تصویری قمصری، فاطمه (1388). بررسی میزان رضایت پژوهشگران پژوهشکده مهندسی جهاد کشاورزی از خدمات اطلاعرسانی این پژوهشکده، مجله کتابداری، سال چهل و سوم، دفتر چهل و نهم، 73-96. قابلدسترسی در: http://www.noormags.com/view/fa/articlepage/745794?sta=%
حسینی آبینهئی، محمد رضا (1390). مطالعه میزان رضایتمندی کاربران و کتابداران سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از محیط رابط کاربری نرم افزار سیمرغ و تحلیل عناصر و ویژگیهای مطرح در آن. پایان نامه کارشناسی ارشد. مشهد: دانشگاه پیام نور.
حسینی، وجیهه؛ فتحیان، اکرم (1388). بررسی میزان و عوامل مؤثر بر رضایتمندیاستفادهکنندگان از خدمات بخش اطلاعرسانی مرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد، فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 12(2). قابلدسترسی در:http://www.irannamaye.ir/article/view/2031249/
دیانی، محمدحسین (1387). اصول و خدمات مرجع در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی. مشهد: انتشارات کتابخانه رایانه؛ نشر چاپار.
رجبی، شیرین (1392). دانش مشتری مداری و رمز موفقیت در سازمان، نشریه اقتصاد «بانک و اقتصاد»، شماره 123 ص 57-59.
محمدیفرد، داود؛ ایرانشاهی، محمد (1385). وبلاگ برای کتابداران و اطلاعرسانان، تهران: چاپار، لنجوان.
مرادمند، علی (1385). میزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانه دانشکده ادبیات دانشگاه شهید چمران اهواز، فصلنامه کتاب، 68. قابلدسترسی در: http://www.noormags.com/view/fa/articlepage/159581?sta=%d8%
معاونت توسعه کتابخانهها و کتابخوانی، اداره کل امور کتابخانهها (1391). مجموعه دستورالعملهای ادارهکتابخانههای عمومی. تهران: موسسه انتشارات کتاب نشر و نهاد کتابخانههای عمومی کشور.
مکلور، چارلز آر؛ جاگر، پلتی (1392). سنجش و ارتقاء خدمات اینترنتی در کتابخانههایعمومی (ترجمه مریم آذرگون، مهناز جعفری؛ ویراسته حسین مختاری معمار)، تهران: نهاد کتابخانههای عمومی کشور، موسسه انتشارات کتاب نشر.
ملکی، آناهیتا؛ دارابی، ماهان (1387). روشهای مختلف اندازهگیری رضایت مشتری، ماهنامه مهندسی خودرو و صنایع وابسته، آذر و دی 1387، شماره 3، ص 27-32. قابلدسترسی در: http://payannameha.com/UserFiles/UploadFileDon
میرحسینی، زهره؛ مهدیزاده، حسین؛ لطیفی، معصومه (1389). بررسی میزان رضایتمندی محققین و هیأت علمی از خدمات کتابخانه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم)، ارتباط علمی، دوره 18 (1)، پیاپی 60. قابلدسترسی در: http://www.rayasamin.ir/ejournal?vId=212
مؤمنی، مرجان؛ کمال، شهین؛ قربانی، راهب (1388). بررسی و میزان رضایتمندی دانشجویان از کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، فصلنامه دانششناسی، سال دوم، شماره (7)، 73-83. قابلدسترسی در: http://www.noormags.com/view/fa/articlepage/480873?sta=%d8
Abdul Mannan khan (2012)."User’perception of library effectiveness: A comparative users’ evaluation of central libraries of AMU, BHU, ALU and BBRAU". The International Information & Library Review, Volume 44, Issue 2,Pages 72-85 Available online at: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1057231712000197
Muhammad SajidMirza, Khalid Mahmood(2012). "Electronic resources and services in Pakistani university libraries:A survey of users satisfaction".The International Information & Library Review, Volume 44, Issue 3, Pages 123-131. Available online at: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1057231712000367
Saikia, Mukesh; Gohain, Anjan (2013). "Use and user’s satisfaction in library resources and services: A study in Tezpur University (India) ".International Journal of Library and Information Science. Vol. 5(6), pp. 167-175. Available online at: http://www.academicjournals.org/article/article1379698437_Saikia%20and%20Gohain.pdf
Singh, Nishi; Chand, Subhash(2014). "User satisfaction in egineering institutions libraries: a cas study of advanced institute of technology&management".Global Journal of Multidisciplinary Studies. Volume 3, Issue 4. Available online at: http://www.gjms.co.in/index.php/gjms/article/download/110/143
ارسال نظر در مورد این مقاله