اشرفیریزی، حسن و کاظمپور، زهرا. (1393). تحلیل شکاف کیفیت خدمات کتابخانههای مرکزی دانشگاههای دولتی شهر اصفهان بر اساس مدل لایب کوآل. مدیریت اطلاعات و دانششناسی، 1(1)، 71-83.
تفرشی، شکوه و مولوی، مینو. (1391). مقایسه دیدگاه کاربران و کتابداران کتابخانههای عمومی شهر تهران وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی درباره کیفیت خدمات کتابخانه. دانششناسی (علوم کتابداری و اطلاعرسانی و فناوری اطلاعات). 5(16)، 19-30
حریری، نجلا و افنانی، فریده. (1387). بررسی کیفیت خدمات کتابخانههای علوم پزشکی تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در تهران از طریق مدل تحلیل شکاف. کتابداری و اطلاعرسانی. 11(2)، 29-25.
حسنزاده، محمد. (1387). سنجش و ارزیابی کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی: نظریهها، روشها و ابزارها. تهران: کتابدار.
دفت، ریچارد ال. (1377). تئوری و طرّاحی سازمان (علی پارسائیان و محمّد اعرابی، مترجمان). تهران: دفتر پژهشهای فرهنگی.
فرج پهلو، عبدالحسین و قاسمی، مژگان. (1396). مدیریت کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی. تهران: سمت.
محمد بیگی، فاطمه. (1387). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای عمومی وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی کشور شهر قزوین با استفاده از ابزار Libqual (پایان نامه کارشناسی ارشد). تهران: دانشگاه تربیت مدرس، کتابداری و اطلاعرسانی، دانشکده علوم انسانی.
مهدوی، موسی (1378). بررسی میزان اثر بخشی نظام اطلاع رسانی دانشگاه امام حسین (ع) و راه های بهبود آن (پایان نامه کارشناسی ارشد). تهران: دانشگاه امام حسین، پژوهشکده علوم انسانی.
نوروزی چاکلی، عبدالرضا و دیانی، محمدحسین. (1387). سنجش اثربخشی تولیدات و خدمات در مراکز ملی اطلاعات علمی ایران. فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی،11(1)، 29 – 64.
Asemi, A, Kazempour, Z & Ashrafi Rizi, H. (2010). Using LibQUAL+TM to improve services to libraries: A report on academic libraries of Iran experience. The Electronic Library. 28(4), 568 – 579.
Harinarayana, N. S., Vasantha Raju, N. & Shivakumaraswamy, K. N. (2008). Measuring the effectiveness of library services of select college libraries in Mysore city from user perspective. IASLIC Bulletin, 53(2). pp. 71-81. Retrieved august 30, 2017 from
IFLA public library service guidelines. (2010). Ed. by Christie Koontz and Barbara Gubbin. [e-book]. Retrieved august 22, 2016 from https://www.degruyter.com/view/product/43971
Kofi, A., Ababioa, E. N. A., Thomas, Korankyec, Bashiru, I.I. Saeeda, Munyakazi, Louisa, & Nicholas,N. NSOWAH-Nuamahc.(2012). Modelling students' satisfaction with library services in a tertiary institutions: Evidence from kumasi polytechnic. Information and knowledge Management. 2(6), 8591.
McCaffrey, C. (2013). LibQUAL in Ireland: Performance assessment and service improvement in irish university libraries. The Journal of Academic Librarianship, 39(4), 347-350
Nolan, P. (2011). An exploration of the role played by outreach activities in Irish public libraries today (Master’s. Dissertation) Retrieved August 18, 2012 from http://www.askaboutireland.ie
Posey, J. (2009). Student perceptions and expectations of library services quality and user satisfaction at Walters States – Tennessee. Retrieved august 24, 2017 from http://dc.etsu.edu/etd/1836/
Saunders, E.S. (2007). The LibQUAL+ phenomenon: who judges quality? Libraries Research Publications, Paper 89. Retrieved august 30, 2017 from: http://docs.lib.purdue.edu/lib_ research/89
Kim, Young-seok, Cooke, Louise (2017). Big data analysis of public library operations and services by using the Chernoff face method. Journal of Documentation. 73(3), 466-480. Retrieved august 30, 2017 from https://doi.org/10.1108/JD-08-2016-0098
ارسال نظر در مورد این مقاله