خائف الهی، احمد علی؛ نوروزی، محمد تقی و دانایی فرد، حسن (1388). تبیین الگوی اثربخشیِ سازمانهای دولتی ایران براساس نقش رهبری خدمتگزار. فصلنامه مدرس علوم انسانی، 13(2)، 65- 91.
رجایی پور، سعید؛ طاهر پور، فاطمه و جمشیدیان، عبدالرسول (1388). فرانوگرایی در نظریه های سازمان و مدیریت. اصفهان: کنکاش.
رسته مقدم، آرش (1384). مطالعه ویژگیهای سازمان یادگیرنده در یک سازمان یاددهنده. دانش مدیریت، 69، 73-110.
قلی پور، آرین؛ پورعزت، علی اصغر و حضرتی، محمود (1388). بررسی تأثیر رهبری خدمتگزار بر اعتماد سازمانی و توانمند سازی در سازمانهای دولتی. نشریه مدیریت دولتی، 1 (2)، 103- 118.
گودرزی، سعید (1388). کاربرد آمار در علوم اجتماعی: همراه با دستورات SPSS و نحوه تفسیر خروجی ها. تهران: جامعه شناسان.
یوسفی سعید آبادی، رضا؛ حسن زاده، رمضان و اسماعیل تبار، فاطمه (1389). رابطه رهبری خدمتگزار و کیفیت زندگی کاری کارکنان در سازمان بیمه خدمات درمانی تهران. فصلنامه تحقیقات مدیریت آموزشی، 3، 31- 48.
Berg, P. O. (2002). Post modern management: from facts to fiction in theory and practice. Scandinavian journal of management. 5(3), 201-217.
Boje, D & Dennehy, R. (1999). Managing in the Pos-tmodern world. CA: Sage.
Laub, J. (2004) Defining Servant Leadership: A Recommended Typology for Servant Leadership Studies. Servant Leadership Roundtable, 1-12. Ritrieved Oct. 28, 2009, from http://www.Regent.edu/acad/global/publications/sl_proceedings/2004/laub_defining_servant.pdf
McIntosh, T (2010). Investigating the Value of and Hindrances to Servant Leadership in the Latin American Context: Initial Findings from Peruvian Leaders,
Journal of International Business and Cultural Studies, 1-16. Retrieved Oct. 19, 2009 from
www.aabri.com/manuscripts/09179.pdf.
Patterson, K. A. (2003). Servant leadership: A theoretical model. Dissertation Abstracts International, 64 (02), 570.
ارسال نظر در مورد این مقاله