اخوان، پیمان؛ و دهقانی، مریم (1394). مدیریت دانش: اکتساب دانش ضمنی خبرگان. تهران: دانشگاه صنعتی مالکاشتر.
ارسطوپور، شعله (1386). استخراج و سازماندهی دانش ضمنی و عینی در سازمانها: رویکردی عملیاتی به دو گام در فرایند مدیریت دانش. اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش، بهمن، تهران.
الهی، شعبان؛ بهاریفر، علی؛ و صالحی، علی (1383). طراحی ساختار نظام مستندسازی تجربیات سازمان مدیران. پژوهشهای مدیریت در ایران، 9 (42)، 23-52.
تاجفر، امیر هوشنگ؛ هوشمند، هانیه؛ و میرزاییونی، سمیه (1394). مدیریت دانش در عمل (سیستمها و فرآیندها). تهران: وینا.
جعفریمقدم، سعید (1389). مستندسازی تجربیات مدیران از دیدگاه مدیریت دانش. تهران: مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت.
فایرستون، ژوزف؛ و مکالروی، مارک (1386). مباحث کلیدی در مدیریت دانش جدید. ترجمه احمد جعفرنژاد و خدیجه سفیری. تهران: مؤسسه کتاب مهربان نشر.
نظافتی، نوید؛ خدیور، آمنه؛ و آفریده، احسان (1386). روش انسانمحور برای کسب دانش. کنفرانس بینالمللی مهندسی صنایع. تهران.
نظافتی، نوید؛ رشیدی، مهسا؛ و تقویفرد (1392). مقایسه تکنیکهای استخراج دانش و ارائه یک متدولوژی ساختیافته بهمنظور مستندسازی دانش. چشمانداز مدیریت دانش. (14)، 63-86.
Bhatt, G. (2001). Knowledge management in organization. Journal of Knowledge Management. 5 (1), 68-75.
Bukowitz, W., & Williams, R. (2000). The knowledge management fieldbook. London Prentice Hall.
Carrizo, D., Dieste, O., & Juristo, N. (2005). Study of elicitation techniques adequacy. Expert Systems, 7.
Corbridge, C., & et al. (1994). Laddering: technique and tool use in knowledge acquisition. knowledge acquisition , 6, 315-341.
Dalkir, K. (2005). Knowledge management theory and practice. Boston, MA: MIT Press.
Dalkir, K. (2011). Knowledge management theory and practice. Second Edition. Boston, MA: MIT Press.
Dalkir, K. (2012). Knowledge continuity: how to ensure knowledge is transferred and preserved in the government sector. Telescope. 16 (1), 146-167. Retrieved from http://www.telescope.enap.ca/Telescope/docs/English%20papers/volume16/vol-16-1_kimiz_dalkir.pdf.
Denning, S. (2002). History of knowledge management. Retrieved September 11, 2015, from http://www.stevedenning.com/ knowledge_management.html.
Foloraunso, O., & Ogunde, A. (2005). Data mining as a technique for knowledge management in business press redesign. Information Management & Computer Security. 13 (4), 274-280.
Gery, G. (1996). What is knowledge management? The knowledge management forum. March, Retrieved September 27, from http://www.km-forum.org/t000008.htm.
Grabowskib, M., Anne, A., Massey, P,. & Wallace, W. A. (1992). Focus groups as a group knowledge acquisition technique. Knowledge acquisition. 4, 407-425.
Grobelnik, M., & Mladnic, D. (2005). Automated knowledge discovery in advanced knowledge management. Journal of Knowledge Management. 9 (5), 132-149.
Hart, A. (1985). Knowledge elicitation: issues and methods. Computer-Aided Design, 17, 455-462.
Huffman, R.R. (1987). The problem of extracting the knowledge of experts from the perspective of experimental psychology. AI Magazine, 8 (2).
Kim, S. Suh, E., & Hwang, H. (2003). Building the knowledge map: an industrial case study. Journal of Knowledge Management. 7 (2), 33-45.
Kuhn, O., & Abecker, A. (1997). Corporate memories for knowledge management in industrial practice. Journal of Universal Computer Science, 3 (8), 929-954.
McElroy, M. (1992). The knowledge life cycle. Presented at the ICM conference on knowledge management, Miami, FL.
McGraw, K., & Harrison-briggs. (1989). Knowledge acquisition: principles and guidelines. Englewood cliffs, NJ: Prentice Hall.
Meyer, M., & Zack, M. (1996). The design and development of information product. MIT, Sloan Management Review, 37 (3), 43-59.
Milton, N. (2007). Knowledge acquisition in practice a step-by-step guide. Springer-verlag London.
Mohamed, M., Stankosky, M., & Murray, A. (2006). Knowledge management and information technology: can they work in perfect? Journal of Knowledge Management. 10 (3), 103-116.
Parsaye, K. (1998). Acquiring and verifying knowledge automatically. AL Expert, 3 (5), 48-63.
Prusak, L. (1997). Introduction to knowledge in organization. In Prusak, L. (ed.), knowledge in organization, Boston: Butterworth-Heinmann.
Swap, W., Leonard, D., Shields, M., & Abrams, L. (2001). Using mentoring and storytelling to transfer knowledge in the workplace. Journal of Management Information Systems, 18 (1), 95-114.
Wiig, K.M. (1993). Knowledge management methods: practical approaches to managing knowledge. Arlington, TX: Schema Press.
Wiig, K.M. (1999). Introducing knowledge management into the enterprise. in knowledge management handbook, ed. Jay Liebowitz, Boca Raton, FL: CRC Press.
Zanasi, A. (2000). Web mining through the online analyst. In proceeding of the first data mining conference. Cambridge Universiyt, Cambridge, UK.
ارسال نظر در مورد این مقاله