خضری، مهدی (1381). بررسی رابطه بین خلاقیت کارکنان با جو سازمانی در شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمان.
سجادی، حانیه سادات (1384). عوامل موثر بر خلاقیت مدیران بیمارستان اصفهان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران.
فخریان، سارا (1381). بررسی رابطه خلاقیت کارشناسان ستادی با عوامل سازمانی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، تهران.
فرهنگ، قدرت الله (1377). بررسی عوامل موثر بر خلاقیت مدیران شرکت روغن نباتی پارس (گروه تولیدی پارس). پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، تهران.
کسائی، رحیمیان، و افتخاری (1390).
ﺯﻣﻴﻨﻪ ﻳﺎﺑﻲ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﻛﻨﻮﻧﻲ ﺧﻼﻗﻴﺖ ﺩﺭ ﺷﺮﻛﺖ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﻘﻴﺎﺱ KEYS. www.e-saramad.com/Portals/0/list-5conf.PDF
Similar (دسترسی در 19/09/13909)
Amabile, T. M., Conti, R., Coon, H., Lazenby, J., & Herron, M. ( 1996). Assessing the Work Environment for Creativity. The Academy of Management Journal 39(5), 1154-1184.
Gunter, B., Nicholas, D., Huntington, P., & Williams, P. (2003). Digital interactive television: health information platform of the future? Aslib Proceedings 55 (5-6), 346-356.
Hambrick, D., & Mason, P. (1984). Upper echelons: the organization as a reflection of its top managers. Academy of Management Review 9, 193-206.
Hemminger, B.M., Lu, D., Vaughan, K.T.L., & Adams, S.J. (2007). Information seeking behavior of academic scientists. Journal of the American Society for Information Science and Technology 54 (14), 2205-2225.
Mathisen, G. E., & Einarsen, S. (2004). A Review of Instruments Assessing Creative and Innovative Environments within Organizations. Creativity Research Journal 16(1), 119-140.
Mikdashi, T. ( 1999). Constitutive meaning and aspects of work environment affecting creativity in Lebanon, Participation and Environment. An International Journal (PEIJ) 7(3), 47-55.
Mostafa, M. ( 2005). Factors affecting organizational creativity and innovativeness in Egyptian business organizations: an empirical investigation. Journal Management Development, 24(1), 7-33.
Sadi, M. A. (2008). Barriers to organizational creativity: the marketing executive’s perspective in Saudi Arabia. Journal Management Development 27(6), 574-599.
Tseng, H.M. & Liu. F.C. (2011). Assessing the Climate for Creativity (KEYS): Confirmatory Factor Analysis and Psychometric Examination of a Taiwan Version. International Journal of Selection and Assessment 19,(4). Available at SSRN: http://ssrn.com/abstract=1960407 or doi:10.1111/j.1468-2389.2011.00572.x (10 December 2011)
ارسال نظر در مورد این مقاله