحقیق. تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
سرمد، زهره (1384). آمار استنباطی (گزیدهای از تحلیلهای آماری تکمتغیری). تهران: سمت.
شعبانی، احمد؛ سعادت، رسول (1388). سمینار تحقیق و پیشنهادیهنویسی درکتابداری و اطلاعرسانی. تهران: چاپار.
کاپلان، رابرت؛ نورتون، دیوید (1386). همسویی استراتژیک: ایجاد همافزایی با کارت امتیازی متوازن. ترجمه بابک زندهدل. تهران: موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی؛ گروه پژوهشی صنعتی آریانا.
کاپلان، رابرت؛ نورتون، دیوید (1390). سازمان استراتژی محور. ترجمه پرویز بختیاری. تهران: سازمان مدیریت صنعتی.
موسوی، مریم؛ محمداسماعیل، صدیقه (1389). بررسی وضع موجود کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در سازمان کتابخانههای آستان قدس رضوی. دانششناسی (علوم کتابداری و اطلاعرسانی و فناوری اطلاعات). 2(4)، 73-82.
نیکنام، شادی؛ اصل حداد، احمد؛ طالبی، حسین (1386). ارزیابی عملکرد واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانها با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن: واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران. مقاله ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک، تهران.
Dameri, R. P. (2005). Using the balanced scorecard to evaluate ICT investments in non profit organisations. Electronic Journal of Information Systems Evaluation, 8(2), 107-114.
Devinney, M. (2004). Measurement organizational performance in management research: A synthesis of measurement challenges and approaches. Paper presented at the AOM. Australia: Graduate School of Management.
Heinz, A. (2001). Applying the balanced scorecard concept: an experience report. Long Range Planning, 34(4), 441-461.
Milis, K., & Mercken, R. (2004). The use of the balanced scorecard for the evaluation of Information and Communication Technology projects. International Journal of Project Management, 22(2), 87-97.
Poll, R. (2001). Performance, Processes and costs: managing service quality with the balanced scorecard. Library Trends, 49(4), 709-717.
Self, J. (2003). From values to metrics: implementation of the balanced scorecard at a university library. Performance Measurement and Metrics, 4(2), 57-63.
Van Grembergen, W. (2001). The balanced scorecard and IT governance. Information Systems Control Journal, 2(1).
ارسال نظر در مورد این مقاله